Gość Mas Opublikowano 5 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2009 a po co tyle roboty, juz lepiej sobie naklejke gti nakleje na klapie pw Ci nie można wysłać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limon Opublikowano 5 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2009 Trzeba wystroić ecu majstrem xD i podjechać na ta sama hamownie A jakie plany na przyszłość z mocą ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wujek_trzcina Opublikowano 5 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2009 Trzeba wystroić ecu majstrem xD i podjechać na ta sama hamownie A jakie plany na przyszłość z mocą ? Nie zdziwiłbym się gdybym miał przeciwnie do wszystkich N16 w miarę dobry afr na serii (skądś te 126 HP musiało byc) i zubożony po stożku - prawdę mówiąc bardzo bym się ucieszył z takiego obrotu sprawy bo wtedy można by więcej podlac benzynki i kto wie Plany: + ECU M oraz wideband onboard z jakims ladnym geigerkiem w furce (priorytet) + 269 cc z SR20DEH + wydeszek bez szitowego katalizatora 50 mm tomiw uzyskał plus 10 PS i +12 Nm z czegoś takiego, liczy że po ogarnięciu zapłonu uzyska jeszcze +5PS. Gdybym w QG doszedł do 140 PS, chyba bym się normalnie uchlał ze szczęścia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limon Opublikowano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 Hehe Powodzenia w modach Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mas Opublikowano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 Gdybym w QG doszedł do 140 PS, chyba bym się normalnie uchlał ze szczęścia Nie Ty jeden i nie sam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomiw Opublikowano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 Wujek startuje z wyższego pułapu więc możliwe że się uda nie zbyt dużym kosztem. Natomiast starują z 11x KM ugranie 140 bez mechanicznego wejścia w silnik jest mało prawdopodobne. No chyba że ktoś mądry wyczai dlaczego Wujek miał tyle koni i uda się zrobić to w innych QG18;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wronek89 Opublikowano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 Bo Wujowi pewnie nie obce nocne życie autka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limon Opublikowano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 (edytowane) I trzeba pamiętać ze silnik silnikowi nie równy Rok produkcji, sposób jazdy itp wszystko wpływa Edytowane 6 Grudnia 2009 przez Limon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 (edytowane) + 269 cc z SR20DEH Wtryski te to 292cc z p11.144, nie kazdy DEH ma takie Edytowane 6 Grudnia 2009 przez Onyx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 (edytowane) DEH (Poza N15 Gti) od 97 roku mają już właściwe wtryski jakie wam podejdą czyli 269ccm Edytowane 6 Grudnia 2009 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2009 (edytowane) DEH (Poza N15 Gti) od 97 roku mają już właściwe wtryski jakie wam podejdą czyli 269ccm Kuba sprawdz w katalogu boscha numery wtryskow od p11.144 a sam sie przekonasz o ich wydajnosci oczywiscie mowimy przy cisnieniu 3 bar na listwie zebys nie musial szukac: 0280155798 Edytowane 7 Grudnia 2009 przez Onyx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.