Rybon Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 (edytowane) Rossi... jak tam sprawy sie trzymaja..?? Kiedy kolektor wlatuje. Może na początku grudnia moze się zobaczymy, będę w wawie u Coobcia poleci prawdopodobnie zapłon i rozrząd a potem na rolki;] Edytowane 8 Listopada 2009 przez Rybon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rex Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 Rossi... jak tam sprawy sie trzymaja..?? Kiedy kolektor wlatuje. Może na początku grudnia moze się zobaczymy, będę w wawie u Coobcia poleci prawdopodobnie zapłon i rozrząd a potem na rolki;] z tego co mnie sluchy doszly to Rossi juz primki nie ma A mialem chrapke na ten gazik ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 No po lublinie już od dobrego tygodnia gdzieś lata - dostałem takie donosy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maacieq Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 No po lublinie już od dobrego tygodnia gdzieś lata - dostałem takie donosy... znowu nas zostawił no Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ktr Opublikowano 21 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 (edytowane) odkopie temacik autko nie przepadło i prawie od roku sie nim poruszam bez wiekszych komplikacji, odpukać ostatnio przebiłem 200tys przez ten czas porobiłem pare rzeczy: *tarcze przód brembo + klocki przód/tył trw( troche żałuje że nie przeszedłem na zestaw z P11GT ale jak skoncze te co mam napwno wsadze wieksze tarcze) *linki od recznego bo mi dobrze nie odbijał, przez co w zime mało nie rozwaliłem auta *ustawienie zbieżność + wymiana śrób do jej regulacji bo stare sie pourywały + wachacze tylne wewnetrzne i śróby które je łaczyły od str piasty *4X łaczniki stabilizatorów, przód już skonczyłem i mam już drugi komplet *wymiana oleju w skrzyni na Valvoline 75W90 *wymiana oleju w silniku na Valvoline VR1 Racing 10W60 *2X półosie( rozleciały sie w odstepie tyg, w sumie tyle dobrze,że niedaleko domu ) *4X śmieszne zimowe nalewki na ori felgi(na śniegu daja rade ale na suchym asfalcie buja jak na łajbie ) *Z powodu, że stare letnie opony były do wymiany postanowiłem szukać 15" i udało sie trafić TSW Blade z prawie nowymi Barumami Bravuris 195/55 (dzieki MRC) które sprzedałem i kupiłem nowe Toyo t1r 195/50 *springi MTS -40, w sumie za ta kase sa spoko nie ma bardzo do czego sie przyczepić *wymiana jednego wtrysku od gazu który nie wiadomo czego padł w sumie przebieg instalacji nie taki duży Pewnie o czymś zapomniałem, ale mniejsza o to w sumie z autka jestem bardzo zadowolony, teraz bede musiał zrobić blache bo ostatnia zima dała sie autku we znaki Staram sie kombinować z autkiem na tyle ile pozwala mi budżet a od jakiegoś czasu jest raczej skromny Mam pare planów ale w tym momecie najważniejsze da mnie jest ogarniecie budy. Jak dobrze pujdzie to może na wiosne pojawi sie wydech 2,5'', SSAC już leży z pół roku, ostatnio też kupiłem przelot m-techa od Bodka. Ale odkładam to na lepsze czasy, puzniej zapewne strojenie Mam nadzieje, że Rossi sie nie obrazi za odkop, jeśli wogóle tu zaglada jak porobie jakieś foty to wstawie pozdro PS: foto z przymiarki kół na starych oponach bez gleby i zciemnymi szybami których już nie ma Uploaded with ImageShack.us Edytowane 21 Września 2010 przez ktr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MRC Opublikowano 23 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 hehe zapomniałeś o czerwonym lipie primera jest sztos i lata fajnie dobrze że się po nią wróciliśmy :D najwyższy czas o porządny opis auta o jakieś fajne fotki auto przez ten rok od kupienia trochę się zmieniło i to na korzyść jest się czym pochwalić ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ktr Opublikowano 23 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 (edytowane) nie śmiej sie z mojego lipa hehe mi tam nawet sie podoba i zdaje mi sie że tam jakoś ze soba wszystko współgra Mam nadzieje, ze niedługo sie ogarne ze wszystkim i jakiś w miare opis bedzie Edytowane 23 Września 2010 przez ktr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rossi20 Opublikowano 26 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2010 no ładnie wygląda ;-) i co najwazniejsze pozostałes przy kwadratowej tylnej tablicy ;-) hhehe, a z tego co czytam to jestes w miare zadowolony ;-) a bałes sie ze cos jest nie tak z nim ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ktr Opublikowano 26 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2010 (edytowane) bałem sie ponieważ niezle dało mi w kość