Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P10/W10] 2500-4500 obrotów nie jedzie ...


Gość adallo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam taki problem z primerką P10 2.0 slx monowtrysk. Jak w temacie przy tych obrotach auto nie chce jechac, nie reaguje na pedał gazu, szarpie, trzeba jakby przeczekac z 5 sekund i dopiero się zbiera. Na niższych jak i na wyższych obrotach wszystko działa elegancko. Na luzie nie ma tego problemu ani skoków w obrotach, wkręca się idealnie. Wymieniałem świece, filtr paliwa ale nic nie dało.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przepływomierz, jak jeździsz na benzynie to odłącz i zobacz, czy jest jakaś różnica, jeśli nie to jest padnięty. Jak u siebie odłączyłem to właśnie 2,5 tyś i odcięcie, wyżej nie próbowałem, ale tylko na benzynie, na gazie bez zmian

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na luzie kręci te obroty bez problemu więc to raczej nie to. Jak miałem walnięty przepływomierz to odcinało zapłon po 2500 więc nawet nie było szans kręcic wyżej. Chyba cos innego ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Adamos4852

U mnie jest podobny problem ale tylko podczas skręcania objawy pojawiły się po zamontowaniu instalacji gazowej. Przypuszczam że nakladka instalacji gazowej zasłania przepływomierz i samochód sie trochę "gubi" na zakrętach. Zwróc uwagę jak jest u Ciebie u mnie podczas jazdy na wprost nic się nie dzieje auto szarpie tylko podczas skręcania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam zrobiony ten trik z 2 złotówką. Ale mam problemy z zaślepieniem tej rurki w stronę przepustnicy. Chyba puszcza troche powietrza, może dlatego go tak muli. Dzisiaj zauważyłem, że zakres tego mulenia zmniejszył się i jest od 2500-3000 obrotów. To wina nieszczelności ?

 

Ps. Nie mam instalacji LPG.

Edytowane przez adallo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

EGR nie ma tu nic do gadania bo gdyby mial to bys odczuwal cos takiego na kazdym biegu jak i na jalowym chyba ze jak wrzucasz 2 to silnik inaczej zaczyna pracowac :rolleyes: .

Przez godzine wczoraj debatowalismy z chlopakami na twoj temat i doszlismy do wniosku ze to nie moze byc tylko na jednym biegu, wiec jezeli jestes pewien ze to tylko na 2 to nie mam pomyslu.

 

P.S czy jak zrzucisz bieg z 3 na 2 to tez tak jest czy tylko jak z 1 na 2?

Edytowane przez Luzak89
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj tak siadłem i troche dokładniej się wczułem. Na jedynce jest szarpnięcie, na dwójce jest najgorzej, na wyższych biegach jest lekkie zawachanie jakby ale idzie w miarę normalnie. Najgorzej na tej 2ce. I jeszcze jest jedna zależnośc, przy słabiej wciśniętym pedale gazu przechodzi przez te "lewe" obroty jakby lepiej, gdy gaz jest mocniej wciśniety, to skacze zajączkiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym popatrzyl jak wyglada przepustnica, linka od gazu jak otwiera otwor gardzieli przepustnicy, pompe paliwowa przepatrzyl, sprawdzil czy napiecia na przeplywomierzu sa ok, sam przeplywomierz ale to najlepiej u mechanika samochod z kierowca podniesc, maska do gory i jazda.

