Gość rossi20 Opublikowano 26 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2009 no wlasnie tez wszystko wskazuje ze to sonda. Poniewaz na gazie nie ma tego wogole , po odpaleniu tez nie, a wogole jak silnik jest nagrzany to inaczej odpala, oczywiscie go nie musze krecic, tylko na zimno zapala zwawiej, a n a cieplo juz inaczej. wiec wszystko wskazuje ze faktycznie sonda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość viehu Opublikowano 26 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2009 rossi - a ten objaw masz tylko przy delikatnym naciskaniu na gaz czy przy mocniej wcisnietym pedale gazu też? U mnie taki objaw był przy 2200-2300 obr/min i ja podejrzewam potencjometr przepustnicy. Objaw tylko przy dekikatnym przyspieszaniu na zimnym silniku, na LPG już raczej nie zauważam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROKI Opublikowano 26 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2009 Fajnie ze kupiles znowu Nisana, tak czytam i czytam 50wpisow o seryjnym aucie i padnietej sondzie hhhmmm, a to dzial o czym innym chyba jest, oczywiscie niezrozumcie mnie zle, ale auto to seria bez zadnych zmian z uszkodzona sonda nad czym sie tak ....... Gratulacje z zakupu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 26 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2009 Roki chyba sentyment się odzywa! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROKI Opublikowano 27 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2009 Nissany to dobre auta i bardzo chetnie chcialbym sunny VE jako drugie w domu, chyba bedzie trzeba cos z tym zrobic, bo u mnie w aucie to tylko turbo lub kompresor ratuje sprawe, a A ta Primera Rossiego w tym kolorze - podoba mi sie okrutnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rossi20 Opublikowano 27 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2009 Fajnie ze kupiles znowu Nisana, tak czytam i czytam 50wpisow o seryjnym aucie i padnietej sondzie hhhmmm, a to dzial o czym innym chyba jest, oczywiscie niezrozumcie mnie zle, ale auto to seria bez zadnych zmian z uszkodzona sonda nad czym sie tak ....... Gratulacje z zakupu No narazie seria, niedlugo sie zaczna zmiany, czekam na kolektor + reszta wydechu. Ale narazie musze ta sonde ogarnac bo irytuje mnie ten objaw. I prawdopodobnie z samochodu wyleci instalacja gazowa, rozmawiałem w Energy i wyjęcie całej instalacji z dokumentacja 300 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 27 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2009 ok, a po co Ci dokumentacja? Dzwoniłem do stacji diagnostycznej przy ul.Kłobuckiej i powiedziano mi że instalacje mogę wyciąć chociażby nożyczkami sam nie dasz rady? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rybon Opublikowano 27 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2009 ok, a po co Ci dokumentacja? Dzwoniłem do stacji diagnostycznej przy ul.Kłobuckiej i powiedziano mi że instalacje mogę wyciąć chociażby nożyczkami sam nie dasz rady? tu kolega ma racja to jest 40 minut roboty bez kanału;p Przerabialem ten temat tak wiec co nie co wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rossi20 Opublikowano 27 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2009 tu kolega ma racja to jest 40 minut roboty bez kanału;p Przerabialem ten temat tak wiec co nie co wiem No ja to sie boje do tego dotykac ;-) moze kube poprosze to mi wyjmie za polowe ceny heheheh ;-) i od razu wyminilby ta sonde. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rybon Opublikowano 27 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2009 No ja to sie boje do tego dotykac ;-) moze kube poprosze to mi wyjmie za polowe ceny heheheh ;-) i od razu wyminilby ta sonde. heheh powiem tak najwazniejsze jest zamkniecie zaworu bezpieczenstwa butli. Pamietajac ze w rurach do parownika jest jeszcze gaz zdecydowanie dokrecasz od butli rurki i gazik spierdziela tylko zeby nikt fajki nie palil kolo ciebie;p jak juz butle wyciagniesz to zostaje reszta szpargałow a to juz jest pikuś. elektryka to tylko praktycznie listwa wtryskowa komputer. lecisz po kabelkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rossi20 Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 (edytowane) No dzis byłem w Energy gaz shamowałem auto i oto wynik: 149 koni na benzynie i 147 na gazie ;-) Przy okazji wyleciał szkodnik w postaci sondy i obecnie jej nie posiadam wogole, auto jezdzi bez zarzutu na benzynie. Edytowane 1 Października 2009 przez rossi20 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 No dzis byłem w Energy gaz shamowałem auto i oto wynik: 149 koni na benzynie i 147 na gazie ;-) Przy okazji wyleciał szkodnik w postaci sondy i obecnie jej nie posiadam wogole, auto jezdzi bez zarzutu na benzynie. pięknie trzyma seryją moc ale momentu musisz poszukać...bo na poziomie ALMERY GTI jest-a no i super sprawa z mocą na lpg[tylko mówiłeś że przełącza się na pb przy 5500-więc jak ci gaz pomierzyli?] