Gość viehu Opublikowano 23 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2009 Tak przy okazji tematu sekwenji LPG u rossiego -- czy dalo by sie zrobić 2 w 1, czyli na bezynie isć w more power, a drugie alternatywne zrudlo zasilania -LPG- na tanie jechanie. Nie wiem, komp na 2 mapy wtrysku??? czy coś takiego. (tylko bez smiechu- tak pytam...przy okazji) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 23 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2009 Tak przy okazji tematu sekwenji LPG u rossiego -- czy dalo by sie zrobić 2 w 1, czyli na bezynie isć w more power, a drugie alternatywne zrudlo zasilania -LPG- na tanie jechanie. Nie wiem, komp na 2 mapy wtrysku??? czy coś takiego. (tylko bez smiechu- tak pytam...przy okazji) powiem tak -przerabiam sam taki temat i jak narazie LPG które miało być dla oszczedności zrobiło mi wielkie kłopoty-mam oczywiście sekwencję o wydatku 300km!ale pan gazownik nie dostroił jak trzeba i świece mi się stopiły ale pomijając mój przypadek to ECUMASTER ma tylko jedną mapę ,2 mapy da sie wystroićna smt6...ale generalnie nie ma jakiś technicznych problemów żeby na benzynie był HARDCORE a na lpg osiołek dla oszczędzania[tylko trzeba oba paliwka dobrze wystroić] a co do twojego wydeszku rossi to jaki sobie chcesz sprawić??2.5 przelot czy coś bardziej cywilizowanego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rossi20 Opublikowano 24 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 (edytowane) powiem tak -przerabiam sam taki temat i jak narazie LPG które miało być dla oszczedności zrobiło mi wielkie kłopoty-mam oczywiście sekwencję o wydatku 300km!ale pan gazownik nie dostroił jak trzeba i świece mi się stopiły ale pomijając mój przypadek to ECUMASTER ma tylko jedną mapę ,2 mapy da sie wystroićna smt6...ale generalnie nie ma jakiś technicznych problemów żeby na benzynie był HARDCORE a na lpg osiołek dla oszczędzania[tylko trzeba oba paliwka dobrze wystroić] a co do twojego wydeszku rossi to jaki sobie chcesz sprawić??2.5 przelot czy coś bardziej cywilizowanego? 2.5 cala na jednym tlumiku by El-tec , tylko nie wiem czy przelotowym czy przelotowo-komorowym. Mialem i taki i taki i nie roznily sie zbytnio głosnoscia. Lukas moze po zrobieniu defektu udaj sie do energy gaz na rolki i niech ci wystroja instalacje na rolkach, Edytowane 24 Września 2009 przez rossi20 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 24 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 Rossi jak nie masz zamiaru turbić, grubo wchodzić w łep dobrze i cicho się sprawdzi wydzior 2-2,25" grubiej nie ma co... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rossi20 Opublikowano 24 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 ALE BEDE CHCIAL WEJSC PEWNO W WALKI, ZRESZTA 2.5 CALA SIE NAJLEPIEJ SPRAWDZA. i meczy mnie ten gaz , nie wiem czy go zostawiac to sie kloci z podniesieniem osiagow , ciagle bedzie trzeba go dostrajac ulepszac , zmiana zaplonu czy ecu master to od razu gaz trzeba stroic itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 24 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 Pisałeś że potencjał twojego gaziku jest do 300KM więc luzik... Można wóz zrobić Na Ecu Mastrze 3.0 albo SMT6 i będzie oddzielna mapa do PB i LPG... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rossi20 Opublikowano 24 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 Pisałeś że potencjał twojego gaziku jest do 300KM więc luzik... Można wóz zrobić Na Ecu Mastrze 3.0 albo SMT6 i będzie oddzielna mapa do PB i LPG... ja tak nie pisalem to lukas pisal i on ma taka instalacje, ja nie wiem do jakiej mocy mam instalacje niestety , nie ma nigdzie napisane ile kw na reduktorze ani co to sa za wtryski. no chyba ze wystroic dwie mapy jedna na lpg zeby bylo dobrze , nie tak jak u lukasa ze potopi swiece czy bedzie palil 25 litrow na 100, a na benzynie zeby byl hardcore. Caly czas sie zastanawiam na tym lpg... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wald Opublikowano 24 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 (edytowane) To podjedz do EGP i Ci szybko powiedza do jakiej mocy jest ta instalacja, nie tylko sam reduktor jest wazny ale i srednica przewodu od butli do reduktora. Ja bym sie nie pozbywal instalcji, chyba nie przeszkadza ona przy modzeniu silnka no chyba ze chodzi o wage. Edytowane 24 Września 2009 przez Wald Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rossi20 Opublikowano 24 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 mi chodzi glownie o to ze jesli zrobie wydech , coobcio zrobi mod rozrzadu i pokreci zaplonem na hamowni i uzyska sie jakis wynik , samochod na benzynie bedzie jezdzil ok, ale po przelaczeniu i jezdzie na gazie juz nei wiadomo jak bedzie