Gość Mariuszoo Opublikowano 7 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 Witam. Mam problem po usunięciu katalizatora w 350z. Pali sie kontrolka silnika, więcej pali i stracił na mocy ;( Wszystko sie dzieje przez to że zgłupiały drugie sondy lambda zamontowane w katalizatorze. Dostają "brudniejsze" spaliny i komp przeszedł w tryb awaryjny. Ktoś może wie jak rozwiazac ten problem? Próbowałem juz tulejek dystansowych do sond - Nie działa,nadal sie kontrolka pali. Przerabiał już ktoś wydech w 350z? Jesli tak to jak udało sie pozbyć tego problemu? Może emulatory sond labda pomogą? Pomysłów jest dużo w necie ale niestety żaden nie jest skuteczny ;( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 7 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 Pomysłów jest dużo w necie ale niestety żaden nie jest skuteczny ;( no jak to?...a zamontowanie sportowego katalizatora nie rozwiąże problemu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariuszoo Opublikowano 8 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 no jak to?...a zamontowanie sportowego katalizatora nie rozwiąże problemu? O to chodzi że nie chce mieć katalizatroa zwykłego ani sportowego, zalezy mi na całkowitym przelocie wydechu. Kombinuje na wiele sposobów i mam nadzieje ze mi sie uda Komuś może udało sie emulować te sondy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndyOne Opublikowano 10 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2009 O to chodzi że nie chce mieć katalizatroa zwykłego ani sportowego, zalezy mi na całkowitym przelocie wydechu. Kombinuje na wiele sposobów i mam nadzieje ze mi sie uda Komuś może udało sie emulować te sondy? Ja u siebie też będę katy wywalał więc jak ktoś by to ogarnął to by miał już 2 klientów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 10 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2009 (edytowane) Tulejki powinny wydać - może są za krótkie albo nie mają zwężki w środku ? Obowiązkowo po tym zabiegu trzeba zresetować kompa albo wykasować błędy dowolnym EOBD / OBD2 skanerem... Edytowane 10 Października 2009 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariuszoo Opublikowano 10 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2009 Hej. Tulejek juz próbowałem wiele rodzaii o roznych średnicach i długościach ale niestety nic nie pomogło i wiem że nikomu nie udało sie pozbyć w 350z tego problemu za pomocą tulejek. Kompa oczywiście resetowałem i noc nie pomaga. W przyszłym tygodniu wykasuje błąd przez OBD - ale wątpie by to pomogło. Jak tylko bede ccoś wiedział napewno dam znać Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
worm#21 Opublikowano 10 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2009 Hej. Tulejek juz próbowałem wiele rodzaii o roznych średnicach i długościach ale niestety nic nie pomogło i wiem że nikomu nie udało sie pozbyć w 350z tego problemu za pomocą tulejek. Kompa oczywiście resetowałem i noc nie pomaga. W przyszłym tygodniu wykasuje błąd przez OBD - ale wątpie by to pomogło. Jak tylko bede ccoś wiedział napewno dam znać Pozdrawiam Cześć kurcze szukam i nie mogę znaleźć na jakimś innym forum czytałem o tym projekcie http://exoticcars.pl/forum/viewtopic.php?t=6766&postdays=0&postorder=asc&start=0 i tam właśnie było opisane rozwiązanie tego problemu przy pełnym przelocie i sportowych kolektorach spróbuj może na PW napisać do właściciela tej Zetki a jeśli coś znajdę to ci podeśle Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 11 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 jedynym konkretnym rozwiazaniem jest symulator sondy lambda. jesli potrzeba moge ci zalatwic? ile tych sond chcesz emulowac? 2?