Gość RYBA64 Opublikowano 4 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2009 mam problem z pompa wtryskowa na wolnych obrotach podaje za wysokie cisnienie (50 bar ) a powinno 30 bar i niewiem czy to jest wada pompy i trzeba ja wymienic czy jest mozliwosc regulacji bo wiem ze cisnienie mozna podniesc to wynika ze i powinno sie dac obnizyc a moze cos tym wszystkim steruje i to jest popsute.Ps wymienilem zawor cisnienia na pompie i na listwie bopokazywalo blad 0089 (zawor regulacji cisnienia na listwie)wymienilem oba i dalej to samo po odpaleniu i jezdzie auto jedzie normalnie ale po zatrzymaniu sie po chwili czuc lekkie zucenie silnikiem i auto niema mocy tryb awaryjny po zgaszeniu i ponownym odpaleniu auto jedzie normalnie do nastepnego razu .W ASO powiedzieli wymiana pompy ale nie daja gwarancji ze to to pozdrawiam . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RYBA64 Opublikowano 6 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2009 mam problem z pompa wtryskowa na wolnych obrotach podaje za wysokie cisnienie (50 bar ) a powinno 30 bar i niewiem czy to jest wada pompy i trzeba ja wymienic czy jest mozliwosc regulacji bo wiem ze cisnienie mozna podniesc to wynika ze i powinno sie dac obnizyc a moze cos tym wszystkim steruje i to jest popsute.Ps wymienilem zawor cisnienia na pompie i na listwie bopokazywalo blad 0089 (zawor regulacji cisnienia na listwie)wymienilem oba i dalej to samo po odpaleniu i jezdzie auto jedzie normalnie ale po zatrzymaniu sie po chwili czuc lekkie zucenie silnikiem i auto niema mocy tryb awaryjny po zgaszeniu i ponownym odpaleniu auto jedzie normalnie do nastepnego razu .W ASO powiedzieli wymiana pompy ale nie daja gwarancji ze to to pozdrawiam .jeszcze jedno pytanie czy przeplywomiez moze podawac informacje do komputera ze jedziemy na pelnym gazie a faktycznie jest na wolnych obrotach i z tad to podniesione cisnienie na wolnych obrotach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość P_A_L_A_C_Z Opublikowano 12 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 mam problem z pompa wtryskowa na wolnych obrotach podaje za wysokie cisnienie (50 bar ) a powinno 30 bar i niewiem czy to jest wada pompy i trzeba ja wymienic czy jest mozliwosc regulacji bo wiem ze cisnienie mozna podniesc to wynika ze i powinno sie dac obnizyc a moze cos tym wszystkim steruje i to jest popsute.Ps wymienilem zawor cisnienia na pompie i na listwie bopokazywalo blad 0089 (zawor regulacji cisnienia na listwie)wymienilem oba i dalej to samo po odpaleniu i jezdzie auto jedzie normalnie ale po zatrzymaniu sie po chwili czuc lekkie zucenie silnikiem i auto niema mocy tryb awaryjny po zgaszeniu i ponownym odpaleniu auto jedzie normalnie do nastepnego razu .W ASO powiedzieli wymiana pompy ale nie daja gwarancji ze to to pozdrawiam . >siemasz ryba tu akwarium.. hehe ,a tak na powaznie to mialem ten sam problem z moja pieszczoszka . kupilem moja p12 2.2dci jakies 2 miechy temu i.. no wlasnie ..te same objawy co u ciebie panie kolego . pojechalem do lokalnej servisowni nissana w dublinie i panowie mechanicy powiedzieli ze pompa -czyli jakies 2500 EURO .. tak wiec na zdrowy polski rozum postanowilem udac sie do znajomego mechanika -gowniarz ma tylko 23 lata na karku ale cuda wyprawia z autkami. tak czy inaczej powiedzial ze albo czujnik cisnienia paliwa [ na listwie cr albo tez przy pompie bo jest tam i tam ???] jesli to nie skutkuje ,sprawdzic uklad acceleratora [po naszemu to mysle bedzie pedal gazu i co z nim zwiazane] podobno jest elektroniczny czujnik sterujacy gazem czy cos takowego .sorki za niezbyt fachowe porady panie kolego ,ale to tak jak potrafie opisac najlepiej.. anyway .. moja dziecinka potrzebowala tamten czujnik cisnienia przy pompie i moj mechanior zrobil super robote ..primerka jezdzi -a raczej fruwa jak nowa .. a ja spie spokojnie. pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość P_A_L_A_C_Z Opublikowano 12 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 >siemasz ryba tu akwarium.. hehe ,a tak na powaznie to mialem ten sam problem z moja pieszczoszka . kupilem moja p12 2.2dci jakies 2 miechy temu i.. no wlasnie ..te same objawy co u ciebie panie kolego . pojechalem do lokalnej servisowni nissana w dublinie i panowie mechanicy powiedzieli ze pompa -czyli jakies 2500 EURO .. tak wiec na zdrowy polski rozum postanowilem udac sie do znajomego mechanika -gowniarz ma tylko 23 lata na karku ale cuda wyprawia z autkami. tak czy inaczej powiedzial ze albo czujnik cisnienia paliwa [ na listwie cr albo tez przy pompie bo jest tam i tam ???] jesli to nie skutkuje ,sprawdzic uklad acceleratora [po naszemu to mysle bedzie pedal gazu i co z nim zwiazane] podobno jest elektroniczny czujnik sterujacy gazem czy cos takowego .sorki za niezbyt fachowe porady panie kolego ,ale to tak jak potrafie opisac najlepiej.. anyway .. moja dziecinka potrzebowala tamten czujnik cisnienia przy pompie i moj mechanior zrobil super robote ..primerka jezdzi -a raczej fruwa jak nowa .. a ja spie spokojnie. pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RYBA64 Opublikowano 16 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2009 >siemasz ryba tu akwarium.. hehe ,a tak na powaznie to mialem ten sam problem z moja pieszczoszka . kupilem moja p12 2.2dci jakies 2 miechy temu i.. no wlasnie ..te same objawy co u ciebie panie kolego . pojechalem do lokalnej servisowni nissana w dublinie i panowie mechanicy powiedzieli ze pompa -czyli jakies 2500 EURO .. tak wiec na zdrowy polski rozum postanowilem udac sie do znajomego mechanika -gowniarz ma tylko 23 lata na karku ale cuda wyprawia z autkami. tak czy inaczej powiedzial ze albo czujnik cisnienia paliwa [ na listwie cr albo tez przy pompie bo jest tam i tam ???] jesli to nie skutkuje ,sprawdzic uklad acceleratora [po naszemu to mysle bedzie pedal gazu i co z nim zwiazane] podobno jest elektroniczny czujnik sterujacy gazem czy cos takowego .sorki za niezbyt fachowe porady panie kolego ,ale to tak jak potrafie opisac najlepiej.. anyway .. moja dziecinka potrzebowala tamten czujnik cisnienia przy pompie i moj mechanior zrobil super robote ..primerka jezdzi -a raczej fruwa jak nowa .. a ja spie spokojnie. pozdro. czesc dzieki za podpowiedz zobacze ten czujnik od pedalu gazu ale z kad to cisnienie 50 bar na wolnych obrotach. bylem dzisiaj w serwisie wykasowali bledy poza jednym p 1273 fuel pump wykasowywali 6 razy i powraca nie wiem jeszcze co to za blad ten w serwisie twierdzi ze nie wie bo on siedzi tylko za biurkiem a to robia mechanicy a diagnostyka to kolejne 100 funtow czekam na podpowiedzi .(zawor SCV nowy cala listwa CR nowa )co dalej ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pilot9314 Opublikowano 17 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 czesc dzieki za podpowiedz zobacze ten czujnik od pedalu gazu ale z kad to cisnienie 50 bar na wolnych obrotach. bylem dzisiaj w serwisie wykasowali bledy poza jednym p 1273 fuel pump wykasowywali 6 razy i powraca nie wiem jeszcze co to za blad ten w serwisie twierdzi ze nie wie bo on siedzi tylko za biurkiem a to robia mechanicy a diagnostyka to kolejne 100 funtow czekam na podpowiedzi .