Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[Y10 CD20] brak mocy i wskaźnik prędkościomierza


Gość Kameh

Rekomendowane odpowiedzi

Teść kupił taki sam samochód jak mój tylko, że rocznik 95, krajowy, dwukrotny większy przebieg 298 tys. km i lepsze wyposażenie SLX. Okazało się, że jest mułem poprostu, przejechałem tym kawałek, nie wkręca się na obroty pomimo deptania w pedał gazu. Na wniesieniach kopci. Przy nim moje auto to cudeńko.

Teść jest mechanikiem i będzie robił silnik, podejrzewa że to przestawiony jest zapłon, a ja myślę, że to mogą być końcówki wtryskiwaczy. Macie jakies sugestie?

A co do wskazówki prędkościomierza, według słów teścia działa dopiero po przekroczeniu prędkości 120 km/h, poniżej opada na zero. Co to może być, takie zachowanie sugeruje elektroniczne sterowanie, mam rację?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby przy każdym mocniejszym depnięciu kopcił wtedy na pewno końcówki wtrysków.

Jeżeli jest zimny chodzi nie równo? To na 80% zapłon.

 

Prędkościomierz jeżeli z obrotkiem to na pewno elektroniczny.

 

Może EGR się zwiesił i dlatego z dołu nie chce jechać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SLX najczęściej ma elektroniczny. Może to być wina przetwornika na ślimaku w skrzyni lub faktycznie licznika.

 

Co do mułowatości i kopcenia - sprawdźcie rozrząd, ustawienie pompy i dopiero kombinujcie z wtryskiwaczami...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teść sprawdził rozrząd - ok, zapłon- ok i nadal muł. No to wtryskiwacze - teść nie widział jeszcze takich, żeby tak lały. Zorientowaliśmy, że jedna końcówka wtryskiwacza kosztuje od 60 do 120 zł. Co najlepiej zrobic? Tesć mówi, że są dość podobne do końcówek stosowanych do traktora C-330. Spróbuje je. Tylko nie wiadomo jakie ciśnienie powinno być? Co myślicie o tym?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtryski po przeczyszczeniu okazały się dobre, ale niestety nadal to samo jest, 2 cylindry nie trzymają ciśnienia.

Mam pytanie co trzeba zrobić z takim silnikiem? Czy wystarczy wymienic pierścionki, czy trzeba coś szlifowac tłoki, wałki czy jak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z licznikiem jeszcze nic nie robiliśmy, bo silnik jest już wyjęty i idzie do szlifowania. Teść miał problemy z wyjęciem silnika, jest tak ciasno, że trzeba połowę komory rozbierac, żeby dostac się do czegos. Zarzeka, że więcej już nie kupi japończyka ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Wyjąłem licznik i mam problem, w serwisówce nie znalazłem takiego typu licznika. Ten jest z czterema wtyczkami, a w serwisówce tylko 3 wtyczki.

Wrzucam zdjęcie licznika.

th_51159_licznik_ty02_122_227lo.jpg

th_51161_licznik_prz55d_122_1191lo.jpg

 

Które piny odpowiadają za prędkościomierz? Jak je sprawdzić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...