Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[350Z] katalizator


Gość Mariuszoo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam problem po usunięciu katalizatora w 350z. Pali sie kontrolka silnika, więcej pali i stracił na mocy ;( Wszystko sie dzieje przez to że zgłupiały drugie sondy lambda zamontowane w katalizatorze. Dostają "brudniejsze" spaliny i komp przeszedł w tryb awaryjny. Ktoś może wie jak rozwiazac ten problem? Próbowałem juz tulejek dystansowych do sond - Nie działa,nadal sie kontrolka pali. Przerabiał już ktoś wydech w 350z? Jesli tak to jak udało sie pozbyć tego problemu? Może emulatory sond labda pomogą? Pomysłów jest dużo w necie ale niestety żaden nie jest skuteczny ;(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomysłów jest dużo w necie ale niestety żaden nie jest skuteczny ;(

no jak to?...a zamontowanie sportowego katalizatora nie rozwiąże problemu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no jak to?...a zamontowanie sportowego katalizatora nie rozwiąże problemu?

 

 

 

O to chodzi że nie chce mieć katalizatroa zwykłego ani sportowego, zalezy mi na całkowitym przelocie wydechu. Kombinuje na wiele sposobów i mam nadzieje ze mi sie uda ;) Komuś może udało sie emulować te sondy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O to chodzi że nie chce mieć katalizatroa zwykłego ani sportowego, zalezy mi na całkowitym przelocie wydechu. Kombinuje na wiele sposobów i mam nadzieje ze mi sie uda ;) Komuś może udało sie emulować te sondy?

 

Ja u siebie też będę katy wywalał więc jak ktoś by to ogarnął to by miał już 2 klientów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tulejki powinny wydać - może są za krótkie albo nie mają zwężki w środku ?

Obowiązkowo po tym zabiegu trzeba zresetować kompa albo wykasować błędy dowolnym EOBD / OBD2 skanerem...

Edytowane przez Coobcio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej. Tulejek juz próbowałem wiele rodzaii o roznych średnicach i długościach ale niestety nic nie pomogło i wiem że nikomu nie udało sie pozbyć w 350z tego problemu za pomocą tulejek.

Kompa oczywiście resetowałem i noc nie pomaga.

W przyszłym tygodniu wykasuje błąd przez OBD - ale wątpie by to pomogło.

Jak tylko bede ccoś wiedział napewno dam znać ;)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej. Tulejek juz próbowałem wiele rodzaii o roznych średnicach i długościach ale niestety nic nie pomogło i wiem że nikomu nie udało sie pozbyć w 350z tego problemu za pomocą tulejek.

Kompa oczywiście resetowałem i noc nie pomaga.

W przyszłym tygodniu wykasuje błąd przez OBD - ale wątpie by to pomogło.

Jak tylko bede ccoś wiedział napewno dam znać ;)

Pozdrawiam

 

Cześć

 

kurcze szukam i nie mogę znaleźć na jakimś innym forum czytałem o tym projekcie http://exoticcars.pl/forum/viewtopic.php?t=6766&postdays=0&postorder=asc&start=0 i tam właśnie było opisane rozwiązanie tego problemu przy pełnym przelocie i sportowych kolektorach spróbuj może na PW napisać do właściciela tej Zetki a jeśli coś znajdę to ci podeśle

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć

 

kurcze szukam i nie mogę znaleźć na jakimś innym forum czytałem o tym projekcie http://exoticcars.pl/forum/viewtopic.php?t=6766&postdays=0&postorder=asc&start=0'>http://exoticcars.pl/forum/viewtopic.php?t=6766&postdays=0&postorder=asc&start=0 i tam właśnie było opisane rozwiązanie tego problemu przy pełnym przelocie i sportowych kolektorach spróbuj może na PW napisać do właściciela tej Zetki a jeśli coś znajdę to ci podeśle

 

Pozdrawiam

 

Hej. Pisałem juz do wlasciciela tez zetki. Niestety nie rozwiązał tego problemu i czeka na strojenie kompa, podobno to jedyna mozliwość rozwiązania tego problemu.

Pozdrawiam

 

Cześć

 

kurcze szukam i nie mogę znaleźć na jakimś innym forum czytałem o tym projekcie http://exoticcars.pl/forum/viewtopic.php?t=6766&postdays=0&postorder=asc&start=0 i tam właśnie było opisane rozwiązanie tego problemu przy pełnym przelocie i sportowych kolektorach spróbuj może na PW napisać do właściciela tej Zetki a jeśli coś znajdę to ci podeśle

 

Pozdrawiam

 

Hej. Pisałem juz do wlasciciela tez zetki. Niestety nie rozwiązał tego problemu i czeka na strojenie kompa, podobno to jedyna mozliwość rozwiązania tego problemu.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jedynym konkretnym rozwiazaniem jest symulator sondy lambda.

 

jesli potrzeba moge ci zalatwic? ile tych sond chcesz emulowac? 2??

 

Hej. Dowiadywałem sie tez o emuloatory sondy. Chce emulować 2 ostatnie sondy na miejscu katalizatorów ale podobno 2 samych ostatnich sie nie da bo muszą być zsynchronizowane z pierwszymi a jesli nie będą to i tak wyświetli się check.