wczesniejsze auto o czym Ci wspominałem no i gdy kupywałem od Ciebie autko prakrycznie spukałem sie z całej cieżko utyranej kasy na szczeście odpukać wyszstko jest w miare ok, i myśle, że jeszcze długo Nissan bedzie mi sprawiał radość .Hehe Chociaż cała historia z kupnem auta była doś zawikłana,ale teraz jest co wspominać. Tablica miała być "normalna" ale w ostatniej chwili zdecydowałm sie na kwadratowa, czego nie żałuje a Ty czym sie teraz wozisz jeśli to nie tajemnica?? pozdro Edytowane 26 Września 2010 przez ktr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 Hehe a taki gruby projekt miał byś, już mój turbo zestaw ze srebrnej priemry na 320KM grzecznie czekał... I co teraz wpakowałem zacną turibnkę z niego do mojego najnowszego Saaba 900 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ktr Opublikowano 20 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2010 (edytowane) obiecane foty dzisiaj z MRC udało sie porobić pare zdjeć i nakrecić jakieś tam filmiki jest jeszcze sporo rzeczy do ogarniecia z autem ale powoli do przodu, wstepnie umówiłem sie z magikami od blacharki zobaczymy jak wyjdzie mam nadzieje, że wszystko pujdzie dobrze i bede zadowolony poczekamy zobaczymy pozdro Edytowane 20 Października 2010 przez ktr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MRC Opublikowano 24 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2010 a tak się odpycha to cudo trzeba powiedzieć że na razie bo na półce leży i się kurzy już nie wiem ile SSAC... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ktr Opublikowano 20 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 (edytowane) SSAC leży i jeszcze troche sie pokurzy, mam zamiar sklepać na wiosne cały wydech ale zobaczymy jak wyjdzie najważniejsze,że auto zostało ogarniete blacharsko, mam nadzieje, że po zimie wszystko bedzie ok. tak to mniej wiecej wygladało z czasem a teraz auto wyglada tak pozdro Edytowane 20 Listopada 2010 przez ktr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oskazip Opublikowano 2 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2010 a ty cwaniaku wiec wiadomo juz dlaczego cie objechac nie mogę 155km i 190nm no i lżejsza jest ale ją wypucowałes bu haha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ktr Opublikowano 4 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2010 Przecież mówiłem ze powinna być zdrowa seria Tak jak piszesz kluczowa róznica to waga, bo Twoja prima na ta chwile powinna być mocniejsza, rób moda rozrzadu i dalej bedziemy sprawdzać PS: nie powiedział bym ze była wypucowana ale czysta, nie lubie mieć brudnego auta pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 5 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2010 Jestem ciekaw fimiku do od 0 do 210 po zmianie koelkotra i po modzie rozrżadu... Ps. Kolektor możesz zmienić przecież idealnie się go skręca z seryjnym katem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ktr Opublikowano 5 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2010 (edytowane) Kolektor pewnie był by już dawno jak bym miał kata albo chociaż seryjna flansze po nim cały wydech jest zespawany z ori kolektorem dlatego SSAC musi poczekać jeszcze troche, mam już środkowy przelot teraz musze kombinować z reszta. Co do moda rozrzadu to Ośka miał coś kombinować, ciekawe jak by wyszedł sparing hehe bo u mnie z tego co wiem to już jest przestawiony własnie przez Ciebie pozdro Edytowane 5 Grudnia 2010 przez ktr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rossi20 Opublikowano 19 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2010 Nie za bardzo rozumiem co macie na mysli mod rozrzadu tym aucie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MRC Opublikowano 20 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2010 no przecież Coobcio przestawiał wałek ssący w primie jeszcze za Twojej kadencji nawet wykresy zdaje się są Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rossi20 Opublikowano 21 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2010 no przecież Coobcio przestawiał wałek ssący w primie jeszcze za Twojej kadencji nawet wykresy zdaje się są no to wiem wlasnie myslalem ze chcecie zrobic mod rozrzadu , bo zapomnieliscie ze juz byl robiony ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ktr Opublikowano 21 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2010 chodziło o mod rozrzadu w Primerze P11GT Ośki Ciekaw jestem jak by wtedy wyglądał nasz sparing, w P11 jest już ssac i wydech 2,5'' pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.