Asterix Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 Ostatnio zdejmowałem koła i zauważyłem, że na tylnej osi opony są mimimalnie bardziej starte wewnątrz niż na zewnątrz. Z przodu nie ma problemu. Dodam, że opony zimowe nie miały tego problemu po całej zeszłej zimie (15' rozmiar 195) - letnie (17' rozmiar 215), Co może być przyczyną? Majster do którego po drodze podjechałem powiedział, że jak mam zwykłą belkę z tyłu to nie ma możliwości ustawienia zbieżności tylnych kół...Czy ma rację?Czy to wogóle zbieznośc czy co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fragles13 Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 Ostatnio zdejmowałem koła i zauważyłem, że na tylnej osi opony są mimimalnie bardziej starte wewnątrz niż na zewnątrz. Z przodu nie ma problemu. Dodam, że opony zimowe nie miały tego problemu po całej zeszłej zimie (15' rozmiar 195) - letnie (17' rozmiar 215), Co może być przyczyną? Majster do którego po drodze podjechałem powiedział, że jak mam zwykłą belkę z tyłu to nie ma możliwości ustawienia zbieżności tylnych kół...Czy ma rację?Czy to wogóle zbieznośc czy co? Zbieżności tylnych kół się nie ustawia w primach (chyba, że w P12). Kąta pochyłu w zasadzie też nie.. A jakie masz zazwyczaj ciśnienie w tylnych kołach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ZAHYR Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 Według mnie spowodowane jest to niewłaściwym doborem ciśnienia w kołach do obciążenia auta z tyłu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieshaq Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 Moim zdaniem dużo szersza opona letnia od zimowej i stąd różnica Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woro_woro Opublikowano 30 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 Moim zdaniem dużo szersza opona letnia od zimowej i stąd różnica Szersza i z nizszym profilem. Inaczej - nie przeznaczona do tego modelu. W P12 pewnie by nie bylo problemu bo tam 17" sa chyba w standardzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asterix Opublikowano 30 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 fakt, że ostatnio pojździłem trochę z obciążonym samochodem 5 osób + bagażnik full - do tego trzeba dopompować te oponki trochę? Czy są ZA szerokie i itak itak je raczej opylić? Opylania chciałbym uniknąć bo są jeszcze w dobrym stanie, super trzymają na zakrętach i gwiezdnie wyglądają Jakie sugestie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ZAHYR Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 Szersze opony z zasady maja nizszy bieżnik, jednak w Twoim przypadku mysle ze szerokosc opon nie jest kluczowym problemem. Jakie masz cisnienie w oponach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woro_woro Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 Szersze opony z zasady maja nizszy bieżnik, jednak w Twoim przypadku mysle ze szerokosc opon nie jest kluczowym problemem. Jakie masz cisnienie w oponach? Cisnienie ma na pewno wysokie, bo to 17" wiec i profil niziutki. Jakie jest ET tych felg? Co to jest ET Domyslam sie ze dobrane tak, zeby sie chowaly w blotniku. Moze byc on jednak za maly i stad przy twardych oponach masz ten efekt. Standardowo w P11.144 byly szerokosci 185/65 i 195/60 R15. Nie wiem jaki ET. Moze te 215 moze i by podeszly, ale na feldze z wiekszym ET. Nie wiem - u siebie mam standard na stalowych felgach i problemu nie mam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.