Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[p11.144] Kiedy jest potrzeba wymiany licznika?


Gość devil-80

Rekomendowane odpowiedzi

hej, jak w temacie mam zamiar obejrzeć auto co ma wymieniony licznik,o ile zrozumiałem dobrze jest on wymieniony dlatego,że w starym padła jakaś żarówka czy coś i nie szło jej wymienić -dlatego został zmieniony licznik ile jest w tym prawdy ktoś może wie coś więcej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno przez zarowke nikt by licznika nie wymienial. Byc moze ktos go zepsul fizycznie przy wymianie zarowki, ew. niefachowa "korekcja przebiegu".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Argument żaróweczki jest kompletnie bezsensu. Nie dam głowy sobie uciąć, licznik wydzierałem z 6 razy, w tym raz rozebrałem go na części pierwsze ze względu na opisywany na tym forum wariującym wskaźnikiem paliwa. Na 99,9 % wszystkie żaróweczki w liczniku są wymienne bez rozlutowywania. Wszystkie są w plastikowych wkładach i przekręcając ten wkład szczypcami wyciągamy każdą żaróweczkę bez rozbierania licznika na części. Wszystkie żaróweczki dostepne sa na tylnej ściance i nie potrzeba nic kombinować. Wszystkie żaróweczki są bez problemu dostępne w co drugim sklepie motoryzacyjnym lub elektronicznym.

 

 

Co do samego auta to bierz miernik grubości lakieru i sprawdź sobie całe auto, weź na badanie zbieżności na pomiarze laserowym (wybadają wszelkie kąty w zawieszeniu czy auto bie było zawinięte na drzewie). Co do grubości lakieru to raczej też bym nie demonizował, zawsze się może znaleźć a znajdzie się na 99% jakiś element malowany. Trzeba odkryć czy szpachlowane było pół auta, czy progi całe, czy trzyma wymiary podłoga i nie ma spawów w dziwnych miejscach (podłużnice, progi, słupki itp). Lakier może świecić bo został odnowiony, lub pomalowany - też można to w jakiś przybliżony sposób stwierdzić. Najlepiej łyknąć tablety na uspokojenie i jechać jeszcze z dwoma osobami znającymi się na rzeczy.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Baciarek a zdajesz Ty sobie sprawę ile taka diagnostyka kosztuje w Angoliismile.gif Drugie auto za to kupisz

Licznik wymienia się w przypadku spieprzenia go przez przez nie doświadczonego majstra dokonującego korektę. Jest spalona pamięć a raczej jej podtrzymanie albo poleciał procek. Mogła być też uszkodzona płyta zegarów w wyniku uszkodzenia mechanicznego. Jak żarówka się spali to się ją wymienia a nie kombinuje z licznikiem. Jeśli da radę to dobrze by było sprawdzić czy na tym jest plomba (nie był kręcony), Korekty dokonuje się w naszych licznikach poprzez zakucie procka zegarów pod kompa. Jak się żle zakuje to zegar do wymiany, a jak plomba zerwana to na 100% licznik kręcony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możliwe że miał wymienione zegary na gwarancji w serwisie.

Wiem że była taka akcja serwisowa dotyczyła N16 i P11.144.

 

Możliwa jest druga opcja: Padł mi obrotomierz jeszcze go nie rozbierałem, może poprzedni właściciel tej 144 też miał taką awarię i nie bawił się tylko wymienił.

 

 

To se pogdybałem a prawda jest taka że to co powyżej koledzy napisali jest bardziej prawdopodobne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za wszystkie opinie-odpuscilem sobie tą primerke po pierwsze ze wzgledu na ten licznik,a po 2 cena nie byla rewelacyjna.We wtorek moze obejrze kolejne o ile jeszcze będą . Pozdrawiam

@ baciarek takie badanie napewno odpada przy tej cenie auta nie warto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W mojej primerce liczniki były wymieniane na gwarancji - jest wpis w książce serwisowej i podany przebieg.

Możliwe, że i ta tak miała ale... różne rzeczy ludzie robią :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...