Gość Primera 2.0 16v Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 Witam Wszystkich jestem posiadaczem Nissana Primery P10 2,0 16V z gazem z 1996 roku, chciałem w nim zmienić parę rzeczy ale będę potrzebował porady i pomocy. 1. chce zmienić w nim gałkę zmiany biegów ale nie wiem jak ja odkręcić?? 2. mój Nissan jest wyposażony w klimę ale za nic nie mogę znaleźć filtra kabinowego w którym miejscu on się znajduje?? 3. podobno jak się wytnie katalizator to samochód jest mocniejszy lepiej chodzi, czy jeśli zrobię tak u siebie to poprawią się osiągi?? 4. jak pale samochód rano jest zimny to przez chwile słychać taki dźwięk jakby chodził na sucho, jak jakiś stary diesel dosłownie traw to 3 sekundy i przestaje potem jest dobrze, czym jest to spowodowanie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Janusz_ Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 Ad.2 P10 na ogół nie miały filtra kabinowego, choć zdarzały się nieliczne egzemplarze z filtrem. Jeśli jest to pomiędzy parownikiem od klimy a nagrzewnicą - zaraz za schowkiem to się znajduje. Ad.3 Nie ma sensu wycinać katalizatora, zwłaszcza jak masz japoński. Dla 3-5KM - nie warto. Przyśpiesz sobie zapłon - będzie lepiej. Ad.4 Może już należy wymienić olej i filtr. Tylko na coś porządnego - filtr np. MANN'a, a olej jakiś Mobil 1. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mike_83 Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 Ad.1 Gałka jest przykręcana i dodatkowo przyklejana.Musisz ja odkręcić przeciwnie do ruchu wskazówek zegara.Jeżeli się nie da,to trzeba jakimś kluczem np.żabką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Primera 2.0 16v Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 5. cały czas mi się świeci kontrolka ze jest zaciągnięty ręczny, dostałem się do ręcznego ale ten mały czujnik co wciska go ręczny jest ok co mam jeszcze sprawdzić??? 6. czy da mi coś jak założę filtr stożkowy, o ile wzrośnie spalanie?? czy będę musiał jechać na ustawienie gazu?? 7. chciałem kupić lusterka zewnętrzne takie jak mają nieraz w BMW czy jest możliwość zamontowania takich??? może ktoś ma fotki lub zna stronie z fajnie zrobionymi Nissanami P10??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Janusz_ Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 Ad.5 Sądzę że czujnik jest uwalony jednak. Skoro Ci nie rozłącza lub też ręczny nie dociska do końca. Ad.6 Jest taki dział tu na forum zwący się Nissan Power Team. Tam jest wszystko opisane. Ad.7 Nie rób wsi. P10 wygląda ponadczasowo i nie trzeba robić wiochy tak jak to robią właściciele BMW. Więc żadnej zmiany świateł czy lusterek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Primera 2.0 16v Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 8. chcę na zmienić alu bo mam 14 a czy wejdą bez żadnych problemów bez żadnego przycierania felgi 16 calowe takie jak te http://moto.allegro.pl/item735323476_16_aluett_4_x_114_3_bardzo_ladne.html#gallery????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gaweł Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 (edytowane) 5. cały czas mi się świeci kontrolka ze jest zaciągnięty ręczny, dostałem się do ręcznego ale ten mały czujnik co wciska go ręczny jest ok co mam jeszcze sprawdzić??? Uzupełnić płyn hamulcowy. W zbiorniczku może być czujnik niskiego stanu płynu, dlatego świeci się kontrolka. Edytowane 17 Września 2009 przez Gaweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Janusz_ Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 Gaweł zamiast dolewać płynu ja bym się zainteresował stanem klocków hamulcowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maniek-ol Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 Ad 8 . Przy takim ET felgi na pewno będzie ocierać o ranty tylnych błotników. Żeby było dobrze to ET minimum musi być 40. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Primera 2.0 16v Opublikowano 19 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 9.moj motor w Nissanie ma 115 KM czy da się zrobić z tych 115 np 136KM tak jak maja te mocniejsze Primery??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Primera 2.0 16v Opublikowano 21 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2009 10. chciałem zrobić sobie w Nissanie podnoszenie klapy silnika na siłowniki tylko nie wiem jakie siłowniki jakiej długości jak je zamontować. Pomocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Janusz_ Opublikowano 22 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2009 Ad. 10 Tak często otwierasz tą maskę? Ja otwieram tylko przy zmianie oleju, filtrów i przy wymianie żarówek. I na tym w zasadzie kończy się otwieranie maski. Więc kieruję pytanie do Ciebie po co to robić, skoro tą maskę otwiera się częściej niż wcale? Jak chcesz robić takie modyfikacje to trzeba było sobie kupić szmelcwagena. Na forum VW miałbyś w 10min 100 odpowiedzi. Tutaj raczej nie, bo tego się nie robi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość NadiR Opublikowano 22 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2009 Ad 8 . Przy takim ET felgi na pewno będzie ocierać o ranty tylnych błotników. Żeby było dobrze to ET minimum musi być 40. Nie prawda! Ja miałem w P10 16' Borbety i ET 35 - jest praktycznie na równi z rantem. Primera 2.0 jeśli szukasz fel