Gość mpkupis48 Opublikowano 20 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2009 witam mam problem ze swoją primerką,niezależnie od biegu na wysokich obrotach traci na mocy i zczyna szarpać,silnik 1,8 benzyna plus gaz,lecz na gazie tych objawów nie ma,co może być przyczyną.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mavv Opublikowano 20 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2009 Pierwsze skojarzenie to filtr paliwa. Kiedy zmieniany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woro_woro Opublikowano 21 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2009 witam mam problem ze swoją primerką,niezależnie od biegu na wysokich obrotach traci na mocy i zczyna szarpać,silnik 1,8 benzyna plus gaz,lecz na gazie tych objawów nie ma,co może być przyczyną.... Na 1-ce tez? Ja kiedys mialem tak, ze przy duzych obciazeniach (np 160km/h na 5 biegu) szarpal na gazie bo reduktor za maly nie wyrabial i mieszanka za uboga. Check sie nie zaswieci, bo tu odczyt z lambdy jest zawsze 1. U Ciebie moze byc analogicznie - tak jak kolega pisal: - filtr - pompa - kable WN - swiece - no i jeszcze lewe powietrze Moze byc tez tak, ze np jezdzisz caly czas na gazie i ecu dostosowuje sie do parametrow pracy na gazie. Jesli filterek czysty, pompa glosno nie pracuje, kable nie iskrza, moze wystarczy reset kompa i wyjezdzic baczek benzyny. Jeszcze jedno skojarzenie Sorry jesli Cie to obrazi, ale moze to byc po prostu odcinka Przy jakich obrotach jest szarpanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mpkupis48 Opublikowano 21 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2009 Na 1-ce tez? Ja kiedys mialem tak, ze przy duzych obciazeniach (np 160km/h na 5 biegu) szarpal na gazie bo reduktor za maly nie wyrabial i mieszanka za uboga. Check sie nie zaswieci, bo tu odczyt z lambdy jest zawsze 1. U Ciebie moze byc analogicznie - tak jak kolega pisal: - filtr - pompa - kable WN - swiece - no i jeszcze lewe powietrze Moze byc tez tak, ze np jezdzisz caly czas na gazie i ecu dostosowuje sie do parametrow pracy na gazie. Jesli filterek czysty, pompa glosno nie pracuje, kable nie iskrza, moze wystarczy reset kompa i wyjezdzic baczek benzyny. Jeszcze jedno skojarzenie Sorry jesli Cie to obrazi, ale moze to byc po prostu odcinka Przy jakich obrotach jest szarpanie? witam,jak mogę się obrażać jeśli to ja pytam wszystkie uwagi mogą być potrzebne,jeżeli chodzi o świece to założyłem nowe,filtr paliwa przejechał jakieś 20 tys. kilometrów,przewodów WN nie widzę bo na świecach są założone cewki,a do nich dochodzą tyko cieńkie przewody,lewe powietrze niewiem jak sprawdzić?,jak zresetować kompa?,jeżeli chodzi o odcięcie to by mogło być na niskich biegach,ale na IV biegu czuje się jak w pewnym momęcie zaczyna mu czegoś brakować może to być paliwo nie wiem i dalej nie chce ciągnąć tylko czuć jak zaczyna szarpać można go rozpędzić nie więcej niż do około 110 -120 i jesdzcze jest taki objaw jak się go odpali jak jest zimny to przy ruszeniu wpada w dołek i po krótkim czasie jeździ jusz dobrze . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mpkupis48 Opublikowano 21 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2009 Na 1-ce tez? Ja kiedys mialem tak, ze przy duzych obciazeniach (np 160km/h na 5 biegu) szarpal na gazie bo reduktor za maly nie wyrabial i mieszanka za uboga. Check sie nie zaswieci, bo tu odczyt z lambdy jest zawsze 1. U Ciebie moze byc analogicznie - tak jak kolega pisal: - filtr - pompa - kable WN - swiece - no i jeszcze lewe powietrze Moze byc tez tak, ze np jezdzisz caly czas na gazie i ecu dostosowuje sie do parametrow pracy na gazie. Jesli filterek czysty, pompa glosno nie pracuje, kable nie iskrza, moze wystarczy reset kompa i wyjezdzic baczek benzyny. Jeszcze jedno skojarzenie Sorry jesli Cie to obrazi, ale moze to byc po prostu odcinka Przy jakich obrotach jest szarpanie? witam,jak mogę się obrażać jeśli to ja pytam wszystkie uwagi mogą być potrzebne,jeżeli chodzi o świece to założyłem nowe,filtr paliwa przejechał jakieś 20 tys. kilometrów,przewodów WN nie widzę bo na świecach są założone cewki,a do nich dochodzą tyko cieńkie przewody,lewe powietrze niewiem jak sprawdzić?,jak zresetować kompa?,jeżeli chodzi o odcięcie to by mogło być na niskich biegach,ale na IV biegu czuje się jak w pewnym momęcie zaczyna mu czegoś brakować może to być paliwo nie wiem i dalej nie chce ciągnąć tylko czuć jak zaczyna szarpać można go rozpędzić nie więcej niż do około 110 -120 i jesdzcze jest taki objaw jak się go odpali jak jest zimny to przy ruszeniu wpada w dołek i po krótkim czasie jeździ jusz dobrze . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.