Gość adallo Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Witam Mam taki problem z primerką P10 2.0 slx monowtrysk. Jak w temacie przy tych obrotach auto nie chce jechac, nie reaguje na pedał gazu, szarpie, trzeba jakby przeczekac z 5 sekund i dopiero się zbiera. Na niższych jak i na wyższych obrotach wszystko działa elegancko. Na luzie nie ma tego problemu ani skoków w obrotach, wkręca się idealnie. Wymieniałem świece, filtr paliwa ale nic nie dało. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość regaciarz Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2009 przepływomierz, jak jeździsz na benzynie to odłącz i zobacz, czy jest jakaś różnica, jeśli nie to jest padnięty. Jak u siebie odłączyłem to właśnie 2,5 tyś i odcięcie, wyżej nie próbowałem, ale tylko na benzynie, na gazie bez zmian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adallo Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Na luzie kręci te obroty bez problemu więc to raczej nie to. Jak miałem walnięty przepływomierz to odcinało zapłon po 2500 więc nawet nie było szans kręcic wyżej. Chyba cos innego ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Luzak89 Opublikowano 2 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 A na kazdym biegu tak masz? Nie wiem moze skrzynia albo cos pod wplywem oporu toczenia? Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adallo Opublikowano 6 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2009 Tylko na 2jce go tak muli ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Adamos4852 Opublikowano 6 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2009 U mnie jest podobny problem ale tylko podczas skręcania objawy pojawiły się po zamontowaniu instalacji gazowej. Przypuszczam że nakladka instalacji gazowej zasłania przepływomierz i samochód sie trochę "gubi" na zakrętach. Zwróc uwagę jak jest u Ciebie u mnie podczas jazdy na wprost nic się nie dzieje auto szarpie tylko podczas skręcania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość donn_primerra Opublikowano 6 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2009 zaslep egr i po problemie . bądz zaślep węzyk podciśnienie od zaworu egr.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adallo Opublikowano 6 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2009 (edytowane) Mam zrobiony ten trik z 2 złotówką. Ale mam problemy z zaślepieniem tej rurki w stronę przepustnicy. Chyba puszcza troche powietrza, może dlatego go tak muli. Dzisiaj zauważyłem, że zakres tego mulenia zmniejszył się i jest od 2500-3000 obrotów. To wina nieszczelności ? Ps. Nie mam instalacji LPG. Edytowane 6 Września 2009 przez adallo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Luzak89 Opublikowano 6 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2009 (edytowane) EGR nie ma tu nic do gadania bo gdyby mial to bys odczuwal cos takiego na kazdym biegu jak i na jalowym chyba ze jak wrzucasz 2 to silnik inaczej zaczyna pracowac . Przez godzine wczoraj debatowalismy z chlopakami na twoj temat i doszlismy do wniosku ze to nie moze byc tylko na jednym biegu, wiec jezeli jestes pewien ze to tylko na 2 to nie mam pomyslu. P.S czy jak zrzucisz bieg z 3 na 2 to tez tak jest czy tylko jak z 1 na 2? Edytowane 6 Września 2009 przez Luzak89 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adallo Opublikowano 6 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2009 Dzisiaj tak siadłem i troche dokładniej się wczułem. Na jedynce jest szarpnięcie, na dwójce jest najgorzej, na wyższych biegach jest lekkie zawachanie jakby ale idzie w miarę normalnie. Najgorzej na tej 2ce. I jeszcze jest jedna zależnośc, przy słabiej wciśniętym pedale gazu przechodzi przez te "lewe" obroty jakby lepiej, gdy gaz jest mocniej wciśniety, to skacze zajączkiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Luzak89 Opublikowano 7 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2009 (edytowane) Ja bym popatrzyl jak wyglada przepustnica, linka od gazu jak otwiera otwor gardzieli przepustnicy, pompe paliwowa przepatrzyl, sprawdzil czy napiecia na przeplywomierzu sa ok, sam przeplywomierz ale to najlepiej u mechanika samochod z kierowca podniesc, maska do gory i jazda. P.S W sumie na poczatku to sproboj egr odblokowac bo to najlatwiej i zobacz czy bedzie to samo Edytowane 7 Września 2009 przez Luzak89 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość donn_primerra Opublikowano 8 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2009 no mnie to wygląda właśnie na egr ale jezeli masz juz zaślepiony... a identycznie jest na gazie i na