Bodek05 Opublikowano 13 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 Wg mnie nadal coś z silniczkiem, jak była duża destrukcja to lepiej do sprytnego elektryka i dopasować jakikolwiek inny w tym Poloneza (najlepeiej nówka)lub samodzielnie(patrz ściąga od Rob78 stronka www) Zależy jakie kto ma możliwości i umiejętności. Nadchodzi sezon typowo pod wycieraczki i ja bym nie ryzykował unieruchomienia auta z takiego powodu w trasie - sama frajda w ulewę lub śnieżycę nie mieć wycieraczek. Jeśli solidnie oczyściłeś mechanizm koszt nie powinien być duży. Możesz napomknąć elektrykowi że materiały jest sporo i można wiercić nowe mocowanie pod inny silnik a jak marudzi jechać do innego który coś umie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marceli517 Opublikowano 13 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 Dzieki. Coś muszę wmyskec bo bez wycieraczek nie idzie żyć dzieki i pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marqs Opublikowano 8 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2011 miałem ten sam problem jeśli silniczek nie jest mocno skorodowiały, to można go poddać regeneracji. Ja podzwoniłem po serwisach elektronarzędzi i tam się udało. Naprawili mi cały wirnik plus szczotki elektryczne koszt 120zł. Płytke plus styki sam przeczyściłem i prawie rok czasu chodzi bez problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz74 Opublikowano 19 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2012 Panowie jeśli ktoś wkładał silniczek z poldka ,jak przerabiał kostke.U mnie styki skorodowaly że nie mam co czyścić.Zastanawiam się co robić.Chyba najlepsza opcja z tym poldkiem.Sprawdzałem u Roba ,miał być opis w ptk.9 a jest 8 .Chyba że pasuje inny bez przeróbki kostki,z mocowaniem nie ma sprawy.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 19 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2012 (edytowane) Też zauważyłem że nie ma już pkt.9, ale ja kiedyś sobie zapisałem i pozwolę nim się z Tobą podzielić... Edytowane 20 Stycznia 2012 przez mirekg9 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz74 Opublikowano 19 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2012 Mirekg9 serdecznie dziękuje,jutro szukam silniczka i będę coś tworzył.Oby się udało.Auto niezłe ale za dużo drobiazgów nawala.Jeszcze raz dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sxxxk Opublikowano 3 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2012 (edytowane) Witam, od pół roku miałem problem z przednimi wycieraczkami kiedy to jechałem podczas porządnej ulewy i wycieraczki po prostu przestały dziac. Następnego dnia po rozebraniu całego mechanizmu wraz z silniczkiem z którego wylałem pół szklanki wody, wycieraczki cudem zaczęły działac znowu. Tak było do pierwszych mrozów tej zimy. Wycieraczki zaczynały działac dopiero jak silnik się dobrze zagrzał, czyli jak już dojeżdzałem do domu albo pracy. Nie czekając dłużej na ,,łaskę'' wycieraczek wymieniłem silniczek na ten z Poloneza, czyli zrobiłem dokładnie tak samo jak jak jest opisane na stronie: http://rob083.fm.interia.pl - Dział: Zrób to Sam pkt.9 . Po zakupieniu silniczka od Poloneza na allegro jego przerobienie (kabelki) nie zajeło mi więcej niż pół godziny. Z montażem można sobie poradzic w godzinę może półtorej. Wycieraczki chodzą rewelacyjne, może troszkę wolniej niż w oryginale, ale nie jest to żadna wada. Grunt, że działają i to bez wydawania astronomicznej kasy. Wielkie dzięki dla kolegi ROB083 za opracowanie tak genialnego patentu, pozdrawiam. Witam Mam podobny problem z silniczkiem wycieraczek. Regenerowałem go już kilka razy ale czuje że długo już nie pociągnie. Chciałbym zainstalować silnik od poldka niestety punkt 9 na stronie http://rob083.fm.interia.pl już nie istnieje. Przeszukałem forum niestety nie udało mi się znaleźć instrukcji montażu silniczka od poloneza. Może któryś z forumowiczów ma tą instrukcję na dysku i mógłby gdzieś w necie umieścic? Wielkie dzięki za pomoc Edytowane 3 Maja 2012 przez sxxxk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burning Opublikowano 5 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2012 sxxxk: skąd jesteś? w Warszawie koło Łopuszańskiej jest gość, który robi regenerację fabrycznego silniczka, a przy okazji aplikuje uszczelnienie. Za 250zł robi wszystko łącznie z demontażem i montażem, daje rok gwarancji (ale mówi, że będzie działać jakieś 5 - w czym jest ziarno prawdy, bo 3-4 lata temu robił u niego przednie wycieraczki poprzedni właściciel mojej Tinki i nadal działają jak złoto) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sxxxk Opublikowano 5 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2012 Niestety ja obecnie przebywam daleko poza granicami naszego pięknego kraju i raczej z moją almerką szybko do polski się nie wybiorę. Dlatego zależy mi na instrukcji zamontowania silniczka od poldka bo cieżko