Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P10] 2.0D ustawianie rozrządu - diesel 2.0


blacksentinel
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Macie jakiś skan jeśli chodzi o ustawienia znaków na rozrządzie w P10 diesel (silnik CD20 bez turbo)?

W ksiazkach napraw jest bardzo skąpo opisane.

 

Czy macie skan takiej książki do rozrządów jak mają w warsztatach? I jakbyście mieli opis przyrządów na pompie paliwa w Primerze.

Edytowane przez blacksentinel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi mi o te wszystkie pokrętła (śruby) na pompie paliwa.

...

Czy po wymianie rozrządu trzeba coś ustawiać w pompie paliwa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie regulujesz, niewolno też luzować pompy wtryskowej i jej obracać bo zmienisz początek wtrysku, ustawiasz pasek tak jak powinien być czyli na znaki i nie dotykaj się pompy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie regulujesz, niewolno też luzować pompy wtryskowej i jej obracać bo zmienisz początek wtrysku, ustawiasz pasek tak jak powinien być czyli na znaki i nie dotykaj się pompy.

POMOCY!!!

Primera 2.0 TD, 1999r. - po wymianie rozrządu samochód nie gadać. Przed wymiana były problemy z odpalaniem, tzn. trzeba było pokręcić chwilę ale w miarę szybko załapywał. Teraz zero. Znajomy mi powiedział, że mechanik, który wymieniał rozrząd nie miał przyrządów do ustawienia pompy i nieustawiony jest teraz kąt wtrysku na pompie. Czy to może być przyczyną? Czy mechanik mógł coś pogmerać przy pompie?(znam go już trochę i nie miałem jak na razie żadnych problemów) Czy w razie czego kosztowna jest zabawa z ustawieniem tego kąta?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze to trzeba sprawdzić czy rozrząd napewno jest dobrze ustawiony.

Jeżeli rozrząd jest ok to ustaw początek wtrysku - koszt chyba niewielki bo wystarczy wkręcić czujnik zegarowy i ustawić na znakach do tego przeznaczonych.

Jeżeli to nie pomoże to spawdz ciśnienie sprężania oraz czy paliwo dochodzi do wtryskiwaczy.

A na sam początek trzeba sprawdzić czy po wymianie rozrządu wszystko jest wpięte może przeoczył jakąś kostke która się gdzieś zawieruszyła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

Koledzy pomóżcie!

Muszę zmienić pasek rozrządu, ale nie mam znaków GMP na kole pasowym, a także na kole rozrządu na wale korbowym(blaszka na którym jest wybity znak obraca sie na kole.

Dlatego potrzebuję zdjęcia koła rozrządu na którym widać położenie tego znaku wzlędem nacięcia na klin.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@heineken Nie czytasz dokladnie. Napisałem,że nie mam znaków na kole pasowym. Jakieś dziwne to koło.

Po drugie koło rozrządu jest aluminiowe i ma nabity stalowy pierścień na którym jest nacięcie. Jak na rysunku od kolegi powyżej ( w kółku nr 6).

Teraz ta blaszka kreci się na kole i jedynym pewnym punktem który mówi o położeni wału jest nacięcie na klin na wale korbowym. Teraz potrzebuję wiedzieć o ile zębów jest przesuniete naciecie na brzegu kola rozrządu względem klina.

 

Może inaczej. Wał mogę od biedy ustawić w GMP poprzez odkęcenie miski olejowej. Ale dalej nie będę znał punktu do którego należy odliczyć te 43 zęby.

Edytowane przez man
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...