Gość ZAHYR Opublikowano 25 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2009 Mam nastepujacy problem z primera P10 94r GA16DE. Wstaje rano do pracy i widze rozladowany akumulator-nawet centralny sie nie otworzyl. Po naladowaniu aku kreci rozrusznikiem, ale nie odpala - cały czas chodzi pompa paliwa, zamiast wylaczyc sie w kilka sekund po wlaczeniu zaplonu. W takim stanie na autodiagnostyke nie reaguje - caly czas swieci sie check engine, silnik nie odpala, brak iskry na swiecach, wtryskiwacze chyba tez nie pracuja. Zauwazylem ze przy wlaczonym zaplonie jezeli odepne kleme i znowu ja podlacze to jest normalnie - po kilku sekundach pompa sie rozlacza, moge normalnie uruchomic samochod, autodiagnostyka pokazuje 55 (przy wylaczonym zaplonie i "resecie" jest tak jak wczesniej), jednak po kilku wlaczeniach/wylaczeniach silnika jest to samo - zawiecha. Gdzie schowany jest komputer w p10 (hatchback)? Miał ktos podobny problem lub pomysł? Nie jest to wina samego przekaznika - zamienialem miejscami. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piorko Opublikowano 25 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2009 Gdzie schowany jest komputer w p10 (hatchback)? Koło pedału gazu, odkręcasz osłonkę na słupku i widzisz komputer. Jak się go całkowicie odepnie, to nie można odpalić silnika (brak iskry na świecach). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rybon Opublikowano 27 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2009 Koło pedału gazu, odkręcasz osłonkę na słupku i widzisz komputer. Jak się go całkowicie odepnie, to nie można odpalić silnika (brak iskry na świecach). hmm dziwny przypadek, myślalem od razu o przekazniku gdy napisales ze pompa tak sie zachowuje, wątpie w to ze komputer sie rozłaczył, cała wpina jest przykrecona sroba do kompa. moze to wina samogo komputera. Byłeś juz u jakiegoś szpeca..?? Jesli by była to wina kompa to ja mam taki od 1,6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ZAHYR Opublikowano 28 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 Nie byłem jeszcze u elektryka - koszty. Wolalbym sam sobie poradzic z ta usterka. primerka to 1,6 GA16DE. Nie chce niepotrzebnie inwestowac w czesci jezeli okaze sie ze to nie np komp. Przekaźniki sprawne (zamienialem miejscami). Co to za przekaźnik pod przekaznikiem pompy paliwa (puszka przy akumulatorze). Pojawił się jeszcze jeden problem - brak ładowania (nie pali sie kontrolka ladowania, ale ladowania niema), pewnie wina alternatora - jutro sprawdze. Czy kontrolka ładowania powinna swiecic sie po przekreceniu zaplonu (zgadzosny silnik, zaplon wlaczony), zaroweczka od kontrolki ok. Ma ktos pomysł na ten problem z odpalaniem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ZAHYR Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 Problem czesciowo rozwiazany - po wymianie plytki z diodami w alternatorze, problem odpalania został rozwiązany - przekaźnik normalnie rozłącza i załącza. Wymieniłem także bieżnie na wirniku alternatora. Problem ładowania pozostaje nadal aktualny - teraz świeci się normalnie kontrolka braku ładowania aku. Jakieś pomysły co to może być? Regulator ze szczotkami wymieniany jakies 2 miesiace temu, możliwe że padnięte diody (niskioprądowe) na płytce w alternatorze uszkodziły także nowy regulator? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ice Opublikowano 30 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 Sprawdź koniecznie masę. Nie pamiętam dokładnie jak jest w P10 ale powinna być masa od alternatora do blachy. Co jest przyczyną rozładowywania akumulatora ? Poszukaj wycieku prądu, może przy okazji znajdziesz uszkodzenie. U mnie w P10 problemem okazał się alarm. Po odłączeniu przestał świrować komputer. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.