Gość BIGHIRO Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 Witam Jako, że jest tu paru właścicieli gtir lub osób znających te auto chciałbym dowiedzieć sie następujących rzeczy Jak prowadzi sie w porównaniu do imprezy/evo właściwie trzeba by porównywać z gc/evo3,4 ale jak wypada przy gd Ile znosi napęd , przekładnia kątowa, tylny dyfer(posiada szpere?) ? Czy skrzynia wkład jest taki sam jak w skrzyniach z sr20, tzn czy w przypadku śmierci któregoś z kol zębatych bedzie można zastąpić go kołem ze zwyklej skrzyni? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 Miałem jedynie okazję latać takim białym spod Krakowa który miał wylane wszystkie 4 amorki... Przy ujmowaniu gazu idzie go wrzucać więc prowadzi się podobnie do normalnego Sunnego GTi, w stosunku do Imperzy GT MY98 kolegi o wiele mniej jest podsterowny jak dajemy w sandał na skręconych kołach choć nie jest to EVO - tutaj gazem nie idzie strzelać boków chyba że wpierw rozbujamy wóz ale na to pójdzie każdy 4ro łap. Co do napędów to bez problemu znoszą one okolice 300KM i jeździe wyczynowej - Przemkowi miałem okazję grzebać w takim sprzecie, miał w nim zrobiony IC z przodu, wdyech wraz z DP i wystrojony na 1,3 bara... Jak przy jego jeździe to wytrzymało to znaczy ze spory zapas jeszcze jest, w jeździe ulicznej czy na 1/4 mili myślę żę spokojnie 400KM przeniesie - byle nie przesadzać ze średnicą koła. Skrzynia biegów niestety jest zupełnie inna jak ta występująca w ośkach i wątpie by co kolwiek pasowało do siebie ale to nie problem skrzynki takie można targać z UK choć i jedna taka w dobrym stanie znajdzie się u mnie w garażu Co do szpery na tylnej ośi to była ona jako wyposażenie dodatkowe albo w wersji sportowej (bez parasolki od strony kierwocy). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adamgtir Opublikowano 11 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 Coobcio ile cenisz sobie za skrzynie( jesli jezdziles na niej jak z 2 biegiem). Moze pomoglbys mi z doborem sprzegla bo w tym temacie jestem slaby. A jesli masz jakas uzywke w dobrym stanie to daj znak. Z gory dziekuje! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 15 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2009 Mam prawie nowe sprzęgło XTD - z USA niby wzmocnione, pedał z nim chodzi normalnie mimo wszystko.... Co do skrzyni to też gittara na synchronizatory nie narzekam ale chyba muszę sobie jedną w zapasie zostawić, kolega teraz pojechał po 2 GTI-R jednego dla siebie bede robić z czapą VE - jakieś 400KM celuję na turbinie GT30... a dla kolegi bardziej lajtowo. Jak wrócę z Frace to się odezwę co do sprzęgła bo dla mnie na pewno za słabe będzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adamgtir Opublikowano 17 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 Ok z tym sprzeglem to sie nie spieszy, jestem w Anglii i dowioza mi autko ok. 20 listopada wiec odrazu zabieram sie za wywalenie skrzyni i wtedy zobacze jak sprzeglo(mam nadzieje,ze to lozysko oporowe ale w temacie skrzyni i sprzegiel jestem cieniutki- pamietam tylko,ze podczas zmiany na 2 bieg cos strzelilo i od tego czasu biegi nie wchodzo podczas pracy silnika). 400KM w twoim to bedzie rakieta nie do zrobienia-gratuluje pomyslu i czekam na foty( a kolega ile chce ugrac w swoim?). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ali-En Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 Na seryjnej turbinie można kręcić średnie 12 na 1/4 mili w GTI-R Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 Seryjna suszarka jak wyczytałem daję radę do 330KM, tak jak miałem doczynienia z dłubanymi GTi-R to jest wrażenie sporej turbo dziury zwłaszcza jak na T28, obstawiam że to wina tego żeliwnego wąskiego DP, no niedługo powrót do PL ok. tygodnia ogarniania i będę koledze grzebał w takim pewnym białym którym przed wczoraj przyjechał do PL Jak coś to dostęp do taniej hamowni 4x4 mamy w Kreatorze mocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ali-En Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 Dziura trochę jest, ale jest to największa T28 montowana seryjnie. Z tego co mi wiadomo to ten co kręcił 12 jeździł na 1.6 bara i ma FMIC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limon Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 Coobcio a co z twoim GTI-R ? Masz jakies dane już ? Moc kolorek itp ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacGayver Opublikowano 23 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2009 Widzę że w PL coraz więcej GTi-R się zjeżdża Nareszcie coś zaczyna się dziać. Gdyby ktoś myślał o przekładce to mam komplet PNP z GTi ze wszystkim, czyli podstawy + wiazka GTi, elektryka szyb, ściana fotele itp bo miało być do mojego projektu Także jak co to pisać chłopaki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ali-En Opublikowano 23 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2009 Widzę że w PL coraz więcej GTi-R się zjeżdża Nareszcie coś zaczyna się dziać. Gdyby ktoś myślał o przekładce to mam komplet PNP z GTi ze wszystkim, czyli podstawy + wiazka GTi, elektryka szyb, ściana fotele itp bo miało być do mojego projektu Także jak co to pisać chłopaki Gdybyś chciał to rozkompletować to ja jestem chętny na parę gratów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacGayver Opublikowano 23 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2009 (edytowane) jeśli przekroczą połowę wartości to nie widzę problemu, bo wiesz ze lepiej zawsze w całości takie graty sprzedawać więc zależy od tego co potrzebujesz. Mam nadzieje, że gti-r'y o których tu mowimy beda dumnie jezdzily z kiera po lewej a nie po prawej chłopaki Edytowane 23 Października 2009 przez MacGayver Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 Mój to w zasadzie tylko do sportu więc chyba kiera z której to za bardzo przeszkadzać mi nie będzie ale raczej w wolnym czasie przekładeczkę się strzeli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ali-En Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 Mój jest z kierownicą po lewej ale jeszcze trochę roboty przy drobiazgach zostało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limon Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 Oj mysle ze dla Coobcia przekładka nie bedzie problemem xD Hihi Coobcio kiedy panewkowóz robimy xD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zywiec Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 jak sie spisuje auto od ogona?wszystko gra? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ali-En Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 jak sie spisuje auto od ogona?wszystko gra? Gra gra. Parę rzeczy będzie do poprawy bo nie odpowiada mi, ale na razie muszę się zająć innymi sprawami niż samochód. Turbina powoli pokazuje że potrzebna jej będzie zmienniczka. Ty lepiej powiedz co tam szykujesz bo z tego co wiem to już na 1.6 bara jeździsz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zywiec Opublikowano 31 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2009 no ale tylko na wyscigach jezdze na 1.6 bara na codzien to 1 bar wystarczy,co szykuje? ostatnio wsadzilem chamulce czterotłoczkowe brembo jakie same co w lancerach i powiem ze chamulce sa na kazde zawołanie bo w gti-rach to wielki problem z chamulcami,mam na sprzedarz drugi koplet zacisków jakby ktos chciał to 700 z klockami,teraz ciekawostka mam tarcze 295mm zaciski czterotłoczkowe a koła 15 cali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toio Opublikowano 31 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2009 mam na sprzedarz drugi koplet zacisków jakby ktos chciał to 700 z klockami,teraz ciekawostka mam tarcze 295mm zaciski czterotłoczkowe a koła 15 cali potrzebne są do tych zacisków jakieś dodatkowe adaptery ??? Tarcze z jakiego modelu auta ???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ali-En Opublikowano 31 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2009 no ale tylko na wyscigach jezdze na 1.6 bara na codzien to 1 bar wystarczy,co szykuje? ostatnio wsadzilem chamulce czterotłoczkowe brembo jakie same co w lancerach i powiem ze chamulce sa na kazde zawołanie bo w gti-rach to wielki problem z chamulcami,mam na sprzedarz drugi koplet zacisków jakby ktos chciał to 700 z klockami,teraz ciekawostka mam tarcze 295mm zaciski czterotłoczkowe a koła 15 cali Tey... poczekaj jeszcze z tym trochę to pewnie je wezmę, teraz mam masę wydatków z domem i każdy grosz się liczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zywiec Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 tak potrzebne sa adaptery ale mam wzór jak je zrobic to józ łatwizna,tarcze mam z fiata coupe 2.0 litry turbo,teraz chamulce sa super sprawdzałem z ciekawosci to nawet przy 160km/h blokuje koła teraz to są hamulce a nie SPOWALNIACZE FABRYCZNE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ali-En Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 O dziwo w środę na A4 z 220 ładnie mi shamował do 90, aż byłem zaskoczony. Ale w porównaniu do mojego poprzedniego samochodu to ten nie hamuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 teraz ciekawostka mam tarcze 295mm zaciski czterotłoczkowe a koła 15 cali Ja u siebie pod 16" upchnąłem 335mm No już Biały GTi-R odwiedził mój garage, ale się udało go kupić niesamowicie okazyjnie, stan techniczny śmiało stwierdzam że bdb, jedyne co to łożysko w lewym przednim kole ma luzy - ciekawe czy podpasi z Sunnego/Almery GTi... A tak to napradę fajnie poza brakiem FMICA sprzęt ma wydech monguse 2,5", duży stożek Apexi, boost podniesiony na 0,9 bara, świece irydowe NGK ciepłoty 8, sprzęgło Exedy STG I organiczne, zawias gwintowany - nie wiem jakiej firmy + poliuretany góne mocowania amorków nastawne CUSCO tak samo łączniki stabilizatorów regulowane tej samej firmy i coś tam jeszcze by się znalazło nic tylko zmienić oliwy, zrobić to łożysko dorzucić FMICA no i zabawa w kręcenie wałeczkami strojenie i boost UP Być może właściciela namówię do swapu łba na VVL... No a po tym wszystkim czeka przerzutka kiery na drugą mańkę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ali-En Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 No już Biały GTi-R odwiedził mój garage, ale się udało go kupić niesamowicie okazyjnie, stan techniczny śmiało stwierdzam że bdb, jedyne co to łożysko w lewym przednim kole ma luzy - ciekawe czy podpasi z Sunnego/Almery GTi... Jak będziesz już wiedział to napisz tutaj proszę. O tych samochodach jest bardzo mało informacji i fajnie jeżeli pojawią się takie które pozwolą w rozsądnych pieniądzach utrzymywać GTI-Ry w należytym stanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zywiec Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 to powiem ci cobcio ze pasuje cała pisata z łożyskiem z gti sa takie same Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.