Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

P11 Primera 1.6 Si POTRZEBUJĘ POMOCY


Gość tmmotocykle

Rekomendowane odpowiedzi

Gość tmmotocykle

Witam! Szukałem i nie mogę znaleźć podobnego przypadku... Moja Primerka, 1.6 Si rocznik 97 ma denerwujące humory... Sytuacja wygląda następująco:

Jedziemy trasą, prędkość ok 120km/h obroty ok. 2900-3000, piąty bieg. Z zegarkiem na ręku (dziś miałem okazję sprawdzać na odcinku 160km) co 30 sekund delikatnie traci moc, tak jakby jej brakowało paliwa, wyłącza się jeden cylinder, nie jest to całkowita utrata mocy tylko praca podobna jak na wilgotnych kablach wysokiego napięcia. Poszarpie przez ok 2-4 sek (w zależności od obciążenia) i wraca do normy na kolejne 30 sekund... Efekt ten nie występuje przy jeździe miejskiej, gdy często sciągam nogę z gazu, najlepiej jest wyczuwalny przy stałym obciążeniu właśnie typu trasa. Dziś to mi ręce opadły bo kumpel patrzył na zegarek i mówił ile mam czasu na wyprzedzanie.. ;))) Nie mam pomysłu co to może być, wolne równiutko, krokowy działa, filtry nowe, świece nowe. Jak go wkręcam do czerwonego to ten sam efekt pojawia się w okolicy 5tyś obr/min, tyle że nie ustaje, od 5ciu w górę brakuje mocy. Jedyne co przychodzi mi do głowy to pompa paliwa, ewentualnie przytkane przewody paliwowe, ale może ktoś z Was zna podobny przypadek.. Pomóżcie bo mnie już nic nie przychodzi do głowy... Przyjmę pod dyskusję każdą sensowną możliwość!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

również obstawię pompę paliwową, bo rozumiem że filtr na pewno sprawdzałeś czy nie zatkany?

Dziwi mnie tylko ta cyklicznośc, dziwne by to było w przypadku pompy paliwowej. Ale jeśli nie chce sie wysoko wkręcac i sie dusi to już zdecydowanie świadczy o pompie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość tmmotocykle

również obstawię pompę paliwową, bo rozumiem że filtr na pewno sprawdzałeś czy nie zatkany?

Dziwi mnie tylko ta cyklicznośc, dziwne by to było w przypadku pompy paliwowej. Ale jeśli nie chce sie wysoko wkręcac i sie dusi to już zdecydowanie świadczy o pompie.

 

No właśnie ta cykliczność mnie powala na kolana... 30 sekund±2 w zależności od obciążenia. Jedyne co mi przychodzi do głowy to ta nieszczęsna pompa...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość tmmotocykle

sprawdź u mechanika ciśnienie paliwa i będzie jasne

 

Mam zamiar to jutro zrobić... tylko mam jeden problem, nie mam pojęcia jakie ma być prawidłowe ciśnienie paliwa. Mam serwisówkę Haynes'a ale nie ma tam informacji na temat prawidłowego ciśnienia paliwa. Więc nie wiem czy wartość zmierzona będzie wartością poprawną. Będę wdzięczny za info jakie ma być ciśnienie paliwa. Mam nadzieję że mechanik będzie miał takie informacje, mimo to chciałbym wcześniej wiedzieć czego się spodziewać. Ostatni mechanik próbował mi wmówić że w zaworach jest hydraulika i luzów sie nie reguluje... ręce mi opadły...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...