sie zachowywal po przeprowadzonych modach, trzeba bedzie tez jednoczesnie gaz stroic, i tak z kazda modyfikacja a patrzac wizualnie na reduktor nie jest on pokaznych rozmiarow. Po drugie jezdze maksymalnie 40 km dziennie, roznica nie jest zbyt duza, 100 km na gazie mnie kosztuje okolo 30 zlotych, na benzynie bedzie to okolo 45 zlotych. Wiec, nie wiem. W poniedzialek przejade sie do energy i sprawdza mi ta instalacje jaka wydajnosc ma. ciekawe ile kosztuje zdemontowanie calej instalacji z samochodu? ktos przeprowadzal taka operacje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 24 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 Chyba VE by ci jednak pasował, raz a dobrze, 6,5 trasa, 9 miasto z korkami.Bez gazu i problemów co parę tysiecy. Tylko kręcić do 4400 i juz. A dla radochy 8300 i też je......dzie, i to jak!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rossi20 Opublikowano 24 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 (edytowane) obaj wiemy ile kosztuje sprowadzenie VE :-) wiec trzeba dlubac w tym i to konkretnie :-) najbardziej mi by pasowalo przejac glowice od bandita ale koszt tez bagatela :-) narazie komplet wydech , mod rozrzadu zaplon, porzadny dolot i ecu master. Potem pewno walki, moze splanowanie łba. Edytowane 24 Września 2009 przez rossi20 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 24 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 (edytowane) Policz, wyjdzie prawie na to samo, a CAI, dolot,wałki,elektronika,wydech i strojenie i tak musisz zrobić. Tylko rezultat inny. Sprzedać motor VE z bryką, to był Twój największy bład. Ale życzę sukcesów. Z DE też można żyć. Ale co to za życie Może znajdziesz paru chętnych, co by 205 konne VE małpy ściągnęli i dopiero będzie full Primera Kig of Poland nawet N/A bo z turbo może /kiedyś...300+/. A w Twoją brykę warto inwestować. Edytowane 24 Września 2009 przez xtomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rossi20 Opublikowano 24 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 Policz, wyjdzie prawie na to samo, a CAI, dolot,wałki,elektronika,wydech i strojenie i tak musisz zrobić. Tylko rezultat inny. Sprzedać motor VE z bryką, to był Twój największy bład. Ale życzę sukcesów. Z DE też można żyć. Ale co to za życie Może znajdziesz paru chętnych, co by 205 konne VE małpy ściągnęli i dopiero będzie full Primera Kig of Poland. No Ve chodza na ebay po 800-900 dolarow + reszta kosztów, wiec dramatu nie ma :-). Moze by tak po zimie.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Archie Opublikowano 24 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 (edytowane) powiem tak -przerabiam sam taki temat i jak narazie LPG które miało być dla oszczedności zrobiło mi wielkie kłopoty-mam oczywiście sekwencję o wydatku 300km!ale pan gazownik nie dostroił jak trzeba i świece mi się stopiły Oj, chyba slabo przerobiles. Wydajnosc Valtekow to jest ok 45KM na cylinder, przy 4 daje 180 KM. 300 KM robi sie na dwoch reduktorach i rurce o srednicy 8mm. U ciebie jest rurka fi6, nie wiem jaki to reduktor, ale ze zdjec wyglada na ciut za maly, a co za tym idzie ma mala wydajnosc. Wiec nie opowiadaj prosze, ze masz wydajnosc na poziomie 300KM, bo niedobrze mieszac mniej doswiadczonym forumowiczom w glowie. To tyle odemnie, sorry za OT. A gdzie robiles to LPG? Moze byc na priv. A zeby nie bylo do konca OT, to rossi, gratuluje zakupu, sliczny woz Edytowane 24 Września 2009 przez Archie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 24 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 No Ve chodza na ebay po 800-900 dolarow + reszta kosztów, wiec dramatu nie ma :-). Moze by tak po zimie.... no dramatu nie ma, w sumie za silnik wychodzi ok. 6000zł + przekładka, strojenie, wydech, dolot... hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 24 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 (edytowane) Oj, chyba slabo przerobiles. Wydajnosc Valtekow to jest ok 45KM na cylinder, przy 4 daje 180 KM. 300 KM robi sie na dwoch reduktorach i rurce o srednicy 8mm. U ciebie jest rurka fi6, nie wiem jaki to reduktor, ale ze zdjec wyglada na ciut za maly, a co za tym idzie ma mala wydajnosc. Wiec nie opowiadaj prosze, ze masz wydajnosc na poziomie 300KM, bo niedobrze mieszac mniej doswiadczonym forumowiczom w glowie. To tyle odemnie, sorry za OT. A gdzie robiles to LPG? Moze byc na priv. A zeby nie bylo do konca OT, to rossi, gratuluje zakupu, sliczny woz Piekny wykład, sam bym tego lepiej nie opisał, gazownik+ czarodziej Edytowane 26 Września 2009 przez eszi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rybon Opublikowano 24 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 Pieknz wzkład, sam bzm tego lepiej nie opisał, gayownik+ cyarodyiej Gratuleje kolejna P10 Ja w ostatnim miesiac uratowałem P10 GT od szrotu. Była rozbita lecz z dobrym wyposazeniem. Mam teraz sekwencje, klime, skore, pelna elektryke za 1900zł a było ledwie 1,6 i dwie elektryczne szyby na dodatek dorabiane. Wszytsko zrobiłem sam zajelo mi to miesiac. Teraz wiem tym bardziej ze w te nissanki warto kase ladować. Przejechalem nim juz 2000 km i bez problemow. Mam identyczne plany jak kolege... dolot, wydech, zaplon wałki itp. gdy dopieszcze silnik do serii myśle jechać na rolki i zobaczyć co moja SR-ka potrafi i czy gdzieś kuce nie uciekły. Potem bede sie bawił reszta... Pozdrawiam i zycze powodzonka w modach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rossi20 Opublikowano 25 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2009 Hej, mam pytanie, zauwazylem pewna rzecz. Otoz przy jezdzie na benyznie samochod jezdzie troche inaczej niz na gazie ( gorzej), otoz do okolo 3 tys obrotow samochod lekko poszarpuje, powtarzam lekko choc odczuwalnie, łapie jakby malego muła, natomiast powyżej 3 tys do konca do odciecia idzie jak wsciekly. Ale tylko na benyznie, na gazie samochod jezdzi płynniej, nie ma tego odczucia poszarpywania lekkiego ani jakby powyzej 3 tys wlaczyla sie mała turbinka. domyslam sie ze chodzi o cos w ukladzie paliwowym skoro na gazie nie ma tego wogole. Wymienione swiece, filtr paliwa. wiec co to moze byc ?? Od dolu do 2800-3000 lekka zamułka, i lekkie poszarpywanie, a potem dostaje kopa do samego konca , na gazie od samego dolu przyspiesza płynnie. Wrecz mocniej musze wicskac gaz na benzynie zeby przyspieszal , na gazie musze chyba mniej dusic pedał. Dziwne bo powyzej 3 tysiecy do konca samochod jedzie jak trzeba bez zadnych problemow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 25 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2009 Gdyby to było VE, to dopóki się nie rozgrzeje, to tez /benzyna only/ ma takie wahania obrotów. Rossi może potwierdzić, ale dlaczego-nie wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rossi20 Opublikowano 25 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2009 no w moim VE tez falowaly obroty i tak bylo, ale tu nie ma zadnego falowania. Chodzi o to ze na benzynie ciutke przymula do 3000 tys, i leciutko przerywa , potem wystrzela i jedzie jak nalezy. na gazie nie ma tego, jedzie normlanie. Wiec cos co ma zwiazek z zasileniem benzyna.. Pompa paliwa?? Ale to by na wysokich obrotach tez tak bylo, nie wiem kurde co to. Bo kable czy cewka chyba tak samo dziala na gazie jak i benyznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 25 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2009 Może sonda jest na wysypaniu, może to coś innego a może tylko ci się wydaje. Normalnym objawem SR20DE jest dołek momentu przy 3-3,5tys.obr. Po przekroczeniu tych obrotów auto dostaje strzała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Archie Opublikowano 25 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2009 Obstawiam sonde. Przez pierwsze 30 sek sonda nie bierze udzialu w rozgrywkach ligowych o sklad mieszanki. Wiec jak Ci nie szarpie zaraz po odpaleniu silnika, to na 90% sonda. Ja mam to samo, walnieta grzalka na sondzie, przez pierwsze 30 sek jest ok, pozniej szarpie, a jak sie wygrzeje, to jest ok. Czekam na $$$ to wideband ze wskaznikiem wjedzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rossi20 Opublikowano 25 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2009 a sonda przy gazie nie działa lub nie funkcjonuje? bo na gazie nie ma tego objawu wogole. na dodatek zauwazylem ze rano po odpaleniu jak silnik zimny czy ruszam do przelaczenia na gaz, idzie normalnie. Bodek nie wydaje mi sie , wiem po 3 tys dostaje kopa, ale na na gazie jedzie inaczej plynniek, zreszta poprzednie sr20 nie mialy tego. a pompa paliwa moze? bo rozumiem ze kable WN czy cewka to nie, bo na gazie byloby to samo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mas Opublikowano 25 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2009 a sonda przy gazie nie działa lub nie funkcjonuje? bo na gazie nie ma tego objawu wogole. na dodatek zauwazylem ze rano po odpaleniu jak silnik zimny czy ruszam do przelaczenia na gaz, idzie normalnie. Bodek nie wydaje mi sie , wiem po 3 tys dostaje kopa, ale na na gazie jedzie inaczej plynniek, zreszta poprzednie sr20 nie mialy tego. a pompa paliwa moze? bo rozumiem ze kable WN czy cewka to nie, bo na gazie byloby to samo? Na gazie powinien działać emulator sondy - stąd brak problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 26 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2009 A ja w rudej z SR20DE też mam szarpanie na zimno do 3000. Sonda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.