znaleźć coś od Tino w dobrym stanie, a inwestować w nowy raczej nie ma sensu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burning Opublikowano 5 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2012 ale oryginalny silniczek można zawsze zregenerować, jeśli tylko masz 'fachmana' od alternatorów i rozruszników pod ręką! mój najpierw przerywał, czasem nie wracała wycieraczka.. w końcu padł na amen - a z regeneracją nie było problemów. ale ja jestem zwolennikiem naprawiania, a nie zamienników niestety instrukcji adaptacji poldkowego silniczka nie posiadam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziblau Opublikowano 6 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 (edytowane) Proszę http://download.hell...ka-rar/7151285/ http://turbobit.pl/8yyo1etzi0kb.html Edytowane 6 Maja 2012 przez ziblau Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kjam Opublikowano 21 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2012 Witam, od pół roku miałem problem z przednimi wycieraczkami kiedy to jechałem podczas porządnej ulewy i wycieraczki po prostu przestały dziac. Następnego dnia po rozebraniu całego mechanizmu wraz z silniczkiem z którego wylałem pół szklanki wody, wycieraczki cudem zaczęły działac znowu. Tak było do pierwszych mrozów tej zimy. Wycieraczki zaczynały działac dopiero jak silnik się dobrze zagrzał, czyli jak już dojeżdzałem do domu albo pracy. Nie czekając dłużej na ,,łaskę'' wycieraczek wymieniłem silniczek na ten z Poloneza, czyli zrobiłem dokładnie tak samo jak jak jest opisane na stronie: http://rob083.fm.interia.pl - Dział: Zrób to Sam pkt.9 . Po zakupieniu silniczka od Poloneza na allegro jego przerobienie (kabelki) nie zajeło mi więcej niż pół godziny. Z montażem można sobie poradzic w godzinę może półtorej. Wycieraczki chodzą rewelacyjne, może troszkę wolniej niż w oryginale, ale nie jest to żadna wada. Grunt, że działają i to bez wydawania astronomicznej kasy. Wielkie dzięki dla kolegi ROB083 za opracowanie tak genialnego patentu, pozdrawiam. Witam wszystkich szukałem wedle swoich możliwości wszędzie instrukcji odnośnie przerobienia silniczka wycieraczek z Tino na Poldka, ale jak widać poległem. Proszę dobrą duszę o przesłanie mi owej instrukcji, będę bardzo wdzięczny. Wiem, że temat był wałkowany, ale co zrobić? Proszę o wsparcie z Waszej strony i przesłanie instrukcji. Dziękuję i pozdrawiam; Krzysiek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muchamati2 Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Witam. Padł mi dzisiaj silniczek od wycieraczek [tino] i to na dobre bo jak go rozebrałem to te blaszki sie rozleciały i nawet nie ma do czego lutowac. co teraz zrobic?? dac jakiemus fachowcowi do regeneracji czy załozyc ten od poloneza?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skoczekx Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2012 (edytowane) http://www.radvel.pl/ Edytowane 12 Sierpnia 2012 przez skoczekx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muchamati2 Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2012 juz od piatku jest tam silniczek od poloneza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skoczekx Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 (edytowane) juz od piatku jest tam silniczek od poloneza sam przerabiałeś? Edytowane 16 Sierpnia 2012 przez skoczekx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muchamati2 Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2012 tak sam nic trudnego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareke Opublikowano 2 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2012 kupiłem na allegro silnik wycieraczek od audi 80 za 60 zł. trochę wiercenia w podstawie( 3 otwory fi 14), połączenie wy=tyczki z silnikiem poprzez konektory, trochę taśmy izolacyjnej i działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 2 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2012 kupiłem na allegro silnik wycieraczek od audi 80 za 60 zł. trochę wiercenia w podstawie( 3 otwory fi 14), połączenie wy=tyczki z silnikiem poprzez konektory, trochę taśmy izolacyjnej i działa. To podpowiedz jeszcze kolegom od podstaw jak i co zrobiłeś. Tak tutaj na forum jest praktykowane, aby pomagać sobie a nie tylko się chwalić, każdy chce zaoszczędzić i nie każdy jest biegły w kabelkach. Jakieś fotki też by się przydały. Np. od jakiego Audi, rocznik - może bez znaczenia? Fotki łączenia kabelków itd. itp. Pozdrowionka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareke Opublikowano 3 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 (edytowane) To podpowiedz jeszcze kolegom od podstaw jak i co zrobiłeś. Tak tutaj na forum jest praktykowane, aby pomagać sobie a nie tylko się chwalić, każdy chce zaoszczędzić i nie każdy jest biegły w kabelkach. Jakieś fotki też by się przydały. Np. od jakiego Audi, rocznik - może bez znaczenia? Fotki