Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11] brak mocy


Gość mpkupis48

Rekomendowane odpowiedzi

witam mam problem ze swoją primerką,niezależnie od biegu na wysokich obrotach traci na mocy i zczyna szarpać,silnik 1,8 benzyna plus gaz,lecz na gazie tych objawów nie ma,co może być przyczyną....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam mam problem ze swoją primerką,niezależnie od biegu na wysokich obrotach traci na mocy i zczyna szarpać,silnik 1,8 benzyna plus gaz,lecz na gazie tych objawów nie ma,co może być przyczyną....

Na 1-ce tez?

 

Ja kiedys mialem tak, ze przy duzych obciazeniach (np 160km/h na 5 biegu) szarpal na gazie bo reduktor za maly nie wyrabial i mieszanka za uboga. Check sie nie zaswieci, bo tu odczyt z lambdy jest zawsze 1.

 

U Ciebie moze byc analogicznie - tak jak kolega pisal:

- filtr

- pompa

- kable WN

- swiece

- no i jeszcze lewe powietrze

 

Moze byc tez tak, ze np jezdzisz caly czas na gazie i ecu dostosowuje sie do parametrow pracy na gazie. Jesli filterek czysty, pompa glosno nie pracuje, kable nie iskrza, moze wystarczy reset kompa i wyjezdzic baczek benzyny.

 

Jeszcze jedno skojarzenie :) Sorry jesli Cie to obrazi, ale moze to byc po prostu odcinka :) Przy jakich obrotach jest szarpanie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na 1-ce tez?

 

Ja kiedys mialem tak, ze przy duzych obciazeniach (np 160km/h na 5 biegu) szarpal na gazie bo reduktor za maly nie wyrabial i mieszanka za uboga. Check sie nie zaswieci, bo tu odczyt z lambdy jest zawsze 1.

 

U Ciebie moze byc analogicznie - tak jak kolega pisal:

- filtr

- pompa

- kable WN

- swiece

- no i jeszcze lewe powietrze

 

Moze byc tez tak, ze np jezdzisz caly czas na gazie i ecu dostosowuje sie do parametrow pracy na gazie. Jesli filterek czysty, pompa glosno nie pracuje, kable nie iskrza, moze wystarczy reset kompa i wyjezdzic baczek benzyny.

 

Jeszcze jedno skojarzenie :) Sorry jesli Cie to obrazi, ale moze to byc po prostu odcinka :) Przy jakich obrotach jest szarpanie?

witam,jak mogę się obrażać jeśli to ja pytam wszystkie uwagi mogą być potrzebne,jeżeli chodzi o świece to założyłem nowe,filtr paliwa przejechał jakieś 20 tys. kilometrów,przewodów WN nie widzę bo na świecach są założone cewki,a do nich dochodzą tyko cieńkie przewody,lewe powietrze niewiem jak sprawdzić?,jak zresetować kompa?,jeżeli chodzi o odcięcie to by mogło być na niskich biegach,ale na IV biegu czuje się jak w pewnym momęcie zaczyna mu czegoś brakować może to być paliwo nie wiem i dalej nie chce ciągnąć tylko czuć jak zaczyna szarpać można go rozpędzić nie więcej niż do około 110 -120 i jesdzcze jest taki objaw jak się go odpali jak jest zimny to przy ruszeniu wpada w dołek i po krótkim czasie jeździ jusz dobrze .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na 1-ce tez?

 

Ja kiedys mialem tak, ze przy duzych obciazeniach (np 160km/h na 5 biegu) szarpal na gazie bo reduktor za maly nie wyrabial i mieszanka za uboga. Check sie nie zaswieci, bo tu odczyt z lambdy jest zawsze 1.

 

U Ciebie moze byc analogicznie - tak jak kolega pisal:

- filtr

- pompa

- kable WN

- swiece

- no i jeszcze lewe powietrze

 

Moze byc tez tak, ze np jezdzisz caly czas na gazie i ecu dostosowuje sie do parametrow pracy na gazie. Jesli filterek czysty, pompa glosno nie pracuje, kable nie iskrza, moze wystarczy reset kompa i wyjezdzic baczek benzyny.

 

Jeszcze jedno skojarzenie :) Sorry jesli Cie to obrazi, ale moze to byc po prostu odcinka :) Przy jakich obrotach jest szarpanie?

witam,jak mogę się obrażać jeśli to ja pytam wszystkie uwagi mogą być potrzebne,jeżeli chodzi o świece to założyłem nowe,filtr paliwa przejechał jakieś 20 tys. kilometrów,przewodów WN nie widzę bo na świecach są założone cewki,a do nich dochodzą tyko cieńkie przewody,lewe powietrze niewiem jak sprawdzić?,jak zresetować kompa?,jeżeli chodzi o odcięcie to by mogło być na niskich biegach,ale na IV biegu czuje się jak w pewnym momęcie zaczyna mu czegoś brakować może to być paliwo nie wiem i dalej nie chce ciągnąć tylko czuć jak zaczyna szarpać można go rozpędzić nie więcej niż do około 110 -120 i jesdzcze jest taki objaw jak się go odpali jak jest zimny to przy ruszeniu wpada w dołek i po krótkim czasie jeździ jusz dobrze .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...