Gość Gunahagar Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Witam od kilku tygodni jestem szczesliwym posiadaczem krtkiego gr-a mam pare pytan odnosnie czesci i przerobek zakupilem kompletny zestaw zawieszenia ironman +4 + amortyzator skretu przerobilem panhardy na regulowane przedluzylem przewody hamulcowe i przewod od blokady dyfra kupilem tuleje polimerowe + mimosrody tyle ze te nigdzie nie pasuja sa o 8mm szersze niz oryginalne a zestaw jest dedykowany do tego wlasnie modelu co z tym fantem zrobic moze jakies rady ? czy te mimosrody sa konieczne ? i do czego wlasciwie ? kolejna sprawa to obnizenie skrzyni biegow czy jest to konieczne a jesli tak to jak najlepiej to zrobic ? kupilem juz oponki 35 12.50 r 15 i zastanawiam sie jakie et przy takich gumach jest potrzebne ? jako zoltodziob prosze o pomoc z gory dziekuje za podpowiedzi pozdrawiam Marcin. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Cement Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Na wstępie witam od tygodnia jestem wreszcie szczęśliwym posiadaczem GRa Odgrzeje trochę tego kotleta co by nie zakładać nowych tematów :F Mój poszedł 2" do góry na dystansach polimerowych, niestety skrzynia nie została opuszczona i słychać charakterystyczny charkot powyżej 100Km/h.(nie był słyszalny przed liftem) Jak już się dowiedziałem skrzynię należy opuścić. Pytanie tylko ile a raczej czy trzeba aż 1,5 cm? Jak opuścić(zdystansować) skrzynie to wiem ale jak obniżyć wał dwukrzyżakowy to nie mam pojęcia? I ostatnie pytanie. Nie bardzo rozumiem o co chodzi Przy opuszczeniu skrzyni pamiętaj o przestawieniu gajgi od reduktora, Jak należy ją przestawić ? Pozdrawiam Cement Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 (edytowane) Jak należy ją przestawić ? Masz krótkiego Patrola ? Są specjalne podkładki lub samemu można zrobić .... moim zdaniem powinno Ci wystarczyć 0.5 - 0.8 cm Dobrym rozwiązaniem są też dropboxy , które od razu mają podkładkę pod belkę skrzyni Edytowane 6 Kwietnia 2010 przez OFF-ROADER Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Cement Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Dzięki za szybką odpowiedź Tak krótkiego. Ponoć przy longu po lifcie o 2" taki problem jeszcze nie występuję a tu jednak wały są znacznie krótsze. Znajomy też mówił, że wystarczy władować podkładki 5mm pod belkę i będzie dobrze ale wolałem się upewnić i poznać zdanie szerszej rzeszy specjalistów :] Czyli najlepszym rozwiązaniem zrobić 5mm poskręcać i jazda, jak nadal chroboczę dodać jeszcze ze 2-3 mm i testować. OK dzięki za poradę jak jutro znajdę czas to się "rzucę pod parcha" i to przećwiczę o efektach poinformuję. Co do dropbox`ów Fajna sprawa tylko gdzie to kupić bo na allegro pod takim hasłem nic nie wyskoczyło. Zasadniczo konstrukcja prosta jak budowa cepa więc można by to sobie było wspawać tylko jakieś zwymiarowanie by się przydało. Będzie trzeba poszperać w sieci... no chyba, że któryś z kolegów dysponuje takimi materiałami, to bym się "uśmiechnął" PS tylko nadal nie bardzo rozumiem o co chodziło z przestawieniem gajgi od reduktora? Ma być w pozycji "0"? Czy o co chodzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Co do dropbox`ów Fajna sprawa tylko gdzie to kupić bo na allegro pod takim hasłem nic nie wyskoczyło. http://www.stalstyl.pl/Dropbox-GR.php Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Cement Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Próbowałem dzisiaj niestety musiałem wyciągnąć białą flagę, tym razem śruby mnie pokonały. Jednak bez kanału się nie da. Problem również taki, że 2 z 4 śrub(po każdej stronie)nie da się "spryskać" wd40 i boje się, że je ukręcę. Dam znać za kilka dni jak się uporam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nowy patrolek_31 Opublikowano 31 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2010 (edytowane) Witam wszystkich szanownych patrolowców.mam pytanie odnośnie podniesienia Y60 o 3".Czy muszę przerabiać wszystko[tuleje z przesunięciem mimośrodowym drążki pancharda] czy wystarczy założyć same sprężyny i amory?Czy wystarczą 3"podniesienie do założenia opon 33"-12.5-15?Z góry dziękuje za szybką odpowiedz pozdrawiam GRZEGORZ_FRONCZAK@INTERIA.PL Edytowane 31 Lipca 2010 przez nowicjusz_79 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 31 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2010 Witam wszystkich szanownych patrolowców.mam pytanie odnośnie podniesienia Y60 o 3".Czy muszę przerabiać wszystko[tuleje z przesunięciem mimośrodowym drążki pancharda] czy wystarczy założyć same sprężyny i amory?Czy wystarczą 3"podniesienie do założenia opon 33"-12.5-15?Z góry dziękuje za szybką odpowiedz pozdrawiam GRZEGORZ_FRONCZAK@INTERIA.PL Musisz założyć mimośrody lub Dropboxy Mile widziane regulowane panhardy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nowy patrolek_31 Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 do czego wogóle są regulowane panhardy?ja posiadam longa czy jest znaczenie przy lifcie 3" czy to krótki czy long? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2010 do czego wogóle są regulowane panhardy?ja posiadam longa czy jest znaczenie przy lifcie 3" czy to krótki czy long? Jak podnosisz samochód po przez lift to drążek mocowany do ramy z jednej strony a z drugiej do mostu zwany Panhardem wyciągnie Ci most tylny w lewo a przedni w prawo ... pomierz sobie czy wszystkie koła mają identyczną odległość do ramy Przy lifcie +3 widać to na oko Regulowany panhard umożliwia mostowi powrót na swoje właściwe miejsce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nowy patrolek_31 Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2010 witam i dziękuje za odpowiedz mam jeszcze pytanie czy lepiej kupić zawieszenie na alegro czy w sklepie z cześćiami do terenówek?czy dam rade zrobić to sam czy lepiej w jakimś warsztacie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2010 (edytowane) witam i dziękuje za odpowiedz mam jeszcze pytanie czy lepiej kupić zawieszenie na alegro czy w sklepie z cześćiami do terenówek?czy dam rade zrobić to sam czy lepiej w jakimś warsztacie? Nie kupuj na Allegro ... każde zawieszenie dobiera się do wymagań użytkownika Zadzwoń sobie do www.dobinsons.pl ( Michał ) Jesteś z Wawy to masz na miejscu www.karlowicz4x4.pl Dobiorą Ci zawieszenie Polecam montaż w warsztacie ... jest trochę roboty , powinien to robić ktoś kto ma pojęcie Edytowane 8 Sierpnia 2010 przez OFF-ROADER Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tomoziomo Opublikowano 24 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2010 witam witam szczesliwych posiadaczy przerobionych i podniesionych patrolków tez mam od niedawna patrola gr y60 krotkiego i mam zamiar go podnosic ale wyczytałem ze lift 3 cale i powyzej wymaga dodatkowych przeróbek ( obnizanie skrzyni, i zmiana panhardów, no i te mimośrody...) , a że do 2 calowego nie trzeba obnizac skrzyni ani zmieniac panhardów (Wystarczy zestaw sprezyn i amorow 2'') i ewentualnie podkladki pod bude (5-6 cm) plus podkladki pod sprezyny (4cm) razem daje lift total 4 cale, co rowniez redukujesz koszta przerobek, ale czy przy takiej przerobce 2'' +2'' nie musze juz nic wiecej przerabiaćć ??? No i kółka będą 35''...i czy ktos sie jeszcze orientuje jakie ma ET standardowa felga z patrola (10,5/15) , bo chyba pod tą felgę nie wejdzie mi kółko 35''.... z gory dzieki za pomoc i pozdrawiam !!!!! Tomek Zamość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andy79 Opublikowano 2 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2011 Nie wiem jakie macie auta, ale mi po lifcie 2" w Y61 ( krótki) skrzynia zaczęła zgrzytać, ogólnie dziwne dzwięki jak schodzi z obrotów na biegu... o ile się nie mylę trzebabędzie właśnie obniżyć tą skrzynię... i to nie jest lift 4", chyba że to coś innego... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clipp Opublikowano 2 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2011 Mało prawdopodobne, by przyczyna tkwiła w 2' lifcie. Ja się nie spotkałem z krótkim Y61 który po 2" miałby jakieś problemy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Smyku Opublikowano 6 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2011 Nie wiem jakie macie auta, ale mi po lifcie 2" w Y61 ( krótki) skrzynia zaczęła zgrzytać, ogólnie dziwne dzwięki jak schodzi z obrotów na biegu... o ile się nie mylę trzebabędzie właśnie obniżyć tą skrzynię... i to nie jest lift 4", chyba że to coś innego... Czasami w krótkim Patrolu występuą problemy z wałem i trzeba założyć podwójny krzyżak i po problemie. Pzeoiłem to w 2 autach. Co ciekawe kilka aut nie miało takich objawów a te 2 miały ten problem. Ale poza tym skrzynie jest dobrze puścić trochę w dół. Powinieneś doprowadzić do równych kątów na krzyżakach w tylnym wale. A jak to nie skutkuje