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rossi20 Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 pięknie trzyma seryją moc ale momentu musisz poszukać...bo na poziomie ALMERY GTI jest-a no i super sprawa z mocą na lpg[tylko mówiłeś że przełącza się na pb przy 5500-więc jak ci gaz pomierzyli?] okazało sie że przełącza sie po przekroczeniu 6500 tys , wczesniej zle spojrzalem. No nawet nie stroili na gazie bo nie mialo to sensu. No energy powiedzialło ze dobra instalka , realne 200-220 koni wydajnosc. Dobry reduktor, na rurce 8 mm co ma bardzo duze znaczenie. Ciesze sie ze idealna seria, fakt tylko gdzies pare niutkow zagineło ale podejrzewam że wszystko się odzyska, nie wiem w czym mogą tkwić moment obr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 No chyba jedyna P10 GT w klubie, która ma 150KM. Pisz, co tam nadłubane masz? ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rossi20 Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 No chyba jedyna P10 GT w klubie, która ma 150KM. Pisz, co tam nadłubane masz? ;] Przysięgam że nic standard wymiana oleju swiec i filtra paliwa, szczerze mowiac nie wyminiłem nawet filtra powietrza bo nie wiem jaki mam dolot robic wiec jest jakis filtr ktory podejrzewam ma 10-15 tys przelotu ;-). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 (edytowane) Lukas dobrze wiemy co poprawi tu najlepiej moment obrotowy, skoro już ETAP I Rossi ma za sobą to czas na ETAP II :D Edytowane 29 Września 2009 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 nom-wchjodzić trzeba na męsko:)) ale o mojej p10 nie zapominaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rybon Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 nom-wchjodzić trzeba na męsko:)) ale o mojej p10 nie zapominaj Gratulacje silniczek miodzio ;] musiał ktoś dbać, az mnie korci by jak najszybciej jechać na rolki;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 pięknie trzyma seryją moc ale momentu musisz poszukać... zapłon trzeba ruszyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rossi20 Opublikowano 30 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 No po zrobieniu wydechu kompletnego udaje sie do kuby na mod rozradu, i przyspieszenie zapłonu, potem na rolki zeby to poustawiac optymalmnie. Zobaczymy co wyjdzie wtedy, potem przebudowa dolotu na szerokiej przeplywce i ecu master Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 30 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 Słuszną drogą podążasz--oby ci te 170km weszło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rossi20 Opublikowano 30 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 Słuszną drogą podążasz--oby ci te 170km weszło No mam nadzieje ze to wejdzie po tych modach. Najważniejsze ogarnac wydech potem juz z gorki bardziej ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rossi20 Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 No dzis odwiedziłem hamownie znowu, i poprawiono wynik poprzez zmiane na PRAWIDŁOWE przełożenie, wiec fabryczny wynik to 149 Koni i 179 Nm, wczesniej zle dobrano przełozenie , teraz jest wszystko super prawidłowo. Więc fabryczny wynik 149 i 179 Nm, dzis odwiedziłem kube jedno ruszenie kluczem i przestawiony zapłon. Udałem sie na hamownie i wypluło 151 koni i 179 Nm. Bardzo sie góra poprawiła, wykresy wkleje jutro. pierwszy seryjny, drugi po zaplonie. Także juz jest 151 koni ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 No dzis byłem w Energy gaz shamowałem auto i oto wynik: 149 koni na benzynie i 147 na gazie ;-) Przy okazji wyleciał szkodnik w postaci sondy i obecnie jej nie posiadam wogole, auto jezdzi bez zarzutu na benzynie. Zostaw sondę do lpg, wystarczy jeden przewód odciąć i masz sondę do lpg, a do PB brak. Ja chyba także zdrutuje moją Szkapę, ale tylko na PB. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 Kurdę przyznam że bardzo mi się ta twoja primka podoba - podlogę ma w ślicznym stanie i progi, blacha z zewnatrz też zaskakująco dobra jak na P10, no rodzyn jakby nie patrzeć, można w niego grubo wchodzić taki docelowy wóz do dawania frajdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.