Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

GTiR


Gość BIGHIRO
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jako, że jest tu paru właścicieli gtir lub osób znających te auto chciałbym dowiedzieć sie następujących rzeczy

Jak prowadzi sie w porównaniu do imprezy/evo właściwie trzeba by porównywać z gc/evo3,4 ale jak wypada przy gd

Ile znosi napęd , przekładnia kątowa, tylny dyfer(posiada szpere?) ?

Czy skrzynia wkład jest taki sam jak w skrzyniach z sr20, tzn czy w przypadku śmierci któregoś z kol zębatych bedzie można zastąpić go kołem ze zwyklej skrzyni?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem jedynie okazję latać takim białym spod Krakowa który miał wylane wszystkie 4 amorki...

Przy ujmowaniu gazu idzie go wrzucać więc prowadzi się podobnie do normalnego Sunnego GTi, w stosunku do Imperzy GT MY98 kolegi o wiele mniej jest podsterowny jak dajemy w sandał na skręconych kołach choć nie jest to EVO - tutaj gazem nie idzie strzelać boków chyba że wpierw rozbujamy wóz ale na to pójdzie każdy 4ro łap.

 

Co do napędów to bez problemu znoszą one okolice 300KM i jeździe wyczynowej - Przemkowi miałem okazję grzebać w takim sprzecie, miał w nim zrobiony IC z przodu, wdyech wraz z DP i wystrojony na 1,3 bara... Jak przy jego jeździe to wytrzymało to znaczy ze spory zapas jeszcze jest, w jeździe ulicznej czy na 1/4 mili myślę żę spokojnie 400KM przeniesie - byle nie przesadzać ze średnicą koła.

 

Skrzynia biegów niestety jest zupełnie inna jak ta występująca w ośkach i wątpie by co kolwiek pasowało do siebie ale to nie problem skrzynki takie można targać z UK choć i jedna taka w dobrym stanie znajdzie się u mnie w garażu :)

 

Co do szpery na tylnej ośi to była ona jako wyposażenie dodatkowe albo w wersji sportowej (bez parasolki od strony kierwocy).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Mam prawie nowe sprzęgło XTD - z USA niby wzmocnione, pedał z nim chodzi normalnie mimo wszystko....

Co do skrzyni to też gittara na synchronizatory nie narzekam ale chyba muszę sobie jedną w zapasie zostawić, kolega teraz pojechał po 2 GTI-R jednego dla siebie bede robić z czapą VE - jakieś 400KM celuję na turbinie GT30... a dla kolegi bardziej lajtowo.

Jak wrócę z Frace to się odezwę co do sprzęgła bo dla mnie na pewno za słabe będzie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok z tym sprzeglem to sie nie spieszy, jestem w Anglii i dowioza mi autko ok. 20 listopada wiec odrazu zabieram sie za wywalenie skrzyni i wtedy zobacze jak sprzeglo(mam nadzieje,ze to lozysko oporowe ale w temacie skrzyni i sprzegiel jestem cieniutki- pamietam tylko,ze podczas zmiany na 2 bieg cos strzelilo i od tego czasu biegi nie wchodzo podczas pracy silnika). 400KM w twoim to bedzie rakieta nie do zrobienia-gratuluje pomyslu i czekam na foty( a kolega ile chce ugrac w swoim?).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Seryjna suszarka jak wyczytałem daję radę do 330KM, tak jak miałem doczynienia z dłubanymi GTi-R to jest wrażenie sporej turbo dziury zwłaszcza jak na T28, obstawiam że to wina tego żeliwnego wąskiego DP, no niedługo powrót do PL ok. tygodnia ogarniania i będę koledze grzebał w takim pewnym białym którym przed wczoraj przyjechał do PL :D

Jak coś to dostęp do taniej hamowni 4x4 mamy w Kreatorze mocy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę że w PL coraz więcej GTi-R się zjeżdża :) Nareszcie coś zaczyna się dziać.

 

Gdyby ktoś myślał o przekładce to mam komplet PNP z GTi ze wszystkim, czyli podstawy + wiazka GTi, elektryka szyb, ściana fotele itp bo miało być do mojego projektu :) Także jak co to pisać chłopaki :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę że w PL coraz więcej GTi-R się zjeżdża :) Nareszcie coś zaczyna się dziać.

 

Gdyby ktoś myślał o przekładce to mam komplet PNP z GTi ze wszystkim, czyli podstawy + wiazka GTi, elektryka szyb, ściana fotele itp bo miało być do mojego projektu :) Także jak co to pisać chłopaki :D

Gdybyś chciał to rozkompletować to ja jestem chętny na parę gratów ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli przekroczą połowę wartości to nie widzę problemu, bo wiesz ze lepiej zawsze w całości takie graty sprzedawać :rolleyes: więc zależy od tego co potrzebujesz.

