stefino Opublikowano 5 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2009 Witam! Koledzy pomóżcie: Znajomemu w P10 w dieslu nie działa od początku obrotomierz. Co może być tego przyczyną? Czy raczej psuje się czujnik przy pompie wtryskowej czy będzie to raczej wina samego układu w zegarach? Jak to posprawdzać? Czytałem kilka tematów o tym lecz niewiele mi to wyjaśniło. Proszę o rady. Pzodrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jastrząb Opublikowano 5 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2009 A może po prostu ktoś zmienił deskę z wersji bez obrotka na wersję z obrotkiem. Niestety ja mam tak u siebie, ale tylko dlatego że nie mam pociągniętych kabelków od pompy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stefino Opublikowano 6 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2009 Czy istnieje możliwość sprawdzenie obrotomierza jakąś mniej inwazyjną metodą jak wywalanie go z zegarów? W jaki sposób sprawdzić czy z czujnika przy pompie wtryskowej jest sygnał? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jastrząb Opublikowano 6 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2009 od pompy powinny iść dwa kable, z tyłu zegarów szukaj pinów do podłączenia obrotomierza, każda ścieżka jest opisana i idzie odczytać co jest od czego, ale skrótu nie pamiętam niestety. trochę zabawny może z tym być Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stefino Opublikowano 8 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 A czy można bezpiecznie podać bezpośrednio na cewkę obrotomierza (z tyłu zegarów) +12V? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jastrząb Opublikowano 8 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 yyy chyba nie, coś wydaje mi się, że coś by się przepaliło. Tam idą chyba impulsy coś na podobieństwo działania prędkościomierza (o ile nie ma na linkę) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stefino Opublikowano 9 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 Czyli najlepiej jakbym skombinował takie same zegary od innej primery? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jastrząb Opublikowano 9 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 No wiesz nie taki diabeł straszny, od pompy paliwa powinny wychodzić przewodziki, dwa z nich odpowiadają za obrotomierz, z tyłu zegarów za obrotomierz odpowiadają 3 ścieżki o nazwie : D-TAM , TAM , IGN Jak łatwo się zoriętować IGN, to Ignition czyli zapłon, a dwa pozostałe to właśnie te przewodziki od pompy. (chyba bo u siebie jeszcze nie podłączałem więc to tak teoretycznie mówię) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.