Gość Matek Opublikowano 23 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2009 Witam wszystkich:) Dwa miesiące temu zakupiłem Almerkę 1.4 z 1996r.Jest to mój pierwszy samochód i póki co sprawuje się wysmienicie:) Z powodu codziennych dalekich tras jakie muszę pokonywać(praca, weekendy szkoła) chce przerobić silnik na LPG.I tu mam pytanie do użytkowników jak sprawuje się silnik na tym rodzaju paliwa i czy sa zauważalne spadki mocy.Z góry dzięki i pozdrawiam:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miazio Opublikowano 24 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 Jeżeli chodzi o LPG to proponuje stronę www.lpg-forum.pl trzeba sie zalogować. Ale ludzie powiedzą co dobrać do takiego silnika a mówią. Elektronika STAG 200 Wtryskiwacze Magic Reduktor Zavoli Chyba wszystko opiera się na prawidłowym dobraniu elektroniki i wtryskiwaczy większość na forum Lpg preferuje STAGA no i dobrego gazownika nie druciarza - jak bym przeczytał wcześniej powyższe forum to przypilnował bym aby zdjęli kolektor do nawiertu i żeby butla nie była na wstecznym Ewentualnie w tym forum poświeconym eksploatacji dział LPG Ja mam N16 1,4 - założony BRC SEQ 24 wtrysk. Spadek mocy jest widoczny choć przy tym silniku i tak Almerka jest mulasta ale co do spadku to może ktoś ma jakieś diagram z hamowni jak to wygląda. Na razie trudno mi się wypowiadać czy instalacja jest dobra czy zla przełączanie na gaz jest nie odczuwalne na razie robie 2 zbiornik. Pierwszy 40L zrobiłem 430 km trasa 40%/ miasto 60%, jeżdżę spokojnie i ekonomicznie i może dlatego wyszło 9,3 L gazu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mbr Opublikowano 24 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 (edytowane) Na Stag 300 zrobiłem (sekwencja oczywiście) już prawie 50 tyś km. Spadek mocy u mnie nie zauważalny, ale spadek obciążenia finansowego bardzo odczuwalny:) Mam motor 1,4 75 km. Miasto-trasa pali mi tyle samo 8,5 litra. Ale w trasie lubie pocisnac, wiec nie jestem specjalnie tym zaskoczony:) przelaczanie gaz-benzyna idealne, bez szarpania. Zapomniałem dodać jeszcze...za instalacje dałem 2 tyś zł. Więc, jak za sekwencje wydaje mi się, że nie za wiele. Pozdrawiam Michał Edytowane 24 Września 2009 przez mbr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 24 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 tez sie dopisze ja nie mam staga tylko landi renzo omegas. przejechane 60tys na gazie w dwa lata. zero problemow, spadek mocy lekko czuc tylko jesli samochod jest obciazony 5 osobami i bagazem. ale nie wymagajmy wiele od 1.4. trzeba tylko w zime pamietac o dolewaniu benzyny bo jak zimno to ciezko odpala z gazu. w lato jak jest cieplo i jesli odpalam po raz kolejny danego dnia to odpalam z gazu. pali kolo 7l/100km ale ja robie glownie trasy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yaroo Opublikowano 24 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 Prawie 3 lata instalka jakaś tania sekwencja, auto nie jeździ................... tylko zapie....la za grosze Polecam 1.6 śmiga jak trzeba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 24 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 Zapomniałem dodać jeszcze...za instalacje dałem 2 tyś zł. Więc, jak za sekwencje wydaje mi się, że nie za wiele. na prawdę nie dużo, ja w sunnym (ale ten sam silnik) gaz mam drugiej generacji i najprawdopodobniej źle dobrany mikser także bez blosa się nie obeszło no i finalnie koszty wyszły takie same jak za Twoją sekwencję... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość clooks Opublikowano 25 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2009 N15 1.4 HB 16V Maszynka 87 kucy + drobne modeyfikacje Kolega zamontowal mi STAG 4. Wrzucil swoje osobiste ustawienia. Jezdze agresywnie, szybko i wyprzedzam za duzo ;]. Nawet wciskajac gaz do deski nie spale wiecej niz 9,5 litra gazu, nawet z klimatyzacja. Po wrzuceniu tej instalacji (wczesniej mialem w almerze tartarini) zapomnialem o benzynie, gdyz.... na gazie jezdzi lepiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Matek Opublikowano 27 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2009 Dzięki wszystkim za wypowiedzi:)przemysle i potraktuje moją almerkę dobra instalacja hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 28 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 daj znać na co się zdecydowałeś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Matek Opublikowano 28 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 