to mam na sprzedasz 16, sprzedaję gdyż autem jeździ gł. żona i szkoda ich na naukę... Link: http://moto.allegro.pl/item738176540_sliczne_felgi_borbet_bs5_205_45_bfgoodrich.html pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maniek-ol Opublikowano 22 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2009 Nie prawda! Ja miałem w P10 16' Borbety i ET 35 - jest praktycznie na równi z rantem. Primera 2.0 jeśli szukasz fel to mam na sprzedasz 16, sprzedaję gdyż autem jeździ gł. żona i szkoda ich na naukę... Link: http://moto.allegro....bfgoodrich.html pozdro No to dziwne , bo ja mam felgi 15" i ET 37. Musiałem pozaginać ranty , bo ocierało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Primera 2.0 16v Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 Czy może mi ktoś powiedzieć jak mogę wyjąć zegary?? odkręcam wszystkie plastiki przy kierownicy odkręcam 4 śrubki które trzymają licznik i nie mogę go wyjąc chyba z tyłu trzyma linka ale za nic nie mogę się do niej dostać by ją odkręcić jak mogę go wyjąć??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Peter Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 Czy może mi ktoś powiedzieć jak mogę wyjąć zegary?? odkręcam wszystkie plastiki przy kierownicy odkręcam 4 śrubki które trzymają licznik i nie mogę go wyjąc chyba z tyłu trzyma linka ale za nic nie mogę się do niej dostać by ją odkręcić jak mogę go wyjąć??? Linka trzyma. Musisz odkręcić ją przy skrzyni biegów i jak tam odkręcisz to dopiero będzie na tyle luzu, żebyś mógł ją wypiąć przy zegarach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SpikE Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 A u mnie nie trzeba (juz) tej linki w skrzyni wyciagac Magicy od gazu jak zakladali swoja stacyjke (ten pstryczek do przelaczania gaz/benzyna)wyrwali poprostu mocowanie linki predkosciomierza i teraz wchodzi tylko na wcisk. Cale szczescie, ze wogole dziala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MaserTi Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 Kolega to widze pomysłów ma sporo jak na jeden post Jeśli chodzi o moc to ja w swojej p10 usunąłem katalizator, załozyłem zimny dolot i usunąłem egr. Jak stożek będzie skończony to zdam relacje jak wygląda sprawa z osiągami. Moim zdaniem przerobienie na 136 koni może być troszke drogie. (chyba, że sam będziesz robił sobie modyfikacje). Pozdrawiam MaserTi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Primera 2.0 16v Opublikowano 6 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2009 MaserTi i po tym usunięciu kata, EGR i zamontowaniu zimnego dolotu czy jest czuć podczas jazdy różnicę pod względem przyśpiesznie itd czy lepiej nic nie ruszać bo to i tak niewiele da??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MaserTi Opublikowano 6 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2009 MaserTi i po tym usunięciu kata, EGR i zamontowaniu zimnego dolotu czy jest czuć podczas jazdy różnicę pod względem przyśpiesznie itd czy lepiej nic nie ruszać bo to i tak niewiele da??? Narazie Kolego się wstrzymaj z ruszaniem tego. Chwilowo mam problemy ze skończeniem zimnego dolotu więc nie jestem w stanie tego powiedzieć bo autko troszke świruje. Napisz mi do mnie na priv za około 3-4 tygodnie i myśle, że będzie wszystko zrobione na "cacy" i będe mógł Ci albo polecić albo odradzić te modyfikacje. Pozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Primera 2.0 16v Opublikowano 8 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 Wiem koledzy że to nie jest forum Car Audio ale już nie będę robił nowego tematu i tu zapytam czy może ktoś ma jakieś fotki albo wie jakie głośniki można zamontować w miejsce standardowych głośników p10?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bravomen Opublikowano 8 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 daleko nie trzeba szukac... http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/31959-wymiary-montaowe-gonikow/ a tu reszta... http://forum.nissanklub.pl/index.php/forum/38-car-audio-cb-radio-nawigacja/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Primera 2.0 16v Opublikowano 8 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 Dzięki brawomen. Koledzy może ktoś mi powie co może być tego przyczyna chodzi o hamulce, po prostu podczas hamowania np (tylko nie takiego ostrego) przy prędkości 150km/h słychać takie huczenie w lewym kole nie potrafię tego precyzyjnie opisać i zauważyłem ze teraz coraz częściej przy mniejszych prędkościach się ten dźwięk pojawia czym to może być spowodowanie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bravomen Opublikowano 9 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 Może zwyczajnie klocki Ci się kończą i zaczynają trzeć już metalem o tarcze? jak w jednym kole to może zacisk Ci przy okazji blokować i powodować duuużo większe zużycie klocków w tym kole Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mike_83 Opublikowano 9 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 Może ja się dołączę do tematu hamulców.Jak hamuję to słyszę taki dziwny dźwięk,jakby zacisk cały podskakiwał.To się dzieje przy jakimś stopniu wciśnięcia pedału hamulca i trzymaniu cały czas w tej pozycji,jak mocniej docisnę to przestaje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.