Gość jakisos Opublikowano 2 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2009 Witam, jako, że z wiadomych przyczyn chciałbym coś zrobić z silnikeim w D22 diesel, doczytałem o mozliwości wymiany tego właśnie silnika na wyszukany na forum 3.0D z Terrano. Mam zatem pytanie czy dobrze rozumuję, że potem jego serwis opiera się na częściach do Terrano właśnie - bo zastanawiam się czy do tych wersji z Australii są części. Albo druga opcja to zakup Frontiera ze Stanów tylko, że tam od razu instalka gazu i tu drugie moje pytanie - jak zachowuje się ten silnik zagazowany i czy te samochody mają jakieś sowje wady - jak np. silniki w dieslach - i czy są do nich części dostępne w Polsce? Jednym słowem co szanowne grono radzi - wymieniać silnik na ten 3.0D w europejskim D22 czy kupić Frotniera i zagazować. Chciałbym w tym miejscu zapytac o radę, który z samochodów wybrać, żeby cieszyc się bezawaryjną jazdą Z góry wielkie dzięki. pozdrawaiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szczureczek Opublikowano 5 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2009 frontier + gaz = radość z jazdy a awarie są w każdym aucie, jedne mniejsze drugie większe, ja na razie mam te mniejsze i cieszę się jazdą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.