 

Mam nadzieje, że gti-r'y o których tu mowimy beda dumnie jezdzily z kiera po lewej a nie po prawej chłopaki :)

Edytowane przez MacGayver
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój to w zasadzie tylko do sportu więc chyba kiera z której to za bardzo przeszkadzać mi nie będzie ale raczej w wolnym czasie przekładeczkę się strzeli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak sie spisuje auto od ogona?wszystko gra?

Gra gra. Parę rzeczy będzie do poprawy bo nie odpowiada mi, ale na razie muszę się zająć innymi sprawami niż samochód. Turbina powoli pokazuje że potrzebna jej będzie zmienniczka.

 

Ty lepiej powiedz co tam szykujesz bo z tego co wiem to już na 1.6 bara jeździsz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ale tylko na wyscigach jezdze na 1.6 bara :P na codzien to 1 bar wystarczy,co szykuje? :rolleyes2: ostatnio wsadzilem chamulce czterotłoczkowe brembo jakie same co w lancerach i powiem ze chamulce sa na kazde zawołanie bo w gti-rach to wielki problem z chamulcami,mam na sprzedarz drugi koplet zacisków jakby ktos chciał to 700 z klockami,teraz ciekawostka mam tarcze 295mm zaciski czterotłoczkowe a koła 15 cali :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam na sprzedarz drugi koplet zacisków jakby ktos chciał to 700 z klockami,teraz ciekawostka mam tarcze 295mm zaciski czterotłoczkowe a koła 15 cali :)

 

 

potrzebne są do tych zacisków jakieś dodatkowe adaptery ??? Tarcze z jakiego modelu auta ????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ale tylko na wyscigach jezdze na 1.6 bara :P na codzien to 1 bar wystarczy,co szykuje? :rolleyes2: ostatnio wsadzilem chamulce czterotłoczkowe brembo jakie same co w lancerach i powiem ze chamulce sa na kazde zawołanie bo w gti-rach to wielki problem z chamulcami,mam na sprzedarz drugi koplet zacisków jakby ktos chciał to 700 z klockami,teraz ciekawostka mam tarcze 295mm zaciski czterotłoczkowe a koła 15 cali :)

Tey... poczekaj jeszcze z tym trochę to pewnie je wezmę, teraz mam masę wydatków z domem i każdy grosz się liczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak potrzebne sa adaptery ale mam wzór jak je zrobic to józ łatwizna,tarcze mam z fiata coupe 2.0 litry turbo,teraz chamulce sa super sprawdzałem z ciekawosci to nawet przy 160km/h blokuje koła :rolleyes: teraz to są hamulce a nie SPOWALNIACZE FABRYCZNE :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teraz ciekawostka mam tarcze 295mm zaciski czterotłoczkowe a koła 15 cali :)

Ja u siebie pod 16" upchnąłem 335mm :)

 

No już Biały GTi-R odwiedził mój garage, ale się udało go kupić niesamowicie okazyjnie, stan techniczny śmiało stwierdzam że bdb, jedyne co to łożysko w lewym przednim kole ma luzy - ciekawe czy podpasi z Sunnego/Almery GTi...

A tak to napradę fajnie poza brakiem FMICA sprzęt ma wydech monguse 2,5", duży stożek Apexi, boost podniesiony na 0,9 bara, świece irydowe NGK ciepłoty 8, sprzęgło Exedy STG I organiczne, zawias gwintowany - nie wiem jakiej firmy + poliuretany góne mocowania amorków nastawne CUSCO tak samo łączniki stabilizatorów regulowane tej samej firmy i coś tam jeszcze by się znalazło nic tylko zmienić oliwy, zrobić to łożysko dorzucić FMICA no i zabawa w kręcenie wałeczkami strojenie i boost UP :D

 

Być może właściciela namówię do swapu łba na VVL...

 

No a po tym wszystkim czeka przerzutka kiery na drugą mańkę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No już Biały GTi-R odwiedził mój garage, ale się udało go kupić niesamowicie okazyjnie, stan techniczny śmiało stwierdzam że bdb, jedyne co to łożysko w lewym przednim kole ma luzy - ciekawe czy podpasi z Sunnego/Almery GTi...

Jak będziesz już wiedział to napisz tutaj proszę. O tych samochodach jest bardzo mało informacji i fajnie jeżeli pojawią się takie które pozwolą w rozsądnych pieniądzach utrzymywać GTI-Ry w należytym stanie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...