Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Sprężyny n14


Gość Xzandafer
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

jak widac ja juz komplet zamowilem :) Zobaczymy ile sa one warte :twisted:

o jak dobrze ze swoj czlowiek zamowil to nie pozostaje mi nic innego jak czekac na twoja opinie i moze jakies foty przed i po zamontowaniu jezeli mozna prosic :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do sprężyn, to warto udać się do najbliższego oddziału InterCarsu i dowiedzieć się czy mają obniżanego Lesjoforsa do danego wózka i za ile. Do Mikrego na ten przykład komplet kosztuje ~480PLN. Może nie najtaniej, ale przynajmniej nie obniżają o co raz to większą długość ;)

 

r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Panowie a co myslicie o czyms takim ?

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=72841307

znalazlem na allegro i zastanawiam sie co to wogole jest i czy warto sobie glowe tym zawracac :-k

bo nie musze mowic ze cena kuszaca jest :D

 

No i juz 3 dzien smigam na nich w moim sedaniku :) Auto duzo lepiej sie prezentuje, w koncu przod mi tak nie odstaje :] Springi wiecej poglebily przod niz tyl mimo oznaczenia 35/35 (byc moze chwilowo bo ponoc maja sie jeszcze ulozyc i troche opasc) ale mi to odpowiada. Co do doznan z jazdy to autko trzyma sie duzo lepiej na zakretach, jest dosyc sporo twardsze. Generalnie jak na razie to jestem zadowolony, zobaczymy jak bedzie pozniej pozdro :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie a co myslicie o czyms takim ?

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=72841307

znalazlem na allegro i zastanawiam sie co to wogole jest i czy warto sobie glowe tym zawracac :-k

bo nie musze mowic ze cena kuszaca jest :D

 

No i juz 3 dzien smigam na nich w moim sedaniku :) Auto duzo lepiej sie prezentuje, w koncu przod mi tak nie odstaje :] Springi wiecej poglebily przod niz tyl mimo oznaczenia 35/35 (byc moze chwilowo bo ponoc maja sie jeszcze ulozyc i troche opasc) ale mi to odpowiada. Co do doznan z jazdy to autko trzyma sie duzo lepiej na zakretach, jest dosyc sporo twardsze. Generalnie jak na razie to jestem zadowolony, zobaczymy jak bedzie pozniej pozdro :)

no to git

jeszcze tylko fotki zapodaj i juz bedzie pelnia szczescia :D

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli sprezynki nie obizaja wiecej niz 40mm to mozna jezdzic na seryjnych amorkach

pozdrawiam

 

Ale jaka to jazda jest...? Seryjne amorki padną zanim się obejrzysz (przy założeniu, że były nowe przy zmianie sprężyn). Taki zabieg na dłuższą metę nie ma sensu.

 

Teoretycznie mozna też "jeździć" na sprężynach przerobionych przez kowala. Chyba chodzi o poprawienie właściwości jezdnych, prawda? Zawieszenie ma być przy tym bezpieczne...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli sprezynki nie obizaja wiecej niz 40mm to mozna jezdzic na seryjnych amorkach

pozdrawiam

 

Ale jaka to jazda jest...? Seryjne amorki padną zanim się obejrzysz (przy założeniu, że były nowe przy zmianie sprężyn). Taki zabieg na dłuższą metę nie ma sensu.

 

Teoretycznie mozna też "jeździć" na sprężynach przerobionych przez kowala. Chyba chodzi o poprawienie właściwości jezdnych, prawda? Zawieszenie ma być przy tym bezpieczne...

 

otoz mylisz sie

zalozenie krotszych sprezyn (max -40mmm) nie powinno miec wplywu na zywotnosc seryjnych amorkow, taki standart sie przyjmuje

natomiast jesli obnizasz ponad 40mm to amorki rzeczywiscie trzeba wymienic

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

otoz mylisz sie

zalozenie krotszych sprezyn (max -40mmm) nie powinno miec wplywu na zywotnosc seryjnych amorkow, taki standart sie przyjmuje

natomiast jesli obnizasz ponad 40mm to amorki rzeczywiscie trzeba wymienic

 

To jakaś nowa teoria :) Ja Ciebie zapewniam, że seryjne amory nie są przystosowane do pracy ze sprężynami o progresywnej charakterystyce (nawet tymi, które dają do 40mm obniżenia) i prędzej czy później padną! Oczywiście auto będzie jeździło, temu nie przeczę. Ale jak już powiedziałem, takiej jazdy nie można porównywać do jazdy na pełnym kicie zawieszenia.

 

Opinie osób, które znają się na zawieszeniach i chcą jeździć szybko a zarazem bezpiecznie są jednoznaczne w tym temacie. A ja chcę tylko oszczędzić wam przyszlych wydatków związanych z wymianą amorów.

 

Pozdrawiam :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie przecze wcale ze lepirj sie bedzie jezdzilo sie bedzie na kicie, a nawet jestem pewnien ze tak jest :)

ale niestety nie moge sie zgodzic z tym ze takie obnizenie znaczaco obniza zywotnosc amorkow

sam zawodowo juz kilka samochodow obnizylem (stosujac zarowno cale kity, jak i same sprezyny) i nikt nie skarzyl sie ze po obnizeniu np 35 mm amorki skonczyly mu sie jakos szybciej czy cos, natomiast kiedy klient kiedys uparl sie zebysmy obnizyli mu 55 mm golfa IV na seryjnych amorach po 1000km przyjechal na wymiane, bo amorki nie nadawaly sie do niczego

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...