Gość mahatma Opublikowano 13 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 Witam Dzis rano zauwazylem ze kiedy mocno krece kierownica kiedy samochod jest na postoju czasem slysze lekkie ale wyrazne chrobotanie w okolicy srodka samochodu. czy wiecie co to moze byc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dr slawooo Opublikowano 14 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 Witam Dzis rano zauwazylem ze kiedy mocno krece kierownica kiedy samochod jest na postoju czasem slysze lekkie ale wyrazne chrobotanie w okolicy srodka samochodu. czy wiecie co to moze byc? witaj prawdopodobnie padł ci drążk kierowniczy (ta częśc drążka która wchodzi do maglownicy) też tak miałem w moim porzednim autku (Mitshubishi outlander) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mahatma Opublikowano 14 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 dzieki nadal wszystko dziala i nie zawsze slychac przy kreceniu to chrobotanie. juz naprawiac czy czekac az padnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Strażak Sam Opublikowano 22 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2009 dzieki nadal wszystko dziala i nie zawsze slychac przy kreceniu to chrobotanie. juz naprawiac czy czekac az padnie Witaj! ja miałem coś podobnego i wyszło, że to łożysko kolumny. Po przesmarowaniu problem ustąpił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość quikshot Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 Mam ten sam problem. Czy udał Ci sie to jakoś zniwelować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bilro Opublikowano 14 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2011 Miałem to samo, takie lekkie chrobotanie pojawiające się czasami przy kręceniu kierownicą na postoju lub wolnej jeździe, szczególnie jak jest zimniej na dworzu. U mnie okazalo się, że skrzypią przełączniki elektryczne w kole kierownicy oraz guma izolująca przejście z kabiny do komory silnika. Trzeba obydwa elementy przesmarować i problem znika. Do przełączników w kierownicy: użyć spray do połączeń elektrycznych (tylko nie WD-40). Nie trzeba demontowac żadnych elementów kierownicy, tylko trochę pobawić i powciskać wężyk w szczeliny od spodu kierownicy, popsikać kilka razy, pokręcić kierwnicą i gra. Tak samo robimy z gumą izolująca przejście kolumny kierownicy do komory silnika. Tutaj najlepiej użyć spray silikonowy i prysnąć kilka razy od strony kabiny. Nie używajcie do tego WD40, za szybko się ulatnia i wysycha, w sumie pogorszy sprawę po kilku dniach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.