Gość FreQ Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 Witam! Problem dotyczy primery p11 2.0 td.Otoz gdy ujade kawalem czuje dygniecie (przerwanie) i gdy sie zatrzymam i proboje ruszyc samochod odmawia posluszenstwa gdy wcisne pedal gazu do oporu obroty sie okropnie slimaczo podnosza 10s do 2 tys pozniej obroty juz leca i zatrzymuja sie na 4600 dodam ze nawet gdy przekrocze 2 tys auto nie ma mocy zdarza to sie przecietnie co dwa dni problem zwykle ustaje po 12km pozniej ma bardzo dobrego kopa i obroty chodza normalnie. Co to moze byc dodam jeszcze ze musze ruszac z 2tys na pol sprzegle inaczej nie da sie ruszyc prosze o szybka odp poniewaz planuje w niedziele wyjazd. Pozdrawiam.FreQ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woro_woro Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 Witam! Problem dotyczy primery p11 2.0 td.Otoz gdy ujade kawalem czuje dygniecie (przerwanie) i gdy sie zatrzymam i proboje ruszyc samochod odmawia posluszenstwa gdy wcisne pedal gazu do oporu obroty sie okropnie slimaczo podnosza 10s do 2 tys pozniej obroty juz leca i zatrzymuja sie na 4600 dodam ze nawet gdy przekrocze 2 tys auto nie ma mocy zdarza to sie przecietnie co dwa dni problem zwykle ustaje po 12km pozniej ma bardzo dobrego kopa i obroty chodza normalnie. Co to moze byc dodam jeszcze ze musze ruszac z 2tys na pol sprzegle inaczej nie da sie ruszyc prosze o szybka odp poniewaz planuje w niedziele wyjazd. A check sie nie swieci? Auto kopci? Mozliwe przyczyny: 1. pompa paliwa 2. filtr paliwa 3. przeplywomierz 4. wtryski 5. przepustnica Najpierw trzeba sprawdzic napiecie na przeplywomierzu. Jesli jest ok, ja bym jeszcze sprobowal zalac jakims dodatkiem do paliwa - w celu ewentualnego przeczyszczenia pompy i wtryskow. Jaki jest stan filtru paliwa. Kiedy byl wymieniany? Niektorzy pisza, ze po przeczyszczeniu przepustnicy tego typu usterki im ustapily. Moze ktos jeszcze cos wskaze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baciarek Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 (edytowane) A sorry nie doczytałem z tym, że to zdarza się co jakiś czas. Moja diagnoza to zapowietrzający się układ paliwowy. Ewentualnie Czujnik położenia wału. A jeszcze niedawno ktoś wspominał o uszkodzonym kablu przy pompie wtryskowej - raz może kontaktować a raz nie. Edytowane 17 Września 2009 przez baciarek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość FreQ Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 tak auto okropnie dymi czy to podczas usterki czy nie ,czek zapala sie tylko na postoju i to straszny ochlapus jest 615 km na pelnym baku. i jak dojezdzam do swiatel odroty czasaMI spadaja do 600 przeplywka byla wymieniana jest nowka i to nie moze byc przepustnica bo to diesel. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość FreQ Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 wszystkie filtry juz wymienialem wczesniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
c@rlos Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 tak auto okropnie dymi czy to podczas usterki czy nie Jakiego koloru jest ten dym z Twojego traktora?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woro_woro Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 tak auto okropnie dymi czy to podczas usterki czy nie ,czek zapala sie tylko na postoju i to straszny ochlapus jest 615 km na pelnym baku. i jak dojezdzam do swiatel odroty czasaMI spadaja do 600 przeplywka byla wymieniana jest nowka i to nie moze byc przepustnica bo to diesel. No to jak dymi - znaczy za malo powietrza albo za duzo ropy. Jesli nie przeplywka, cos z wtryskami, pompa albo z ecu. Jesli check swieci sie na postoju (rozumiem ze po odpaleniu, a pozniej juz nie) to chyba cos z ecu jest. Wydaje mi sie ze na zimnym silniku bledy nie sa czytane. Dopiero jak silnik osiagnie temp. pracy. Przynajmniej mi sie nigdy blad na zimnym silniku nie wyswietlil. PS. Taki banal moze, ale rano przed odpaleniem sprobuj odkrecic korek wlewu czy aby nie bedzie podcisnienia w baku. Czasem jak sie odpowietrznik baku zatka pompa nie daje rady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 18 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 