łączenia kabelków itd. itp. Pozdrowionka. Nie ma tu żadnej filozofii. Silniczek od audi 80 rocznik bez znaczenia. Po porównaniu ten od audi jest mniejszy. Otwory trzeba przesunąć do osi silniczka. Rozmiar otworów jest tak duży, aby wypusty silnika weszły w podstawę. Przewody łączyłem w bardzo prosty sposób. Po rozłączeniu wtyczki od oryginału nie zmieniając położenia względm silnika połączyłem konektor ojciec(taki mały jak przy głośnikach)- przewód - konektor matka(duży aby pasował na złączki silnika) w identycznej kolejności. Niestety nie mogę zrobić zdjęć. Edytowane 4 Października 2012 przez mareke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wawer Opublikowano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 (edytowane) Mam uszkodzony silniczek przednich wycieraczek w Almerze Tino rocznik 2004. Ponoć dostała się tam woda i zamarzło. W warsztacie mówią że koszt używanego to 700 ale się nie opłaca bo to generalne przypadłość tego modelu a nowy to koszt 1100 zł. Wycieraczki działają z tym że na jednym dość szybkim tempie i wyłączają się tylko gdy wyłączę silnik i włączę w ustawieniu " na zero".Przyznam że koszt 1100 to dla mnie trochę dużo stąd pytanie czy ktoś zna jak nieco taniej rozwiązać ten problem. A może polecicie mi jakiś warsztat w Warszawie gdzie taniej to zrobią np jakaś renowacja silniczka. Edytowane 22 Stycznia 2013 przez Wawer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NEO NFS Opublikowano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 (edytowane) Jak miewam kolega jest z wawra stąd nik? Daj nr.tel na wp. Postaram Ci się pomoc, mam pewne namiary. A gdzie Ty pytałeś o używkę? Na Ul.Kaczeńca u tych zdzierców skóry!!!- z cenami z kosmosu! Jak miewam kolega jest z wawra stąd nik? Daj nr.tel na wp. Postaram Ci się pomoc, mam pewne namiary. A gdzie Ty pytałeś o używkę? Na Ul.Kaczeńca u tych zdzierców skóry!!!- z cenami z kosmosu! P.s. Poza tym jakim cudem silniczek? Skoro Ci uruchamia wycieraczki. Raczej coś z instalką/sterownik/przerywacz czasowy. Edytowane 22 Stycznia 2013 przez NEO NFS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bodek05 Opublikowano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 (edytowane) Kolego zawsze najpierw szukamy na forum a nie zakładamy kolejny temat ! Wycieraczki były ju przerabiane wielokrotnie chociażby tutaj: http://forum.nissank...hl__wycieraczek Generalnie zgłaszamy elektrykowi że nam umarł silniczek od wycieraczek i chcemy go czymś tanio ale skutecznie zastąpić (bo temat jest popularny a naprawa zazwyczaj nieopłacalna chyba że mieliśmy szczęście i nie został całkowicie zdewastowany) jeśli się miga od roboty to szukamy innego kumatego!!! bo ten nie powinien nazywać się elektrykiem tylko wymieniaczem! Sugerujemy mechanikowi że z powodzeniem stosuje się na podmiankę silniczek np. od Poloneza ATU itp, w uchwycie jest sporo miejsca na nowe otwory mocujące inny silniczek tylko trzeba wywiercić i chcieć!!! Stary można rozebrać i regenerować na ew. podmiankę ale czy warto trzeba ocenić. Bardzo ważne pamiętaj że silniczek to często także problem z tulejami mechanizmu czasami wręcz silniczek może być jeszcze niezły a cały ten "pantograf" sterujący ramionami może być zatarty co nie co i warto to rozebrać, skontrolować, nasmarować. Generalnie "kop" po forum bo wszystko już było albo traf na kumatego elektromechanika ! byle nie po budowlance jak w mojej okolicy..... Zmień warsztat jak Cię chcą orżnąć na 700 zł bo to wymieniacze !!! A tutaj masz link do tematu w którym m.in ja sporo pisaliśmy na temat samego "pantografu" i wymontowania go z podszybia i tematu o co w tym biega : http://forum.nissank...70-wycieraczki/ Wg mojej oceny gdzie napracowałem się sporo najlepiej chociaż cokolwiek przesmarować trzpienie nawet czymś w sprayu a rozebrać sobie na wiosnę i zrobić porządnie (no chyba że masz garaż) a sam silniczek podmienić bo pracy też sporo a efekt może być różny a w taką porę roku wycieraczki raczej muszą być. Czyli powinno Cię to kosztować tyle co nowy/używany zastępczy silniczek + robota elektryka, Jakieś 250 zł to chyba max. bez rozbierania pantografu. Edytowane 22 Stycznia 2013 przez Bodek05 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burning Opublikowano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 ja miałem problem z tylnym, robiłem na Ursusie - gość robił w mojej Tince przód jeszcze poprzedniemu właścicielowi koszt około 300zł http://www.radvel.pl/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marqs Opublikowano 19 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2013 (edytowane) witam czy ktos ma instrukcję, fotki itp. jak przerobić silniczek wycieraczek z poloneza do tino i z jakiego dokładnie poloneza musi być??? za wszelką pomoc dziękuję. Mój mail to leosport@interia.pl Edytowane 19 Lutego 2013 przez marqs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.