blacksentinel Opublikowano 20 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2009 (edytowane) Witam. Macie jakiś skan jeśli chodzi o ustawienia znaków na rozrządzie w P10 diesel (silnik CD20 bez turbo)? W ksiazkach napraw jest bardzo skąpo opisane. Czy macie skan takiej książki do rozrządów jak mają w warsztatach? I jakbyście mieli opis przyrządów na pompie paliwa w Primerze. Edytowane 20 Września 2009 przez blacksentinel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal801 Opublikowano 20 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2009 Rozwiń "opis przyrządów na pompie paliwa" bo niewiem o co ci chodzi. Z różnych źródeł ale do tego samego silnika lub Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blacksentinel Opublikowano 21 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2009 Chodzi mi o te wszystkie pokrętła (śruby) na pompie paliwa. ... Czy po wymianie rozrządu trzeba coś ustawiać w pompie paliwa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal801 Opublikowano 21 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2009 Nic nie regulujesz, niewolno też luzować pompy wtryskowej i jej obracać bo zmienisz początek wtrysku, ustawiasz pasek tak jak powinien być czyli na znaki i nie dotykaj się pompy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość biker911 Opublikowano 27 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2009 Nic nie regulujesz, niewolno też luzować pompy wtryskowej i jej obracać bo zmienisz początek wtrysku, ustawiasz pasek tak jak powinien być czyli na znaki i nie dotykaj się pompy. POMOCY!!!Primera 2.0 TD, 1999r. - po wymianie rozrządu samochód nie gadać. Przed wymiana były problemy z odpalaniem, tzn. trzeba było pokręcić chwilę ale w miarę szybko załapywał. Teraz zero. Znajomy mi powiedział, że mechanik, który wymieniał rozrząd nie miał przyrządów do ustawienia pompy i nieustawiony jest teraz kąt wtrysku na pompie. Czy to może być przyczyną? Czy mechanik mógł coś pogmerać przy pompie?(znam go już trochę i nie miałem jak na razie żadnych problemów) Czy w razie czego kosztowna jest zabawa z ustawieniem tego kąta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal801 Opublikowano 27 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2009 Po pierwsze to trzeba sprawdzić czy rozrząd napewno jest dobrze ustawiony. Jeżeli rozrząd jest ok to ustaw początek wtrysku - koszt chyba niewielki bo wystarczy wkręcić czujnik zegarowy i ustawić na znakach do tego przeznaczonych. Jeżeli to nie pomoże to spawdz ciśnienie sprężania oraz czy paliwo dochodzi do wtryskiwaczy. A na sam początek trzeba sprawdzić czy po wymianie rozrządu wszystko jest wpięte może przeoczył jakąś kostke która się gdzieś zawieruszyła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość man Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 Koledzy pomóżcie! Muszę zmienić pasek rozrządu, ale nie mam znaków GMP na kole pasowym, a także na kole rozrządu na wale korbowym(blaszka na którym jest wybity znak obraca sie na kole. Dlatego potrzebuję zdjęcia koła rozrządu na którym widać położenie tego znaku wzlędem nacięcia na klin. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość heineken72 Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 na pierwszym rysunku masz bolec metalowy wystający fig nr 2 na nim ustawiasz naciecia masz na kole nie wiem o jakiej blaszcze piszesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 W tym temacie jest schemat i opis z autodaty dla CD20 i CD20T http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/58643-p11144-rozrzd-20td-po-wymianie-nie-chce-odpaliae/page__view__findpost__p__674866__hl__rozrz%C4%85d%20wymiana__fromsearch__1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość man Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 (edytowane) @heineken Nie czytasz dokladnie. Napisałem,że nie mam znaków na kole pasowym. Jakieś dziwne to koło. Po drugie koło rozrządu jest aluminiowe i ma nabity stalowy pierścień na którym jest nacięcie. Jak na rysunku od kolegi powyżej ( w kółku nr 6). Teraz ta blaszka kreci się na kole i jedynym pewnym punktem który mówi o położeni wału jest nacięcie na klin na wale korbowym. Teraz potrzebuję wiedzieć o ile zębów jest przesuniete naciecie na brzegu kola rozrządu względem klina. Może inaczej. Wał mogę od biedy ustawić w GMP poprzez odkęcenie miski olejowej. Ale dalej nie będę znał punktu do którego należy odliczyć te 43 zęby. Edytowane 5 Maja 2010 przez man Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.