 

Chwilowo udało mi sie coś zdziałać, zrobiłem tulejki dystansowe i usunołem błąd P0430 przez OBD2 i check wkońcu zgasnoł tylko nie wiem na jak długo ;)

Mimo iż zgasnoł to autko wydaje mi sie nadal jakieś "słabe" ;) zwłaszcza w dolnych obrotoach. Nie wiem, może to tylko moje głupie odczucia ;) Odetkam go do końca i zrobie pomiary ;) Czasówki i hamownię.

 

Jestem na etapie szukania jakiegoś w miare cichego wydechu - Ktoś zna coś godnego polecenia do Zetki???

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezdze kolejny dzień i check sie nie jara ;)

Pozatym dziś znowu podpiołem kompa i zrobiłem skanowanie - błędów zero, wszystko gra.

 

Dla zainteresowanych ; tulejki mają około 4,5cm długości i średnice wewnętrzną 13mm. Snonda ma około 11mm więc zostaje 1mm "luzu" wokół ścianki sondy.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezdze kolejny dzień i check sie nie jara ;)

Pozatym dziś znowu podpiołem kompa i zrobiłem skanowanie - błędów zero, wszystko gra.

 

Dla zainteresowanych ; tulejki mają około 4,5cm długości i średnice wewnętrzną 13mm. Snonda ma około 11mm więc zostaje 1mm "luzu" wokół ścianki sondy.

 

Pozdrawiam

 

Dzięki na pewno się przyda :)

 

 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Możesz powiedziec jak się zmienił dzwięk po wywaleniu kata ???

Czy nadal jest basowy czy zmienił się na taki bardziej al'a wiertarka ??

 

ja mam pełny przelot, auto ma większe drgania, jest głośniejsze, nie wiem ile bo mam wydech od invidia a to jest masakra ;-)

co do check in to tylko pozostaje zrobienie nowego ECU, nikt w Polsce tego nie robi. Fachowcy są w niemczech- koszt ok 1 tys euro. Wzrasta automatycznie moc o 12 KM i moment o jakieś 25. (realne dane potwierdzone na hamowni)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 4 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...

Czemu usuwacie katalizatory? Wiecej mocy?? a srodowisko naturalne??? w tej chwili nie macie weicej mocy tylko mniej. komputer ma falszyfe odczyty i jednostak napedowa nie pracuje prawidlowo. Swoja droga auto nie przejdzie przeglodu technicznego w takim stanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czemu usuwacie katalizatory? Wiecej mocy?? a srodowisko naturalne??? w tej chwili nie macie weicej mocy tylko mniej. komputer ma falszyfe odczyty i jednostak napedowa nie pracuje prawidlowo. Swoja droga auto nie przejdzie przeglodu technicznego w takim stanie.

 

Dam Ci dobrą radę, lepiej się nie odzywać i uchodzić za idiotę niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiec jest to forum gdzie uzytkownicy/milosnicy itp chca znalesc odpowiedzi na pytania czy forum dla dzieciakow , ktorzy zyja w swiecie F and F i gier NFS?

Przepraszam za troszeczke moze mocniejsze slowa ale wydaj emi sie , ze sa one konieczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Odgrzewam temat. Padły mi oba katalizatory, (po sprawdzeniu komputerem wypluło dwa błędy - z lewego i prawego kata). Czy mieliście doświadczenia z wstawieniem w miejsce seryjnego kata czegoś takiego:

http://www.ebay.de/itm/MagnaFlow-Metall-Rennkat-Sportkat-200-Zeller-350-Z-/290266788127?pt=DE_Autoteile&hash=item43953fb11f#ht_2945wt_1139

?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może być tak że wyrzuciło Ci błędy przez przypadek, coś mu nie pasowało np paliwo i wyrzuciło błąd. Nie skupiałbym się już na pozbywaniu się katalizatorów tylko z tego powodu. Najlepiej usunąć błędy i pojeździć trochę. jeśli znowu wyrzuci te błędy to dopiero zacząłbym wchodzić w temat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie ja też tak myślałem, więc kasowałem błędy i tak jeździłem. Ale błędy wracały i zakłócały mój spokój :P Cały czas to samo - wydajność katalizatora poniżej progu, dla jednego i drugiego kata. Więc jednak chyba nie wezmę go na przeczekanie ;) Czytałem o tych katalizatorach Magnaflow, opinie mają dobre, jeden taki nawet zamontowałem w swoim poprzednim samochodzie i nie miałem problemu z checkiem. Tutaj są za 440 zł:

http://rpmotorsport....mm-p-16339.html

 

Są bardziej drożne niż standardowe, więc czytałem, że można się spodziewać nawet niewielkiego przyrostu mocy. Chciałbym jednak poznać opinię Zetkowych wyjadaczy zanim zdecyduję się na instalację tego u siebie :)

 

Próbował ktoś w miejsce katalizatorów wstawić coś takiego:

http://mtuning.pl/pl...50z-wydech.html

?

Jeżeli tak, to jak wygląda sytuacja z checkiem i głośnością zetki?

 

No i ostatnie pytanie czy nie zostały może komuś uszczelki, które są przed i za katalizatorem? Chodzi o uszczelki widoczne na tym zdjęciu: http://www.mtuning.p...G-KW-003_02.jpg

Edytowane przez Młynarz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...