 

 

 

P.S W sumie na poczatku to sproboj egr odblokowac bo to najlatwiej i zobacz czy bedzie to samo

Edytowane przez Luzak89
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość donn_primerra

no mnie to wygląda właśnie na egr ale jezeli masz juz zaślepiony... a identycznie jest na gazie i na benzynie???? bardzo mozliwe ze to jakas nieszczelność. a weż no sobie oblukaj przy wtrysku masz taki zaworek utrzymujący ciśnienie paliwa i na dole jest wezyk podciśnienia. ten zaor lubi sie zj***ć i zaciąga bezpośrednio paliwo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość primera95 2.0

Witam

Mam taki problem z primerką P10 2.0 slx monowtrysk. Jak w temacie przy tych obrotach auto nie chce jechac, nie reaguje na pedał gazu, szarpie, trzeba jakby przeczekac z 5 sekund i dopiero się zbiera. Na niższych jak i na wyższych obrotach wszystko działa elegancko. Na luzie nie ma tego problemu ani skoków w obrotach, wkręca się idealnie. Wymieniałem świece, filtr paliwa ale nic nie dało.

 

Pozdrawiam

 

[quote name='adallo' date='29 August 2009,

Mam taki problem z primerką P10 2.0 slx monowtrysk. Jak w temacie przy tych obrotach auto nie chce jechac, nie reaguje na pedał gazu, szarpie, trzeba jakby przeczekac z 5 sekund i dopiero się zbiera. Na niższych jak i na wyższych obrotach wszystko działa elegancko. Na luzie nie ma tego problemu ani skoków w obrotach, wkręca się idealnie. Wymieniałem świece, filtr paliwa ale nic nie dało.

 

Pozdrawiam

 

Tylko na 2jce go tak muli ...

 

Tylko na 2jce go tak muli ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość primera95 2.0

miałem taki sam problem i okazało sie sie ze to kable po wymianie kabli radze zrobić reset kompótera to znaczy odłoncz klemy na 15 minut u mnie sie przestawił zapłon po tym było ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby mial zaplon przestawiony to na kazdym biegu i kazdych obrotach by mial ten problem. W sumie don ma dobry pomysl tylko ze jezeli na innych biegach niz 2 jest tylko lekki skok a na 2 jest najgorzej to chyba raczej tez by to nie zalezalo od biegu i obrotow ale warto to oblookac.

 

Ps Don mylisz 2 osoby :whistle:

 

 

miałem taki sam problem i okazało sie sie ze to kable po wymianie kabli radze zrobić reset kompótera to znaczy odłoncz klemy na 15 minut u mnie sie przestawił zapłon po tym było ok

!och my god!

Edytowane przez Luzak89
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość tmmotocykle

Ja sam jestem ciekaw jaki będzie koniec tej historii bo moja P11 też mi daje ostatnio ostro popalić a na kompie nie wychodzą żadne błędy, objawy są podobne, mało gazu-jakoś jedzie, więcej gazu-szarpie, tyle że u Ciebie to mija po ok 3-4tyś a u mnie nie ;((( Mam 1.6 Si wielopunkt, i brak pomysłów co jej jest... może coś się dowiem z Twojego postu bo na moje nikt nie zabiera zdania...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość primera95 2.0

witam mam problem z falującymi obrotami na luzie wymieniałem filtr paliwa.świece,kable,osłonę rozdzielacza zapłonu i po kilku dniach pojawiły się te falujące obroty proszę o pomoc.nissan primera p10 2.0 16v

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Chce odświeżyć temat, ponieważ dalej mam ten problem. Wyczyściłem przepustnice, wszystkie uszczelki szczelne, zatkalem ERG szczelnie, nie ma jakichkolwiek przedmuchów. Wymieniłem świece, filtry, zmieniałem na inną przepływkę ale na niej to samo się działo. Zakres "lewych" obrotów 2200-2800 tak na oko i wyczucie. I faktycznie problem jest na KAŻDYM biegu, nie jak wczesniej sądziłem na 2jce. Może coś z zapłonem. Nie wiem na luzie jest wszystko ok. Co jeszcze wypadałoby sprawdzic ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Jeśli można wtrącić słowo, ja też się przyłączam do tego problemu. Na gazie chodzi super. zapłon ustawiany na słuch i na lampę, która pokazała że jest dobrze. Świece, przewody też. Przepływka tego nie wiem sprawdzę. Gdzie można dostać przepływomierz i za ile w razie czego ?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...