jacek_81 Opublikowano 2 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 Witam! Jechałem dzisiaj z pracy swoją Primerką (WP11.144 CVT '00) i podczas spokojnej jazdy zapaliła się najpierw kontrolka check engine a zaraz po niej kontrolka ciśnienia oleju przejechałem jeszcze może z 20 metrów i auto zgasło i nie odpala. Próbowałem kilka razy zakręcić i rozrusznik kręci ale silnik nie odpala. Nie wiem czy to może strzelił mi łańcuch czy może jakaś usterka elektroniki? Podczas jazdy nie było żadnego głośnego hałasu czy innego objawu. Ot auto zgasło podczas jazdy. Teraz pytanie do forumowiczów których spotkał problem strzelonego łańcucha..jakie były objawy podczas jazdy.Może podobne do moich? Ja bardzo obawiam się że to jednak łańcuch trafił..przebieg 290 tyś a miałem go wymieniać w tym miesiącu.. Może ktoś ma jakieś inne propozycje co może być przyczyną tego stanu? Dziekuje za wszystkie uwagi. PZDR Jacek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diamond32 Opublikowano 3 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 jacek_81 jaki masz silnik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek_81 Opublikowano 3 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 jacek_81 jaki masz silnik? 2.0 benzyna z gazem. Auto odstawiłem dzisiaj do mechanika i wstępna diagnoza to łańcuch. Jutro zdejmą głowice żeby zobaczyć co i jak. Ciekawe ile wyjdzie za remont. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diamond32 Opublikowano 3 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 jacek_81 jeśli bardzo dużo, to może rozejrzyj się za innym silnikiem. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waichwaich Opublikowano 3 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 a czy "zerwanie" poprzedziło szarpnięcie autem bo u mnie jak pękł pasek to szarpnęło i amen. Odkręciłem z mechaniorem korek od oleju ja kręciłem on zaglądał czy wałek stoi no i niestety :/ to chyba najprostszy sposób żeby sprawdzić czy to łańcuch. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek_81 Opublikowano 3 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 a czy "zerwanie" poprzedziło szarpnięcie autem bo u mnie jak pękł pasek to szarpnęło i amen. Odkręciłem z mechaniorem korek od oleju ja kręciłem on zaglądał czy wałek stoi no i niestety :/ to chyba najprostszy sposób żeby sprawdzić czy to łańcuch. Właśnie w taki sposób mi sprawdził mechanior dzisiaj rano silnik. Jutro rozkręca i będziem badać straty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maniek-ol Opublikowano 3 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 Wystarczy zdjąć kopułkę aparatu zapłonowego i zakręcić silnikiem. Jeśli palec rozdzielacza nie będzie się obracał to padł łańcuch. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek_81 Opublikowano 8 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2009 Ok czyli wszystko jasne- strzelił łańcuch rozrządu - przebieg 290 tyś km. Do wymiany: -łańcuch i elementy rozrządu -zawory dolne -pompa oleju + osłona rozrządu (pompa została wyrwana z osłony). Pytanie do użytkowników forum czy ktoś może nie ma do handlu dekla/osłony rozrządu razem z pompą oleju. (Silnik 2.0 benzyna - niestety nie wiem jakie ma oznaczenie) Jak jest ktoś to proszę o kontakt na PW. Pozdrawiam Jacek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.