Gość Kameh Opublikowano 1 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 Teść kupił taki sam samochód jak mój tylko, że rocznik 95, krajowy, dwukrotny większy przebieg 298 tys. km i lepsze wyposażenie SLX. Okazało się, że jest mułem poprostu, przejechałem tym kawałek, nie wkręca się na obroty pomimo deptania w pedał gazu. Na wniesieniach kopci. Przy nim moje auto to cudeńko. Teść jest mechanikiem i będzie robił silnik, podejrzewa że to przestawiony jest zapłon, a ja myślę, że to mogą być końcówki wtryskiwaczy. Macie jakies sugestie? A co do wskazówki prędkościomierza, według słów teścia działa dopiero po przekroczeniu prędkości 120 km/h, poniżej opada na zero. Co to może być, takie zachowanie sugeruje elektroniczne sterowanie, mam rację? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieshaq Opublikowano 1 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 Gdyby przy każdym mocniejszym depnięciu kopcił wtedy na pewno końcówki wtrysków. Jeżeli jest zimny chodzi nie równo? To na 80% zapłon. Prędkościomierz jeżeli z obrotkiem to na pewno elektroniczny. Może EGR się zwiesił i dlatego z dołu nie chce jechać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mikey_one Opublikowano 1 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 SLX najczęściej ma elektroniczny. Może to być wina przetwornika na ślimaku w skrzyni lub faktycznie licznika. Co do mułowatości i kopcenia - sprawdźcie rozrząd, ustawienie pompy i dopiero kombinujcie z wtryskiwaczami... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kameh Opublikowano 2 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 Teść sprawdził rozrząd - ok, zapłon- ok i nadal muł. No to wtryskiwacze - teść nie widział jeszcze takich, żeby tak lały. Zorientowaliśmy, że jedna końcówka wtryskiwacza kosztuje od 60 do 120 zł. Co najlepiej zrobic? Tesć mówi, że są dość podobne do końcówek stosowanych do traktora C-330. Spróbuje je. Tylko nie wiadomo jakie ciśnienie powinno być? Co myślicie o tym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kameh Opublikowano 3 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 Wtryski po przeczyszczeniu okazały się dobre, ale niestety nadal to samo jest, 2 cylindry nie trzymają ciśnienia. Mam pytanie co trzeba zrobić z takim silnikiem? Czy wystarczy wymienic pierścionki, czy trzeba coś szlifowac tłoki, wałki czy jak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kameh Opublikowano 7 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2009 Okazało się że, zabezpieczenie trzpienia wypadło z tłoka i zrobiło 2 ładne długie wyżłobienia w cylindrze. Także do szlifowania silnik i zakładania tulei. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieshaq Opublikowano 7 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2009 Aż tak drastycznego rozwiązania się nie spodziewałem. A co z licznikiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kameh Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 Z licznikiem jeszcze nic nie robiliśmy, bo silnik jest już wyjęty i idzie do szlifowania. Teść miał problemy z wyjęciem silnika, jest tak ciasno, że trzeba połowę komory rozbierac, żeby dostac się do czegos. Zarzeka, że więcej już nie kupi japończyka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kameh Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 Wyjąłem licznik i mam problem, w serwisówce nie znalazłem takiego typu licznika. Ten jest z czterema wtyczkami, a w serwisówce tylko 3 wtyczki. Wrzucam zdjęcie licznika. Które piny odpowiadają za prędkościomierz? Jak je sprawdzić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.