Gość mdzalewscy Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 jechał wolno i stał i nie odpalił pierwszy mechanior wykazał uszkodzony imobilizer, jak się okazało u elektromechanika to padł rozrząd przez zerwanie paska. Ewidentnie moja wina, bo ciągle brakowało czasu na zmianę paska, a nowy pasek leżał już w garażu. Pytanie czy się orientujecie na ile jest kolizyjny ten rozrząd w tych silnikach ? Były one montowane w Maximach chyba do 94 roku i innych nissanach. Co prawda mam 3.3 litra ale to jest indentyczna jednostka do 3.0 v6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość don_martinez Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 jechał wolno i stał i nie odpalił pierwszy mechanior wykazał uszkodzony imobilizer, jak się okazało u elektromechanika to padł rozrząd przez zerwanie paska. Ewidentnie moja wina, bo ciągle brakowało czasu na zmianę paska, a nowy pasek leżał już w garażu. Pytanie czy się orientujecie na ile jest kolizyjny ten rozrząd w tych silnikach ? Były one montowane w Maximach chyba do 94 roku i innych nissanach. Co prawda mam 3.3 litra ale to jest indentyczna jednostka do 3.0 v6 EEE, w 3.0 V6 jest przecież łańcuch... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piter2323 Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 jechał wolno i stał i nie odpalił pierwszy mechanior wykazał uszkodzony imobilizer, jak się okazało u elektromechanika to padł rozrząd przez zerwanie paska. Ewidentnie moja wina, bo ciągle brakowało czasu na zmianę paska, a nowy pasek leżał już w garażu. Pytanie czy się orientujecie na ile jest kolizyjny ten rozrząd w tych silnikach ? Były one montowane w Maximach chyba do 94 roku i innych nissanach. Co prawda mam 3.3 litra ale to jest indentyczna jednostka do 3.0 v6 no ale 3.3 ma napewno lancuch ? nie pasek szczerze to o takim silniku 3.3 nieslyszalem to jakas wersja amerykanska? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 Z tego co wiem to silnik jest kolizyjny wiec mozesz spodziewac sie najgorszego. Mysle ze najlepsza opcja bedzie kupno nowej glowicy (o ile ta od VG30 podejdzie bo pewnie do VG33 ciezko bedzie dostac). Ale zanim kupisz czapke zdejmij ta moze niema tragedii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mdzalewscy Opublikowano 7 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 On ma VG33 a nie VQ, w VQ (A32, A33) jest łańcuch w VG (J30, 300Zx...) pasek. tak jak pisałem VG to starsza jednostka niż VQ najlepsza opcja to zakup silnika używanego w dobrym stanie, koszt 2000zł VG33 ma wiekszą średnicę cylindra niż VG30, skok ten sam, VG33 były stosowane w Nissanach * 1996–2000 Nissan Pathfinder * 1997–2000 Infiniti QX4 * 1999–2004 Nissan Frontier * 2000–2004 Nissan Xterra * 1998–2004 Nissan Elgrand * 1999–2002 Nissan Quest/Mercury Villager * 200?–present Nissan Paladin Ale zanim kupisz czapke zdejmij ta moze niema tragedii. został założony nowy pasek Silnik odpalił pracuje ładnie równo, nic nie szarpie nic nie stuka, ładnie się wkręca na obory, jutro jazda w terenie. czyżby nic się nie stało ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mdzalewscy Opublikowano 15 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2009 kilka dni jeżdżenia i 1000km zaliczone, zero efektów złych, auto jakby płynniej nawet jeździło, choć na logikę nie powinno mieć to znaczenia..... z ciekawostek to powiem, że jak automat zmieniał biegi na wyższe przy wysokich rpm. to słyszałem lekki pisk, teraz tego nie ma, płynnie jest. Nie wiem czy to wina paska rozrządu czy nie, bo od razu zmieniałem pozostałe paski. Wygląda na to iż silnik VG33 jest bezkolizyjny albo miałem szczęście 1/100. ciekawi mnie czy ktoś w maximach z VG30 miał zerwany pasek i czy coś się stało. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mdzalewscy Opublikowano 19 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 Możesz napisać ile Cię wyszła ta naprawa i gdzie robiłeś? no ja nie robiłem naprawy, został wymieniony tylko pasek rozrządu z napinaczem i wszystko działa. Wygląda na to iż zerwany pasek rozrządu nic nie uszkodził Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szalony Opublikowano 20 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 NO kolego powiem Ci, że miałeś straszne szczęście Wątpię aby Twój silnik był bezkolizyjny. Wydaje mi się, że nic się nie stało ponieważ zerwał się na wyhamowywaniu. Tak czy siak, to szczęście w nieszczęściu !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MasurianMear Opublikowano 12 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2018 Ogdrzebuję. Witam wszystkich. Mam Pathfindera R50 (1998r.) 3300 benzynowy i dzisiaj rano, przy odpalaniu musiał strzelić mi rozrząd. Co gorsze, nie wiedząc o tym próbowałem odpalić go na rozciąganie. Warsztat dopiero za dwa dni, a ja się zastanawiam jak duża jest szansa finału podobnego do kolegi tworzącego wątek? Dodam, że rozrusznik kręci. Miał ktoś podobną sytuację z tym silnikiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.