1. Jaki kolor dymu? 2. Masz błędy to zrób autodiagnostykę Jak? Masz linki w temacie o kodach do TD http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/18527-p11wp11-td-kody-bedow/ na ostatnich stronach 3. Sprawdź czy układ paliwowy się nie zapowietrza (miękka pompka na filtrze paliwa, spocone przewody paliwowe i wtryskiwacze) 4. Uszkodzony EGR (jeśli kopci na czarno) zaślep zawór, a na początku odetnij sterowanie zaworem poprzez zaślepienie wężyka od podciśnienia na zaworze i kostce rozdzielającej 5. Padnięta turbina. Ubytki oleju, olej w przewodach od turbo. Czarne kopcenie 6. Zle ustawiony rozrząd. Przestawiony kąt wtrysku. Brak mocy.Szarpanie silnikiem. Biały dym (ostry zapach) przy uruchamianiu silnika i problemy z uruchomieniem 7. Uszkodzona głowica. Biały słodki dym (jak z parowozu) bulgotanie w zbiorniczku wyrównawczym. Ubytki płynu. Przelewanie się płynu do zbiorniczka po wyłączeniu silnika. Masło na korku chłodnicy, olej w płynie chłodniczym 8. Padnięta pompa paliwowa 9. Padnięte świece. Zdejmij listwę łącząca i dotknij lekko kablem do świecy i plusa na aku. Jak iskrzy to OK, jak nie to totalna padlina Zacznij od sczytania kodów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość FreQ Opublikowano 18 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 auto dymi na czarno sama sadza jak mu przygazowalem to az czarne plytki sie zrobily. nic z tych rzeczy EGR wywalony uklad nie zapowietrza sie nie ma ubytku oleju plynu chlodniczego ma dobre przyspieszenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jastrząb Opublikowano 18 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 FreQ leją wtryski jak wali na czarno a dobre jeździ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość FreQ Opublikowano 18 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 bez znaczenia check pali sie na zimnym i cieplym silniku na postoju wystarczy ze leciutko dotkne pedal gazu i gasnie a podczas jazdy sie nie pali tylko na postoju.Miesiac temu tez mial takie napady ale ustaly mu po trasie i znow zaczol zobacze jak bedzie na trasie wleje mu tego preparatu do czyszczenia wtryskow moze przestanie ale dzis juz nie mial takich napadow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 18 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 Też mi na to wygląda jak pisze Jastrząb, a kod to pewnie masz standardowo 18 (błąd nastawnika) Jak odczytasz to napisz jakie były Za czyszczenie i ustawienie wtrysków płaciłem 80 zyla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
c@rlos Opublikowano 19 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 (edytowane) przeplywka byla wymieniana jest nowka i to nie moze byc przepustnica bo to diesel. A ja bym mimo to sprawdził tą przepływkę - to, że nówka jeszcze o niczym nie świadczy!! W sumie to nie kosztuje żadnych $ (no chyba, że sam nie dasz rady ). P.S. A jeśli idzie o nowe części - Teść wymienił w swojej Astrze przekaźnik od świec (na nówkę) - skleił się po kilku odpaleniach. Raczej sceptycznie podchodzę do niektórych importerów. A jak ze spalaniem wychodzisz?? No i napisz na czym jeździłeś (ON/oranżada czy jeszcze jakieś inne specyfiki) - tylko szczerze Jeśli nie normalny ON to od razu zalej od 0,5 do 1 litra miksolu na cały bak ON i pal. Bez paniki - sam testowałem na swoim bo był zamulony jakby ktoś na Kujawskim śmigał - z pewnością nie zaszkodzi!!! Edytowane 19 Września 2009 przez c@rlos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość FreQ Opublikowano 19 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 C@rlos z czalym szacunkiem ale porownywanie czesci do nissana z czesciami do opla to kompletna pomylka... porownujesz mercedesa do malucha ,opel to juz taka pseudo marka ,psuje sie ale czesci sa za grosze ot tania trumna na kolach Jezdze tylko na ropie z dobrych stacji Lotos Statoil ewentualnie Shell i nasjczesciej zalewam verve lub gtl'a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
