Gość Grzywacki Opublikowano 12 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2009 Witam, Wstawilem serenke do mechaniora zeby doprowadzil auto do jakotakiej sprawnosci i okazuje sie ze przyczyna niedomagan jest czujnik polozenia walkow rozrzadu ... No przynajmniej tak twierdzi fachowiec. Problemem jest jednak fakt ze ow czujnik jest elementem skladowym aparatu zaplonowego i nie wystepuje jako oddzielna czesc. Cena to jedyne 4 tys pln... Slabo... Interesuje mnie czy aparat mozna jednak rozebrac i dopasowac czujnik od innego silnika/auta ? Ma ktos patent na ten feler? Czy tylko szukac uzywki? Jakie sa szacunkowe koszty moze ktos wie? Objawy to: slaby zaplon na cieplym i zimnym; silnik sie tlucze, nie ma mocy, strzela w oba kolektory; nie trzyma wolnych obrotow, szarpie podczas jazdy; swiece wymienione na nowe po chwili robia sie zolte. przebieg auta 315 000 km olej wymieniany regularnie - pol syntetyk rozrzad cichy, nie wymieniany nigdy. Dziekuje za kazda opinie ew. rade co do rozwiazania mojego przypadku Pozdrawiam Andrzej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Grzywacki Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 Witam, jakby kogos interesowal moj przypadek to: aparat wymieniony 200 zl uzywka wymieniona pompa paliwa - za male cisnienie wymieniony tlumik - byl zapchany (nie katalizator) wymienione swiece. auto dziala jak nalezy. koszt 1200 zl. Pozdrawiam Andrzej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość str3ight Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 witam. robiles to w jakim serwisie gdzie podlaczali pod kompa czy mech byl na tyle dobry ze sam wiedzial co i jak ? musze zrobic to samo dlatego sie pytam co i jak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Grzywacki Opublikowano 4 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 witam. robiles to w jakim serwisie gdzie podlaczali pod kompa czy mech byl na tyle dobry ze sam wiedzial co i jak ? musze zrobic to samo dlatego sie pytam co i jak. Podlaczali pod komputer, tam wywalilo blad ... nie znam numeru ktory odpowiada za czujnik polozenia walkow rozrzadu. Jezeli masz podobne objawy jak wystepowalu u mnie, to w pierwszej kolejnosci sprawdz pompe paliwa. W sensie cisnienie. Wydaje mi sie ze glownym winowajca w moim przypadku byla pompa paliwa, a czujnik wyszedl przy okazji. Pozdrawiam A. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raf4rb Opublikowano 5 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2009 Podejrzewam, że stary aparat jest sprawny a winna tej usterki była pompa, w SR20 często pojawia się błąd 21 czyli brak sygnału zapłonu a autko śmiga jak należy, kiedyś coś czytałem dlaczego tak jest ale już nie pamiętam. Jak mechanik oddał Ci stary aparat to warto to sprawdzić, chwila roboty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Grzywacki Opublikowano 5 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2009 Podejrzewam, że stary aparat jest sprawny a winna tej usterki była pompa, w SR20 często pojawia się błąd 21 czyli brak sygnału zapłonu a autko śmiga jak należy, kiedyś coś czytałem dlaczego tak jest ale już nie pamiętam. Jak mechanik oddał Ci stary aparat to warto to sprawdzić, chwila roboty. Aparat oczywiscie mam, jezeli wiesz ktore piny we wtyczce sa od czujnika to zmierze. Jaka wartosc konkretnie powinienem dostac? ( przypuszczam ze w granicach 500-1500 ohm, ale ...) pozdr A. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.