Gość wujek_trzcina Opublikowano 15 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2009 (edytowane) Sorry że Coobciu lamerskie pytanie zadam, ale Ty mówisz o tym co Onyx czyli o wywaleniu VTC i wstawieniu regulowanego koła, czy z zachowaniem VTC? EDIT: Wlatuje zimny dolot :) Już jest w bagażniku. Będziem czaić na hamowni co dało. Edytowane 15 Października 2009 przez wujek_trzcina Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 23 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2009 Sorry że Coobciu lamerskie pytanie zadam, ale Ty mówisz o tym co Onyx czyli o wywaleniu VTC i wstawieniu regulowanego koła, czy z zachowaniem VTC? EDIT: Wlatuje zimny dolot :) Już jest w bagażniku. Będziem czaić na hamowni co dało. zczaiłes juz tenj CAI na hamowni?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wujek_trzcina Opublikowano 23 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2009 zczaiłes juz tenj CAI na hamowni?? No nadchodzący tydzień będzie pełen wrażeń i mam nadzieję wykresów, bo rossi wyjechać ma jutro z moim kolektorem 4-1 na razie zarzuconym do seryjnego wydeszku a ja dorabiam flanszkę do cai i ładuję go na almerę (jest inna przepływka, starszego typu), mam nadzieję że spotkamy się z rossim na hamce i wyjedziemy obaj zadowoleni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pgaz Opublikowano 23 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2009 owocnej wyprawki życzę ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wujek_trzcina Opublikowano 24 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2009 (edytowane) owocnej wyprawki życzę ;] Hehe No wparawdzie Rossinio nie mógł dzisiaj wpaść, więc temat kolektora siędeczko przedłuży, ale za to ja wyjechałem z CAI - dosłownie cudem mi się udało to zrobić dzisiaj - MASAKRA! Rozfrezowałem gniazo przepływki - teraz centralnie na legalu wchodzi bosch (było to przystosowane pod hitachi), do tego dorobiłem płytkę z tworzywa sztucznego aby odsunąć przepływkę w oś rury dolotowej. Nie wygląda fajnie, ale działa idealnie - a o to mi chodziło Jazgot w środku jest tak przeokrutny, że łapię frez w wolnej chwili i wsadzam stożek na nadkole Na razie foty, a w między czasie uploaduje film na YT A tutaj filmik, ale z racji tego że był straszny deszcz, dopiero w 5 minucie słychać lepiej stożkownicę Edytowane 25 Października 2009 przez wujek_trzcina Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 no pięknie to wygląda - oby dawało owocne przyrosty i nie za bardzo zbliżyło Cię do MAS-a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rossi20 Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 no ryk bedzie pewno taki jak na hamowni jak otworzyliscie puszke w seryjnym dolocie :-) trzeba sprawdzic na hamowni teraz :-) co dalo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wujek_trzcina Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 no pięknie to wygląda - oby dawało owocne przyrosty i nie za bardzo zbliżyło Cię do MAS-a no ryk bedzie pewno taki jak na hamowni jak otworzyliscie puszke w seryjnym dolocie :-) trzeba sprawdzic na hamowni teraz :-) co dalo No powiem że czuć że samochód idzie lepiej z dołu.. (dupohamownia) i gdybym zyskał chociaż tyle co po uchyleniu puszki filtra to bym się nie obraził no a pęknięcie bariery 130 ps... to byłoby coś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 Nie chcę krakać, ale w tym tygodniu jest wreszcie szansa, żeby pooooooowoli zabrać się za rudą VE. Do uzgodnienia z Coobciem oczywiście. Konfigurację znasz. Czekam na propozycje ++ 200 na maxa, N/A oczywiście. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 (edytowane) No powiem że czuć że samochód idzie lepiej z dołu.. (dupohamownia) i gdybym zyskał chociaż tyle co po uchyleniu puszki filtra to bym się nie obraził no a pęknięcie bariery 130 ps... to byłoby coś Tymczasowo zrob sobie z rury kominkowej nadmuch zimnego powietrza ze zderzaka i bedzie dobrze Nie chcę krakać, ale w tym tygodniu jest wreszcie szansa, żeby pooooooowoli zabrać się za rudą VE. Do uzgodnienia z Coobciem oczywiście. Konfigurację znasz. Czekam na propozycje ++ 200 na maxa, N/A oczywiście. Pozdrawiam Tomek co to wnosi do tematu? Edytowane 25 Października 2009 przez Onyx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rossi20 Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 (edytowane) Tomek co to wnosi do tematu? Nic.No tomek lubi czasami sobie tak napisac o swoim VE a kazdym temacie bez urazy xtomek Edytowane 25 Października 2009 przez rossi20 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wujek_trzcina Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 NISMOMANIAK_MODE=ON Tak myślę czy nie zamknąć tego stożka ale zachowując go w tym miejscu co jest teraz... no nic zobaczymy się poeksperymentuje się Problem jest taki, że teraz kręcę brykę nie 1500-3500 (emeryt_mode) jak na serii, tylko 3500-5500 (nismomaniak_mode) :D Dzisiaj na Wola ParQ Tomek co to wnosi do tematu? Nic.No tomek lubi czasami sobie tak napisac o swoim VE a kazdym temacie bez urazy xtomek Spieszę z wyjaśnieniami wujek Tomasz kiedyś miał plan na uhardkorowanie VE do granic możliwości (non-Turbo) i pewnie ciekawi go jaki będzie wynik z kolektorka 4-1.