spens1988 Opublikowano 2 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2009 Witam serdecznie! Mam pytanie do właścicieli N15-tki - czy po odpaleniu Waszych samochodów (na zimnym silniku) świeci się jeszcze przez parę sekund kontrolka ciśnienia oleju? Nie pamiętam, czy tak było zawsze u mnie, ale dzieje się i nie wiem czy to normalne. Wszystko ładnie gaśnie po odpaleniu a ta jedna z opóźnieniem... Dodatkowo przez tą chwilę słychać, że dźwięk pracy silnika jest inny . Jakieś sugestie? Macie podobnie u siebie? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tolo74 Opublikowano 2 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2009 a jaki masz silnik? W moim swieci sie pol sekundy po zapaleniu -1 sek. to max. Silnik 2.2Di Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spens1988 Opublikowano 2 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2009 a jaki masz silnik? W moim swieci sie pol sekundy po zapaleniu -1 sek. to max. Silnik 2.2Di GA14DE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herson Opublikowano 2 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2009 A poziom oleju na zimnym, sprawdzałeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spens1988 Opublikowano 2 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2009 A poziom oleju na zimnym, sprawdzałeś? Poziom dobry. Oleju autko w ogóle nie bierze, przebieg malutki 63.000 od nowości w rodzinie. Jak pisałem nie pamiętam od kiedy tak jest. Zobaczcie proszę u siebie jak to wygląda na zimnym. Z góry dzięki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Słoma79 Opublikowano 2 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2009 W moim Ga14de też świeci jeszcze przez 1-2 sek. mimo,że poziom oleju jest prawidłowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek Opublikowano 2 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2009 to normalne. Takie jest zadanie tej kontrolki - pomysł - ona pokazuje zbyt niskie ciśnienie oleju - olej tłoczony jest pompą napędzaną przez silnik - jedyny ruch silnika w momencie rozruchu to rozrusznik - troche to za mało na wytworzenie ciśnienia oleju co? Silnik się rozkręca, zasysa olej to kontrolka gaśnie - to normalne, i nie ma co szukać dziury w całym - dzwięk pracy silnika też ma prawo być inny. Jeśli jednak ta kontrolka świeci dłużej niż 1-2 sekundy to wtedy warto się nad tematem pochylić. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spens1988 Opublikowano 2 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2009 Dzięki za pomoc. Zbadam jak dokładnie wygląda sytuacja w najbliższych dniach, ale myślę, że faktycznie będzie to związane z tworzeniem się ciśnienia roboczego oleju w silniku. To by miało sens. Dobrze że jesteście Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziutek Opublikowano 2 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2009 Temat wałkowany był już wiele razy. Lisek dał wyczerpującą informację odnośnie kontrolki, jeżeli chodzi o odgłosy to warto poczytać o smarowaniu łańcuszka rozrządu, który dostaje olej na końcu. Przy 63tys. przebiegu to masz w zasadzie dotarte auto Poczekaj do 200tys i podejrzewam, że przy normalnej eksploatacji nie powinno nic się zmienić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonzo Opublikowano 3 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2009 amen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi