Gość Primera 2.0 16v Opublikowano 9 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 Czy ma któryś z kolegów w swojej p10 instalacje gazową firmy Mistral?? ja mam taka i nie jestem zadowolony szarpie raz idzie a raz nie może ktoś poradzi mi co można w tej instalacji poprawić??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Primera 2.0 16v Opublikowano 14 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 Koledzy potrzebuje szybkiej pomocy otóż zrobiło mi się zwarcie jak lutowałem diodę do podświetlania przycisku od włączania halogenów i przestało świecić podświetlanie licznika oraz od ustawiania nawiewów, raz tak miałem wymieniłem tylko bezpiecznik i było ok a teraz wymieniłem i nic nadal nie podświetla nie wiem co jest, sprawdziłem bezpieczniki i sa ok przy silniku tez kolo filtra są ok, i jak włączę pozycyjne to świeci tylko lampa od strony kierowcy i tylna od strony pasażera na skos świeca proszę o szybką pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Primera 2.0 16v Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 Jest drugi problem co może być przyczyna ze ogrzewania nie ma jak sie jedzie to wieje tylko zimne a jak sie stanie to cieple leci, linka do przestawiania cieple zimne jest dobra co moze byc przyczyna?? Czy może mi ktoś powiedzieć od czego jest i gdzie go podłączyć przewód który wystaje z obudowy sprzęgła zanjduje sie na samej górze prawie obok tej łapy co wciska sprzęgło proszę o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość donn_primerra Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 zainteresuj sie termostatem.. ten wąż to pewnie jakiś odpowietrznik przydały by sie fotki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Primera 2.0 16v Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 Zmieniłem płyn chłodzący w mojej p10 ale nie wiem czy się odpowietrza układ czy nie jeśli tak to w jaki sposób?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Peter Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 (edytowane) W okolicach bagnetu jest korek spustowy a troszkę wyżej jest śruba odpowietrzająca. Z tymże powinna ona być odkręcona przy napełnianiu układu i wtedy tamtędy zostaje wypchnięte powietrze. Jest też druga taka śruba na wężu od układu nagrzewania. A teraz to zostaje rozgrzać silnik, żeby się termostat otworzył i zassie sobie płyn tam gdzie jeszcze było powietrze i delikatnie upuścić je przez korek chłodnicy albo zbiorniczka wyrównawczego. Tylko trzeba uważać bo może trysnąć gorący płyn. Na koniec uzupełnić braki i wszystko w tym temacie Edytowane 29 Października 2009 przez Peter Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mike_83 Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 W zbiorniczku wyrównawczym jest otwór przez który powietrze samo ucieka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Janusz_ Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 Koledzy potrzebuje szybkiej pomocy otóż zrobiło mi się zwarcie jak lutowałem diodę do podświetlania przycisku od włączania halogenów i przestało świecić podświetlanie licznika oraz od ustawiania nawiewów, raz tak miałem wymieniłem tylko bezpiecznik i było ok a teraz wymieniłem i nic nadal nie podświetla nie wiem co jest, sprawdziłem bezpieczniki i sa ok przy silniku tez kolo filtra są ok, i jak włączę pozycyjne to świeci tylko lampa od strony kierowcy i tylna od strony pasażera na skos świeca proszę o szybką pomoc Bezpiecznik 10A w wewnętrznej skrzynce z bezpiecznikami. Oznaczenie Rear Till Lamp czy czoś koło tego. Wiem, że coś z tylną lampą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Primera 2.0 16v Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 Chciałem zmienić w mojej p10 boczne kierunkowskazy z pomarańczowych na białe ale nie moge nigdzie dostać białych i moje pytanie w zwiazku z tym jest takie czy pasuje boczne białe kierunki od jakiegoś innego samochodu?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rybon Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 Chciałem zmienić w mojej p10 boczne kierunkowskazy z pomarańczowych na białe ale nie moge nigdzie dostać białych i moje pytanie w zwiazku z tym jest takie czy pasuje boczne białe kierunki od jakiegoś innego samochodu?? tylko w UK wystepuja oryginały w koloze bailym do naszych P10. Tak wiec tylko ebay. Jęsli chodzi o zamienniki tez podpinam sie pod pytanko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marceli Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 tylko w UK wystepuja oryginały w koloze bailym do naszych P10. Tak wiec tylko ebay. Jęsli chodzi o zamienniki tez podpinam sie pod pytanko Robicie kilka tematów w jednym a potem jest zamieszanie... Zamienników kierunków białych brak.Sprawdzone.Tylko z ebay. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Primera 2.0 16v Opublikowano 18 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 Od kilku dni mam problem ze sprzęgłem otóż do polowy pedał chodzi luźno a dopiero pod koniec bierze i nie wraca do swojej pozycji tylko od polowy muszę noga go odbijać co się mogło stac???? Witam oto fotka tego zaworu co jest na obudowie od sprzęgła dalej idzie kawałek węża który sobie tylko leży na obudowie a nie jest nigdzie podłączony czy tak powinno być?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość philein Opublikowano 18 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 Nie chcę Cię okłamac, ale u mnie też wygląda ten wężyk tak samo i prawdopodobnie jest to odpowietrzenie skrzyni. Natomiast ten efekt sprzęgła to penie docisk padł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Primera 2.0 16v Opublikowano 23 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 Witam mam takie pytanie otóż chodzi mo o uklad chlodzenia jak samochod ma normalna temperature to weże od wody ten kolo chlodnicy i termostatu sa tak twarde ze nie da sie ich zgiać czy tam jest az takie duze cisnienie?? dodam ze temperatura silnika zawsze jest taka sama nie gotuje sie nic sie nie dzieje nawet jak byly upaly i w korkach a stan plynu chlodniczego jest zawsze taki sam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marler Opublikowano 23 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 twarde węże to objaw strzelonej uszczelki pod głowicą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Primera 2.0 16v Opublikowano 24 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 Ale ja juz tak mam odkod go kuplem od ponad roku i nic sie nie dzieje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 24 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 Ale ja juz tak mam odkod go kuplem od ponad roku i nic sie nie dzieje Niech koledzy Cie nie strasza uszczelka . Jesli nie kopci na bialo tzn nie przepala plynu, plyn nie bulgocze w zbiorniku wyrownawczym , na bagnecie nie masz kropli plynu, na korku od wlewu oleju nie masz majonezu to nie bedzie uszczelka . Rozumien ze oba weze sa gorace i takie twarde. One maja byc twarde bo to jest uklad cinieniowy. Jezeli dla Ciebie wydaja sie za twarde to sprobuj go odpowietrzyc Jak to sie robi to wiesz. Sprobuj tez podmienic korek od chlodnicy jesli masz mozliwosc. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pidon82 Opublikowano 25 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2010 (edytowane) Witam, problem z (huczacymi) tarczami przerabiałem w kazdym z posiadanych modeli nissana, obecnie w primerce jest to samo, po prostu tarcze sa już przegżane i podczas hamowania nagrzewają sie i odkształcają, dla tego wydaja taki dzwięk niekiedy połączony z wyczuwalnymi wibracjami.szukałem info na ten temat i w dużym stopniu co może być wielce prawdopodobne wystarczy podczas ostrego hamowaniw i w ogóle w czasie hamowania wpaść w wode (kałużę) i nawet jak jest nowa tarcza w tym momencie już może być po nich. ( tu kolega ma racje i zgadzam się z nim w 100%, weże bedą twarde dopóki płyn jest gorący a po wystygnięciu wszystko wraca do normy) Edytowane 25 Września 2010 przez pidon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.