benzynie???? bardzo mozliwe ze to jakas nieszczelność. a weż no sobie oblukaj przy wtrysku masz taki zaworek utrzymujący ciśnienie paliwa i na dole jest wezyk podciśnienia. ten zaor lubi sie zj***ć i zaciąga bezpośrednio paliwo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość primera95 2.0 Opublikowano 8 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2009 Witam Mam taki problem z primerką P10 2.0 slx monowtrysk. Jak w temacie przy tych obrotach auto nie chce jechac, nie reaguje na pedał gazu, szarpie, trzeba jakby przeczekac z 5 sekund i dopiero się zbiera. Na niższych jak i na wyższych obrotach wszystko działa elegancko. Na luzie nie ma tego problemu ani skoków w obrotach, wkręca się idealnie. Wymieniałem świece, filtr paliwa ale nic nie dało. Pozdrawiam [quote name='adallo' date='29 August 2009, Mam taki problem z primerką P10 2.0 slx monowtrysk. Jak w temacie przy tych obrotach auto nie chce jechac, nie reaguje na pedał gazu, szarpie, trzeba jakby przeczekac z 5 sekund i dopiero się zbiera. Na niższych jak i na wyższych obrotach wszystko działa elegancko. Na luzie nie ma tego problemu ani skoków w obrotach, wkręca się idealnie. Wymieniałem świece, filtr paliwa ale nic nie dało. Pozdrawiam Tylko na 2jce go tak muli ... Tylko na 2jce go tak muli ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość primera95 2.0 Opublikowano 8 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2009 miałem taki sam problem i okazało sie sie ze to kable po wymianie kabli radze zrobić reset kompótera to znaczy odłoncz klemy na 15 minut u mnie sie przestawił zapłon po tym było ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Luzak89 Opublikowano 8 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2009 (edytowane) Jakby mial zaplon przestawiony to na kazdym biegu i kazdych obrotach by mial ten problem. W sumie don ma dobry pomysl tylko ze jezeli na innych biegach niz 2 jest tylko lekki skok a na 2 jest najgorzej to chyba raczej tez by to nie zalezalo od biegu i obrotow ale warto to oblookac. Ps Don mylisz 2 osoby miałem taki sam problem i okazało sie sie ze to kable po wymianie kabli radze zrobić reset kompótera to znaczy odłoncz klemy na 15 minut u mnie sie przestawił zapłon po tym było ok !och my god! Edytowane 8 Września 2009 przez Luzak89 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tmmotocykle Opublikowano 8 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2009 Ja sam jestem ciekaw jaki będzie koniec tej historii bo moja P11 też mi daje ostatnio ostro popalić a na kompie nie wychodzą żadne błędy, objawy są podobne, mało gazu-jakoś jedzie, więcej gazu-szarpie, tyle że u Ciebie to mija po ok 3-4tyś a u mnie nie ;((( Mam 1.6 Si wielopunkt, i brak pomysłów co jej jest... może coś się dowiem z Twojego postu bo na moje nikt nie zabiera zdania... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adallo Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 A pompę paliwa sprawdzaleś ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Luzak89 Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 Pompa paliwowa zawsze dostarcza tyle paliwa ile jest potrzebne na maksymalnych obrotach wiec watpie ze to to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość primera95 2.0 Opublikowano 10 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2009 witam mam problem z falującymi obrotami na luzie wymieniałem filtr paliwa.świece,kable,osłonę rozdzielacza zapłonu i po kilku dniach pojawiły się te falujące obroty proszę o pomoc.nissan primera p10 2.0 16v Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adallo Opublikowano 2 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2009 Chce odświeżyć temat, ponieważ dalej mam ten problem. Wyczyściłem przepustnice, wszystkie uszczelki szczelne, zatkalem ERG szczelnie, nie ma jakichkolwiek przedmuchów. Wymieniłem świece, filtry, zmieniałem na inną przepływkę ale na niej to samo się działo. Zakres "lewych" obrotów 2200-2800 tak na oko i wyczucie. I faktycznie problem jest na KAŻDYM biegu, nie jak wczesniej sądziłem na 2jce. Może coś z zapłonem. Nie wiem na luzie jest wszystko ok. Co jeszcze wypadałoby sprawdzic ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mam P10 Opublikowano 24 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2009 Jeśli można wtrącić słowo, ja też się przyłączam do tego problemu. Na gazie chodzi super. zapłon ustawiany na słuch i na lampę, która pokazała że jest dobrze. Świece, przewody też. Przepływka tego nie wiem sprawdzę. Gdzie można dostać przepływomierz i za ile w razie czego ? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.