polo1976 Opublikowano 5 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 Jak w temacie sunny n14 hb 3 drzwi, silnik ga14de 16V problem z odpaleniem. Najgorsze że nie ma żadnego schematu usterki. Raz pali na dotyk, raz muszę kręcić parę minut. Nie ma znaczenia czy silnik ciepły czy zimny. Obroty nie falują. Na oko wszystko jest OK. Może ktoś ma jakieś sugestie co mam sprawdzić lub co może być przyczyną powyższych problemów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo1976 Opublikowano 7 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2009 Jakieś pomysły?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość canidus Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 Może nie będzie to odkrywcze ale sprawdziłbym rozrusznik. U mnie zdaje się było podobnie i wymiana pomogła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Markus6 Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 Ja mam ga14ds i zauważyłem ostatnio że jak raz depnę pedał przed odpaleniem to odpala od razu na dotknięcie praktycznie, a jak depnę dwa, trzy razy to czasem trzeba dłużej pokręcić lub dwa razy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sten Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 Deptanie na wtrysku??? Niemożliwe:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sten Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 Jeśli kręci to rozrusznik też nie:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo1976 Opublikowano 9 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 Deptanie na wtrysku??? Niemożliwe:) No właśnie ale żeby nie robić OT rozrusznik sprawdzony, szczotki wymienione (przy okazji), kręci jak głupi. Sprawdzałem też kąt wyprzedzenia zapłonu. Bez zmian. Zastanawia mnie jeszcze czy wpływu na o nie ma katalizator. Kiedy podspawywałem końcowy tłumik w rurze znalazłem kawałek jakiegoś elementu(prawdopodobnie wkład katalizatora się rozsypał). Czy to mogłoby być powodem moich komplikacji?? Dodam jeszcze że auto nie dławi się nie jest mulaste ładnie zbiera się w pełnym zakresie obrotów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Markus6 Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 Ga14ds to gaźnik, nie wiem jak jest na wtrysku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo1976 Opublikowano 10 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2009 Drodzy koledzy dzisiaj miałem trochę czasu więc wziąłem nyskę na badania Co się okazało prawdopodobnym powodem jest pompa paliwa lub jej wiązka. Sprawa wygląda tak, po przekręceniu kluczyka na zapłon słyszę, że pompa pracuje i po jakichś 3 sek się wyłącza, ale nie zawsze. Czasami pracuje jakby w trybie ciągłym, tzn się nie wyłącza. Jak wyłączę zapłon i włączę ponownie jest ok po 3 sek się wyłączy. Moje pytanie: ile czasu powinna pompa podawać paliwo i co mogłoby być powodem tego, że czasami sie nie wyłącza?? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.