to podwójny krzyżak i całkiem inne auto:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 8 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2011 Przy 2 calach nic się nie robi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andy79 Opublikowano 9 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 (edytowane) Czasami w krótkim Patrolu występuą problemy z wałem i trzeba założyć podwójny krzyżak i po problemie. Pzeoiłem to w 2 autach. Co ciekawe kilka aut nie miało takich objawów a te 2 miały ten problem. Ale poza tym skrzynie jest dobrze puścić trochę w dół. Powinieneś doprowadzić do równych kątów na krzyżakach w tylnym wale. A jak to nie skutkuje to podwójny krzyżak i całkiem inne auto:) Jest dokładnie tak jak piszesz... chodzi o wał kardana czy coś takiego, skrzynia poszła w dół.. teraz hula że aż miło Edytowane 9 Października 2011 przez andy79 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lenorboss Opublikowano 17 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 Witam Jestem posiadaczem Y60 i mam pytanie. Kupiłem koła cooper 35x12,5 i chciałbym je zalozyc. Chce to zrobic sam bez wielkich nakladow. Mam podkladki pod amorki 4 cm. Do podniesienia budy o 4 cm trzeba przedluzac jakies przewody opuszczac chlodnice czy cos takiego? czy tylko odkrecic sruby i podlozyc podkladki pod poduszki?bez zadnych przerobek? Ile musze podciac nadkola? czy to wystarczy zeby teraz w miare normalnie nim jezdzic?\ pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Smyku Opublikowano 17 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 Witam Jestem posiadaczem Y60 i mam pytanie. Kupiłem koła cooper 35x12,5 i chciałbym je zalozyc. Chce to zrobic sam bez wielkich nakladow. Mam podkladki pod amorki 4 cm. Do podniesienia budy o 4 cm trzeba przedluzac jakies przewody opuszczac chlodnice czy cos takiego? czy tylko odkrecic sruby i podlozyc podkladki pod poduszki?bez zadnych przerobek? Ile musze podciac nadkola? czy to wystarczy zeby teraz w miare normalnie nim jezdzic?\ pozdrawiam Szczerze ..... to moim zdanie robisz najgorsze rozwiązanie z możliwych. Jak chcesz podnieść założyć większe koła to zrób to jak należy. Kup dłuższe sprężyny amortyzatory, owszem wiem że to kosztuje ale jest efekt. Po co CI 35" jak zawias będzie "uposledzony" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lenorboss Opublikowano 17 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 Szczerze ..... to moim zdanie robisz najgorsze rozwiązanie z możliwych. Jak chcesz podnieść założyć większe koła to zrób to jak należy. Kup dłuższe sprężyny amortyzatory, owszem wiem że to kosztuje ale jest efekt. Po co CI 35" jak zawias będzie "uposledzony" to z czasem zrobie ale narazie musi byc tak. tylko czy to tymczasowo wystarczy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Smyku Opublikowano 17 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 Jak nie ma innego wyjścia to wystarczy. Z przewodami nie powinieneś mieć problemu. Podobnie z chłodnicą tylko wyjmij na dole tunelu chłodnicy dolny element tunelu (plastikowy pasek) i będziesz musiał podciąć dolne narożniki błotników od strony drzwi bo będę obcierać mocno przy skręcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michailq Opublikowano 2 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 (edytowane) Witam, mam pytanie podniosłem krótkiego y61 o 2 cale lovellsa opuściłem skrzynię podkładkami do liftu 2 cale i dalej mi wał/skrzynia chrobocze (nie wiem jak to określić) tak od 80km/h w górę przy odpuszczaniu gazu i wsciśnięciu sprzęgła jest jakiś sposób na pozbycie się tego? Przed liftem tego nie było Słyszałem o podwójnym krzyżaku, ale ciekaw jestem kto to robi i za ile Edytowane 2 Grudnia 2013 przez michailq Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sołtys Opublikowano 3 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 Jeśli dawałeś podkładki dostępne na alledrogo to może być za mało opuszczona skrzynia - u mnie tak było i musiałem dostrugać sobie dodatkowe podkładki. Teraz mam chyba ponad 2 cm w dół i jest ciszej ale sam wał też może hałasować jak już swoje wyrobił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michailq Opublikowano 3 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 W teori wał ma 228 tysi, jak mierzyłem to te podkładki miały ok 12mm. Może założę jeszcze jedne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.