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 27 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2009 Yes Sir!!! Kasa się opóźnia, ale projekt z udziałem coobcia i wujka_trzciny nadal aktualny. i pewnie ciekawi go jaki będzie wynik z kolektorka 4-1... oczywiście Za OT przepraszam, jak nie wiem co. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wujek_trzcina Opublikowano 7 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2009 (edytowane) Dwa tygodnie ostrzejszej jazdy i diagnoza - ubywa oleju w ekspresowym tempie, o co kaman? Pomyślicie - no jak, przecież to pierścienie.. Diagnoza była bezlitosna... poluzowane śruby pokrywy zaworów, olej płacze po drugiej mańce niż łańcuch... No to wujek zakupił uszczelke elringa, Shella 10W60, filterek, świeczki i da-waj ogień na Wyszków bo tam miałem najlepsze warunki do roboty - podnośniki, klucze, ciepło, jasno. Poza tym, mam nieodparte wrażenie że ten wóz potrzebuje porządnego strojonka ecu masterem... Zerknąłem na seryjny wydech w tym wozie i po prostu mało się nie rozpłakałem... jak można było popełnić taką krzywdę w tym samochodzie, nie dość że mała średnica rur to jeszcze są przewężenia... Oj, będzie to zmienione na bank. Tak czy sieak, niecierpliwie czekam na dynoday, zobaczymy co pokaże hamownia, oby cieplej się zrobiło. Teraz jest suchutko i oliwa nie płacze na kolektor wydechowy. Dla potomności kilka fot rozrządu (słaba jakość): Edytowane 7 Listopada 2009 przez wujek_trzcina Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 7 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2009 (edytowane) Tak sie wlasnie zastanawialem, ogladajac te fotke, co Ci sie tak spod pokrywy poci Edytowane 7 Listopada 2009 przez Onyx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wujek_trzcina Opublikowano 7 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2009 Tak sie wlasnie zastanawialem, ogladajac te fotke, co Ci sie tak spod pokrywy poci No ja jakoś uwagi nie zwracałem na to, dopiero wczoraj zajechałem na shella uzupełnić płyn do szyb, patrzę, a tu zapłakane... błyskawiczna akcja Intercars, od wczoraj nonstop katowania (celem testu ) i ani grama nie wypłynęło... ciekawe jest to, że wymieniając świece miałem stare NGK BKR6E a nie 5E. 5E zdaje się są standardowe a 6E... nie pamiętam czy zimniejsze czy cieplejsze były w manualu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 7 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2009 (edytowane) No ja jakoś uwagi nie zwracałem na to, dopiero wczoraj zajechałem na shella uzupełnić płyn do szyb, patrzę, a tu zapłakane... błyskawiczna akcja Intercars, od wczoraj nonstop katowania (celem testu ) i ani grama nie wypłynęło... ciekawe jest to, że wymieniając świece miałem stare NGK BKR6E a nie 5E. 5E zdaje się są standardowe a 6E... nie pamiętam czy zimniejsze czy cieplejsze były w manualu... Chyba standard to raczej 6E, 5E to cieplejsza a 7E zimniejsza (tak jest z NGK - z boschem jest odwrotnie, im wyzszy numer to swieca cieplejsza) Edytowane 7 Listopada 2009 przez Onyx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wujek_trzcina Opublikowano 7 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2009 (edytowane) Onyx, sprowokowałeś mnie do sprawdzenia Jednak 5E to standard: Aha, przypomniałem sobie o Twoim pomyślę z rurą kominkową - jadę zobaczyć co tam w bricomanie podejdzie Może zamknę ten stożek rurą i podprowadzę ją do nadkola, ale... mam jeszcze inny ciekawszy pomysł i chyba go zrealizuję Na razie pozostawię to w tajemnicy, zdradzę tylko że celem jego jest znaczące zwiększenie pojemności dolotu - ciekawi mnie efekt jaki może wywołać taki mod... co się stanie z momentem. Teraz na krótkim dolocie w teorii w niskich rejestrach moment powinien być wyższy - co subiektywnie odczywam. A gdyby jeszcze dowalić stożkowi więcej zimnego powietrza zachowując go w tym miejscu w którym jest?? Może w końcu te twoje wtryski mi się przydadzą jak AFR mi wskoczy na 15 Edytowane 7 Listopada 2009 przez wujek_trzcina Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 