Gość MC79 Opublikowano 5 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2009 Witam. Posiadam Almere z 2000r. n16 1.8 benzyna. Od 2001r. benzyna + gaz. 20009r. Problem z silnikiem. Okazuje się że gaz kompletnie wyżarł głowice System nie posiadał Lubryfikacji. Posiadam system gazu typu: System bigas klasa 2 Jestem w trakcie wymiany głowicy. Czy stosowanie Lubryfikacji daje rezultaty? Czy do mojego systemu gazowego (System bigas klasa 2) moge zastosować Lubryfikacje?? Słyszałem że nie do każdego systemu się nadaje. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mind Opublikowano 5 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2009 Głowicę ci wypaliło od ubogiej mieszanki, a nie z faktu samego posiadania instalacji gazowej w samochodzie. Prosta zależność: uboga mieszanka = za mało paliwa = za dużo tlenu = coś zamiast paliwa musi się spalać w silniku = palą się zawory. W tym miejscu należy sobie zadać pytanie: skąpstwo lub niewiedza posiadacza samochodu czy też gazownik druciarz. Podejrzewam że to drugie, albo marudziłeś gazownikowi "Panie za dużo pali" a ten zmniejszał dawkę LPG. Lubryfikację da się zamontować w twoim samochodzie bez problemu. Ile jest warta poczytaj tutaj: www.lpg-forum.pl (lub mówiąc na skróty niewiele). Na twoim miejscu zainwestowałbym w instalację LPG z prawdziwego zdarzenia - sekwencyjny wtrysk gazu. Instalacje II generacji często nie są w stanie dawkować liniowo gazu lub inaczej, cechują się często nieprecyzyjnym dawkowaniem. Koszt przeróbki na sekwencję wbrew pozorom nie jest bardzo wysoki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MC79 Opublikowano 6 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2009 Jak już to gazownik druciarz. Ja w zasadzie też się nie znam na gazie. Napewno nie mówiłem że podkręć mi pan bo.... Jak go kupowałem, wlasciciel mówił ze pali na gazie z 8l. Po mojej wizycie u gazownika (wymiana listwy wtryskowej) zaczoł mi palić ok 10l. Ponoć te samochody tak spalają gazu do 10l w trybie mieszanym. A 8l i 9l na trasie. Tak twierdzą posiadacze tych samochodów hmmm?? A ja myślałem że mam sekwencje, nie czaje już. Jakieś propozycje co do zmiany systemu? Czy muszę całkowicie nowy system zakładać, czy tylko przerobić ten który posiadam??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mind Opublikowano 6 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2009 Sorry, nie skojarzyłem że masz sekwencję. Pomyślałem że jeśli instalacja dawno montowana, to II generacja, mój błąd, ale ty w sumie też nie napisałeś. Nie wyklucza to jednak faktu, że jeździłeś na ubogiej mieszance, co spowodowało wypalenie zaworów. Jeśli zamierzasz w dalszym ciągu jeździć na LPG to daj ogarnąć instalację dobremu gazownikowi. Na prawdę radzę - poczytaj forum www.lpg-forum.pl Jest tam kilku fachowców wysokiej klasy i myślę że pomogą ci z twoją instalacją. W swoim Nissanie mam Stag 300 + reduktor Zavoli + wtryskiwacze Matrix HD344, na razie nie mam problemów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shym_ON Opublikowano 11 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 witam. Jednym z najlepszych rozwiązań za niewielką kasę jest system BRC24 - i oczywiście gazownik znający się na swoim fachu. Ja jak na razie zrobiłem 10k na LPG i pali miedzy 8,8 a 10,5 l/100km (te ostatnie jak jade agresywnie) 1,8 '03 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.