c@rlos Opublikowano 19 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 C@rlos z czalym szacunkiem ale porownywanie czesci do nissana z czesciami do opla to kompletna pomylka... porownujesz mercedesa do malucha ,opel to juz taka pseudo marka ,psuje sie ale czesci sa za grosze ot tania trumna na kolach Jezdze tylko na ropie z dobrych stacji Lotos Statoil ewentualnie Shell i nasjczesciej zalewam verve lub gtl'a No teraz to mądrość przez Ciebie przemawia zaje...a. Skoro takie masz poglądy to jedź do inżynierów od Nissana i powiedz im prosto w oczy, że w Twoim modelu coś konkretnie spier...i. Ja tylko stwierdziłem fakty - nie napisałeś czy zamontowałeś oryginalną przepływkę!!!! Być może jakąś niemiecką, gównianą podróbkę!!! POWODZENIA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość FreQ Opublikowano 19 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 Owszem przeplywka niemiecka ,orginalna Bosch,nie mowie ze niemieckie jest zle,trafila im sie jedna marka za ktora sie moga wstydzic co innego BMW czy audi ,tutaj jakosc i wykonanie jest nawet lepsze niz w japoncach a wracajac do przeplywki to mierzylem napiecie na roznych obrotach i jest w normie, wydaje mi sie ze gdyby byla walnieta samochod mialby mula caly czas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość FreQ Opublikowano 21 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2009 Zamykam temat znalazlem przyczyne.Przyczyna byla zalana ta kostka przy elektronicznym wtryskiwaczu wysuczylem ja i juz nie ma napadow, nalalem mu na trase srodku do czyszczenie wtryskow i juz tak nie kopci mocno (prawie nic) i spalanie spadalo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jastrząb Opublikowano 21 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2009 jaka kostka ?? przydało by się foto, będzie wiadomo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość FreQ Opublikowano 22 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2009 Zdjecie zalaczone w zalaczniku ta kostka znajduje sie przy jednym z wtryskow Zdjecie zalaczone w zalaczniku ta kostka znajduje sie przy jednym z wtryskow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fragles13 Opublikowano 22 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2009 ta kostka znajduje sie przy jednym z wtryskow A dokładnie przy pierwszym - czyli wtryskiwaczu sterującym. Dobrze wiedzieć, że jej zasyfienie powoduje takie działanie silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piotrekniw Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 witam, mam problem i proszę o pomoc . dziś moja primera 2.0 td 2001 r zaczęła rzucać palenie. zapalila normalnie poczym zaczęła dymić we wszystkich możliwych kolorach, nie chodzi na wolnych obrotach ale jak jedzie to jedzie tyle że pali 100/100 .check świeci się ale czasem gaśnie i znowu się pojawia ,odczytalem kody 18;21;47 co powinienem zrobić żeby nie zapalił się the end Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 2 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2009 (edytowane) http://forum.nissank...-td-kody-bedow/ To co ty Tęczę miałeś z tyłu Błędy 18-nastawnik dawki paliwa (czyszczenie) 21-pierwszy wtryskiwacz -sterujący(pewnie wymiana) 47-czujnik położenia wału(pewnie pada nowy 486 PLN) Edytowane 2 Października 2009 przez and_pec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piotrekniw Opublikowano 2 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2009 http://forum.nissank...-td-kody-bedow/ To co ty Tęczę miałeś z tyłu Błędy 18-nastawnik dawki paliwa (czyszczenie) 21-pierwszy wtryskiwacz -sterujący(pewnie wymiana) 47-czujnik położenia wału(pewnie pada nowy 486 PLN) Dzięki za info, widzialem wszystkie kolory dymu, czy to możliwe żeby wszystko tak naraz padło, liczyłem że to zmiana temperatury i coś wytrąciło się w paliwie, wlałem stp ale nie pomogło, na wolnych obrotach trzeba było go gazować,jak jechał to wszystko ok .Dziś zimny wogóle nie chciał zapalić a jak już się udało to nie miał siły ruszyć do serwisu,pojechał na sznurku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mrgeo Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 miałem to dziś przy takim samym silniku. wszystko posprawdzałem i nic, okazało się że recylkulator spalin się zatarł i był cały czas otwarty (efekt brak mocy i kopcił) zatkałem kawałkiem puski po pepsi i chodzi jak burza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.