(zawor SCV nowy cala listwa CR nowa )co dalej ? Witam a powiedz czy pokazuje Ci na wyswietlaczu LCD taki rysunek Primery i pisze coś o błędzie ESP.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RYBA64 Opublikowano 17 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 Witam a powiedz czy pokazuje Ci na wyswietlaczu LCD taki rysunek Primery i pisze coś o błędzie ESP.. witam jak odlacze wtyczke od czujnika Common-rail to pojawia sie komunikat o ESP cos takiego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pilot9314 Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 witam jak odlacze wtyczke od czujnika Common-rail to pojawia sie komunikat o ESP cos takiego witam a powiedz czy czujnik tez wymieniałeś czy nie ? Bo ja miałem z nim problemy wprowadzał mi auto w tryb serwisowy i mozna było jechac tylko 30 km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RYBA64 Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 witam a powiedz czy czujnik tez wymieniałeś czy nie ? Bo ja miałem z nim problemy wprowadzał mi auto w tryb serwisowy i mozna było jechac tylko 30 km/h CZE sprawa ma sie tak kupilem czujnik na CR uzywke i nic bez zmian w czerwcu kupilem w serwisie zawor SCV wymienilem i nic to dokupilem caly CR razem z czujnikiem tez w serwisie , zawor nowka i czujnik nowka .Jak bylem latem w Polsce odwiedzilem serwis nissana w Opolu diagnoza pompa podaje za wysokie cisnienie na wolnych obrotach 50 bar powiedzial pompa do wymiany lub regeneracja blad p0089,wyczytalem ze po wymianie zaworu na pompie trzeba go skalibrowac z samochodem zeby zaczol dzialac wiec udalem sie do serwisu w Anglii zeby skalibrowali zawor auto przestalo dymic na czarno blad p0089 fuel pump nie powrucil ale jest blad nie do wykasowania p1273 fuel pump probowali 6 razy i powracal .mam pytanie czy to non stop wysokie cisnienie z pompy moglo uszkodzic ten nowy czujnik na CR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pilot9314 Opublikowano 19 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 CZE sprawa ma sie tak kupilem czujnik na CR uzywke i nic bez zmian w czerwcu kupilem w serwisie zawor SCV wymienilem i nic to dokupilem caly CR razem z czujnikiem tez w serwisie , zawor nowka i czujnik nowka .Jak bylem latem w Polsce odwiedzilem serwis nissana w Opolu diagnoza pompa podaje za wysokie cisnienie na wolnych obrotach 50 bar powiedzial pompa do wymiany lub regeneracja blad p0089,wyczytalem ze po wymianie zaworu na pompie trzeba go skalibrowac z samochodem zeby zaczol dzialac wiec udalem sie do serwisu w Anglii zeby skalibrowali zawor auto przestalo dymic na czarno blad p0089 fuel pump nie powrucil ale jest blad nie do wykasowania p1273 fuel pump probowali 6 razy i powracal .mam pytanie czy to non stop wysokie cisnienie z pompy moglo uszkodzic ten nowy czujnik na CR witam ponownie podjedź do serwisu i powiedz zeby sprawdzili czy nie masz podpietego pod komputer chipa tuningowego były one seryjnie zakładnae bez podmiany romu w ECU i stad brały sie problemy z CR mi tez w ASo kazali wymienic listwe ale mechanik zajmujacy sie tuningiem auta wykrył to po jakis 2 miechach pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.