7 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2009 Onyx, sprowokowałeś mnie do sprawdzenia Jednak 5E to standard: Aha, przypomniałem sobie o Twoim pomyślę z rurą kominkową - jadę zobaczyć co tam w bricomanie podejdzie Może zamknę ten stożek rurą i podprowadzę ją do nadkola, ale... mam jeszcze inny ciekawszy pomysł i chyba go zrealizuję Na razie pozostawię to w tajemnicy, zdradzę tylko że celem jego jest znaczące zwiększenie pojemności dolotu - ciekawi mnie efekt jaki może wywołać taki mod... co się stanie z momentem. Teraz na krótkim dolocie w teorii w niskich rejestrach moment powinien być wyższy - co subiektywnie odczywam. A gdyby jeszcze dowalić stożkowi więcej zimnego powietrza? Może w końcu te twoje wtryski mi się przydadzą jak AFR mi wskoczy na 15 Przyznaje Ci racje, sam przed chwila tez sprawdzilem No ale co do jednego mialem racje odnosnie oznaczen cieploty Kombinuj, kombinuj aby do przodu sie w temacie cos dzialo. Ale z ta pojemnosci dolotu nie przesadzaj, bo stracisz na reakcji po dodaniu gazu Powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wujek_trzcina Opublikowano 7 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2009 (edytowane) Przyznaje Ci racje, sam przed chwila tez sprawdzilem No ale co do jednego mialem racje odnosnie oznaczen cieploty Kombinuj, kombinuj aby do przodu sie w temacie cos dzialo. Ale z ta pojemnosci dolotu nie przesadzaj, bo stracisz na reakcji po dodaniu gazu Powodzenia Wiesz, chodzi mi o to żeby stożek miał przed sobą minimalnie nabudowane ciśnienie z zimnego powietrza - tzw doładowanie dynamiczne. Kombinuję, że póki jest short ram to laga nie powinno być. Taki short ram do którego wlata zimne powietrze, ze zderzaka, i jest ono nabudowane w rurze żeby w każdej chwili można było to zassać... Edytowane 7 Listopada 2009 przez wujek_trzcina Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 7 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2009 (edytowane) Wiesz, chodzi mi o to żeby stożek miał przed sobą minimalnie nabudowane ciśnienie z zimnego powietrza - tzw doładowanie dynamiczne. Kombinuję, że póki jest short ram to laga nie powinno być. Taki short ram do którego wlata zimne powietrze, ze zderzaka, i jest ono nabudowane w rurze żeby w każdej chwili można było to zassać... Wiem, wiem mowilem Ci o tym jak odbierales fruity ze tymczasowo na zime to dobra opcja. Choc na wiosne, jak stozek pojdzie w nadkole to taka sama operacje mozna wykonac jak bedzie tam malo swiezego powietrza - lapacz mozesz wykonac np z odkrojonej czesci zbiorniczka po plynie od spryskiwaczy jakis czas temu widzialem taki patent. O udalo sie znalezc: http://passwordjdm.pl/viewtopic.php?t=2727&postdays=0&postorder=asc&highlight=stozek++wk%B3adka&start=60 P.S. A wtryski jak bedziesz potrzebowal to dzwon Edytowane 7 Listopada 2009 przez Onyx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wujek_trzcina Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 (edytowane) Wiem, wiem mowilem Ci o tym jak odbierales fruity ze tymczasowo na zime to dobra opcja. No mysle ze samochod dostanie wkrotce nowy wydech made by me a potem chetnie bym wstawil ECU M. Ten Twoj pomysl z utrzymaniem otwartego zaworu VTC powyzej 4500 moze miec ciekawe odbicie na hamowni... Edytowane 10 Listopada 2009 przez wujek_trzcina Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 No mysle ze samochod dostanie wkrotce nowy wydech made by me a potem chetnie bym wstawil ECU M. Ten Twoj pomysl z utrzymaniem otwartego zaworu VTC powyzej 4500 moze miec ciekawe odbicie na hamowni... Z tego co mi sie wydaje to na pewno poprawi sie przebieg momentu - bedzie w szerszym zakresie, nie bedzie lecial tak na leb po wyl VTC. Co do mocy to jest wielka niewiadoma sam jestem ciekaw co z tego wyjdzie. Ale powinno byc in + Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomiw Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 Co do świec to ja wsadziłem po zrobieniu wydechu 6E, sprawują się dobrze - żadnych problemów a wg instrukcji silnik łapie wolniej temperaturę. Jak chcecie kontrolować solenoid od vtc? Ecu M? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wujek_trzcina Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 Co do świec to ja wsadziłem po zrobieniu wydechu 6E, sprawują się dobrze - żadnych problemów a wg instrukcji silnik łapie wolniej temperaturę. Jak chcecie kontrolować solenoid od vtc? Ecu M? Tako rzecze Onyx. Coby wykorzystac analoga w ecu m i w momencie kiedy idzie sygnal z kompa "zamykamy vtc" ecu m odwrocil to na "otwieramy" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.