Gość dzi Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 Wymieniam silnik w swojej N15 z Anglika. Mam w tej chwili 1.4 66kW i oczywiście nie chciałbym zmieniać na słabszy. Jak je rozpoznać? Angliki mają elektroniczny licznik kilometrów więc rozumiem że są po liftingu. Numery VIN są do zdobycia (ale z tego co badałem temat to nie jest zakodowane w VIN). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 Silniki sa takie same osprzet jest inny zreszta jest o tym duzo na forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebapol Opublikowano 13 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 Mozna to poznac miedzy innymi po oznaczeniach na kolektorze dolotowym i chyba katalizatorze(pierwszy) silniki o mocy 87KM mialy oznaczenia na kolektorach 73C a te slabsze 74C, byc moze sie myle ale te 74C mialy zwezone kanaly dolotu i temu byla ograniczona moc. pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Asahi Opublikowano 13 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 SEBAPOL nie mylisz się. jestem na bieżąco więc sprawa kolektorów jest dla mnei świerza 73C to wersja pełna 74C to wersja ograniczona. nie wiem jak jest w 1.4 ale w 1.6 stosowano dwa rodzaje ograniczeń - albo kolektor dolotowy - albo inne wałki rozrządu. u mnie na naieszczęście są inne wałki - ja to muszę mieć zawsze pod górkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 13 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 ...Kolejny temat do zamknięcia dzi na przysłość użyj wyszukiwarki a na szybko Ci podpowiem, że kolektor u Ciebie musi mieć takie oznaczenie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.