Gość piter2323 Opublikowano 5 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 witam mam następujący problem ostatnio mi zaczęło coś strasznie stukać na nierównościach. Myślałem ze tuleje na wahaczach są wybite i postanowiłem to sprawdzić. Przy ściąganiu kola zauważyłem ze są straszne luzy na nim w każda stronę i po gwałtownym szarpaniu kołem dochodziły ta odgłosy przez które ściągałem kolo. I tu mam do was pytanie luzy na kole mogą być spowodowane tylko łożyskiem czy mogą być jeszcze jakieś dodatkowe przyczyny. Ostatnio powyżej 140km/h zaczęła drgać kierownica i przy energicznym slalomie (przy skrecie w prawo rzezi w kole a luz jest na lewym kole wiec to by pasowało). Kolejne pytanie mam następujące czy ktoś sam kiedyś wymianial to łożysku bądź chociaż wie ile taka wymiana kosztuje w warsztacie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 5 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 jesli kolo lata jest jeszcze mozliwosc ze wywalony jest dolny swozen wahacza badz koncowki drazkow kierowniczych. czy w czasie jazdy slychac szum tego lozyska? podnies auto i zakrec kolem i sprawdz czy cos slychac (nie pomyl ze szumem hamulcy) wymiana lozyska jest bardzo prosta. dla wprawionego mechanika 30-45 minut roboty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piter2323 Opublikowano 5 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 szumu nieslychac ale jak poruszam piasta przy zdjetym kole to jest luzna. No i przy skrecie w prawo jest dzwiek jakby cos tarlo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piter2323 Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 jesli kolo lata jest jeszcze mozliwosc ze wywalony jest dolny swozen wahacza badz koncowki drazkow kierowniczych. czy w czasie jazdy slychac szum tego lozyska? podnies auto i zakrec kolem i sprawdz czy cos slychac (nie pomyl ze szumem hamulcy) wymiana lozyska jest bardzo prosta. dla wprawionego mechanika 30-45 minut roboty no i diagnoza okazała się słuszna łożysko do wymiany ,ale przy okazji wyszlo ze jest jeszcze pare rzeczy do zrobienie wiec ogolnie robota konczy sie remontem przedniego zawieszenia. Beda wymieniane sworznie wachacza, łaczniki stabilizatorow, koncowki drazkow oraz klocki hamulcowe poniewaz przy luznym lozysku zaczely sie nierowno klocki scierac.Silent bloki sa wporzadku wiec jak to zrobie to powinno cichutko pracowac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.