Oki nie ma sprawy..na pewno będzie to sekwencja..ale póki co to kołuje kasę na nią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość platon Opublikowano 30 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 Witam. Mam instalacje jakas Bingo i nie mam pojecia o gazie, ale nie ma zadnego spadku mocy, a jest finansowy spokoj. Generalnie tylko w miescie na 28l przejezdzam 310km. Pozdrower Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas004 Opublikowano 30 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 hej Nissanomaniaki Ze względu na fakt iż robię swoja Almerką GA16DE kupę kilometrów (w ciągu roku 35 tys) muszę wsadzić LPG - bo na Benzynę mnie już nie stać - Dziś byłem u gazownika zapytać się o ceny i wszystkie takie sprawy. Dał mi do wyboru sekwencja - 2200,- lub gaz jakiś z mikserem za 1800,- ?? co wybrać jak się na czym jeździ ??? Nie znam się na tym więc pytam Was Pomocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 (edytowane) hej Nissanomaniaki Ze względu na fakt iż robię swoja Almerką GA16DE kupę kilometrów (w ciągu roku 35 tys) muszę wsadzić LPG - bo na Benzynę mnie już nie stać - Dziś byłem u gazownika zapytać się o ceny i wszystkie takie sprawy. Dał mi do wyboru sekwencja - 2200,- lub gaz jakiś z mikserem za 1800,- ?? co wybrać jak się na czym jeździ ??? Nie znam się na tym więc pytam Was Pomocy Sie nawet nie zastanawiaj, bierz sekwencje, tylko żeby dali dobre wtryski i odpowiedni reduktor bo inaczej beda wiecznie problemy! Edytowane 1 Października 2009 przez ulisses Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas004 Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 Sie nawet nie zastanawiaj, bierz sekwencje, tylko żeby dali dobre wtryski i odpowiedni reduktor bo inaczej beda wiecznie problemy! Hej hej Te dobre wtryski i reduktor to jakiejś odpowiedniej firmy - producenta ? może coś mi polecicie to wypytam gazownika. ja się na tym kompletnie nie znam proszę o info co się muszę wywiedzieć ?? Z góry dzięki i pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rom-x Opublikowano 2 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2009 witam dołączę się do dyskusji mam almerę 1.6 z 1996r na liczniku 222000km, w mieście pali mi ponad 9l a na trasie ok 6,3l, za miasto super ale po mieście trochę boli zwłaszcza że dziewczyna się uczy jeździć i nie ma co marzyć o ekonomicznej jeździe. Pytałem mechanika czy warto zakładać gaz, on mi powiedział że przy tylu przejechanych kilometrach ten silnik już się sam dotarł, gdzieś tam ma pewnie jakieś złogi itp. i zakładanie instalacji mogło by być dla niego niebezpieczne, że gaz to inna temperatura spalania, mieszanka itp. Co o tym sądzicie ? pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karol_P88 Opublikowano 2 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2009 witam dołączę się do dyskusji mam almerę 1.6 z 1996r na liczniku 222000km, w mieście pali mi ponad 9l a na trasie ok 6,3l, za miasto super ale po mieście trochę boli zwłaszcza że dziewczyna się uczy jeździć i nie ma co marzyć o ekonomicznej jeździe. Pytałem mechanika czy warto zakładać gaz, on mi powiedział że przy tylu przejechanych kilometrach ten silnik już się sam dotarł, gdzieś tam ma pewnie jakieś złogi itp. i zakładanie instalacji mogło by być dla niego niebezpieczne, że gaz to inna temperatura spalania, mieszanka itp. Co o tym sądzicie ? pzdr Miałem kiedyś golfa 3 wmomencie założenia gazu miał właśnie deko ponad 200kkm na liczniku a w rzeczywistości conajmniej 100kkm więcej gaz założyłem i silnikowi nic się nie stało więc myślę że Twój mechanik opowiada jakieś bujdy. W almerze mam 185kkm i też będę pakował gaz za jakiś czas., Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość baca Opublikowano 4 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 Witam wszystkich:) Dwa miesiące temu zakupiłem Almerkę 1.4 z 1996r.Jest to mój pierwszy samochód i póki co sprawuje się wysmienicie:) Z powodu codziennych dalekich tras jakie muszę pokonywać(praca, weekendy szkoła) chce przerobić silnik na LPG.I tu mam pytanie do użytkowników jak sprawuje się silnik na tym rodzaju paliwa i czy sa zauważalne spadki mocy.Z góry dzięki i pozdrawiam:) Naprawdę warto , zakładać LPG ale tylko odpowiedniej generacji i firmy ,posiadam BRC 24 SQ ,na samym gazie najechane 15 tys. bez zastrzeżeń silnik 1.6 . Fakt, ubytek mocy jest ale tak będzie w każdej instalacji ,tankowanie również tylko na porządnych stacjach . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.