Gość Asahi Opublikowano 11 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2009 Chciałbym się zabrać za wymianę przewodów zapłonowych kopułki i palca w N15 1,6 SLX 1996. O ile przewody i sama kopułka mam wrażenie że problemów nie będą sprawiać o tyle mam pewne obiekcje co do palca. Jak to uczynić żeby było dobrze zrobione ?? Czy będę potrzebował jakiś klei do gwintów ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiu83 Opublikowano 11 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2009 palec zamontujesz tylko w jeden sposób i jest on mocowany na jedną śrubę/tylko dobrze dokręć - sukcesów odnośnie kleju...nic mi na ten temat nie wiadomo...poza tym - jak rozkręcasz tak składasz,niczego do tego nie potrzebowałem ekstra typu kleje itp...itd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Asahi Opublikowano 11 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2009 Kabale zmienione Kopułka zmieniona Palec - nowy założony - autko odpaliło na nim tylko raz, pracowało bardzo nierówno, zgasło i odmówiło z gościem współpracy. Oryginał jest miedziany w osłonie z włókien węglowych - zamiennik był z wkładką - mam wrażenie stalową. Po zmianie na stary palec - auteczko działa aż miło Muszę poszukać jakiegoś porządniejszego "paluszka" Stara kopułka była zjechana że ....auć !! Poprzednio były przewody SENTECH - obecnie piękne niebieściutkie NGK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.