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariuszoo Opublikowano 12 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 Cześć kurcze szukam i nie mogę znaleźć na jakimś innym forum czytałem o tym projekcie http://exoticcars.pl/forum/viewtopic.php?t=6766&postdays=0&postorder=asc&start=0'>http://exoticcars.pl/forum/viewtopic.php?t=6766&postdays=0&postorder=asc&start=0 i tam właśnie było opisane rozwiązanie tego problemu przy pełnym przelocie i sportowych kolektorach spróbuj może na PW napisać do właściciela tej Zetki a jeśli coś znajdę to ci podeśle Pozdrawiam Hej. Pisałem juz do wlasciciela tez zetki. Niestety nie rozwiązał tego problemu i czeka na strojenie kompa, podobno to jedyna mozliwość rozwiązania tego problemu. Pozdrawiam Cześć kurcze szukam i nie mogę znaleźć na jakimś innym forum czytałem o tym projekcie http://exoticcars.pl/forum/viewtopic.php?t=6766&postdays=0&postorder=asc&start=0 i tam właśnie było opisane rozwiązanie tego problemu przy pełnym przelocie i sportowych kolektorach spróbuj może na PW napisać do właściciela tej Zetki a jeśli coś znajdę to ci podeśle Pozdrawiam Hej. Pisałem juz do wlasciciela tez zetki. Niestety nie rozwiązał tego problemu i czeka na strojenie kompa, podobno to jedyna mozliwość rozwiązania tego problemu. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariuszoo Opublikowano 12 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 jedynym konkretnym rozwiazaniem jest symulator sondy lambda. jesli potrzeba moge ci zalatwic? ile tych sond chcesz emulowac? 2?? Hej. Dowiadywałem sie tez o emuloatory sondy. Chce emulować 2 ostatnie sondy na miejscu katalizatorów ale podobno 2 samych ostatnich sie nie da bo muszą być zsynchronizowane z pierwszymi a jesli nie będą to i tak wyświetli się check. Chwilowo udało mi sie coś zdziałać, zrobiłem tulejki dystansowe i usunołem błąd P0430 przez OBD2 i check wkońcu zgasnoł tylko nie wiem na jak długo Mimo iż zgasnoł to autko wydaje mi sie nadal jakieś "słabe" zwłaszcza w dolnych obrotoach. Nie wiem, może to tylko moje głupie odczucia Odetkam go do końca i zrobie pomiary Czasówki i hamownię. Jestem na etapie szukania jakiegoś w miare cichego wydechu - Ktoś zna coś godnego polecenia do Zetki??? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 13 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2009 Greddy robi bardzo dobre wydechy. Polecam mam jeden w swojej maxi i jestem bardzo zadowolony!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariuszoo Opublikowano 14 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 Jezdze kolejny dzień i check sie nie jara Pozatym dziś znowu podpiołem kompa i zrobiłem skanowanie - błędów zero, wszystko gra. Dla zainteresowanych ; tulejki mają około 4,5cm długości i średnice wewnętrzną 13mm. Snonda ma około 11mm więc zostaje 1mm "luzu" wokół ścianki sondy. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
worm#21 Opublikowano 15 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2009 Jezdze kolejny dzień i check sie nie jara Pozatym dziś znowu podpiołem kompa i zrobiłem skanowanie - błędów zero, wszystko gra. Dla zainteresowanych ; tulejki mają około 4,5cm długości i średnice wewnętrzną 13mm. Snonda ma około 11mm więc zostaje 1mm "luzu" wokół ścianki sondy. Pozdrawiam Dzięki na pewno się przyda Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndyOne Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 Możesz powiedziec jak się zmienił dzwięk po wywaleniu kata ??? Czy nadal jest basowy czy zmienił się na taki bardziej al'a wiertarka ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gato Opublikowano 28 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 Możesz powiedziec jak się zmienił dzwięk po wywaleniu kata ??? Czy nadal jest basowy czy zmienił się na taki bardziej al'a wiertarka ?? ja mam pełny przelot, auto ma większe drgania, jest głośniejsze, nie wiem ile bo mam wydech od invidia a to jest masakra ;-) co do check in to tylko pozostaje zrobienie nowego ECU, nikt w Polsce tego nie robi. Fachowcy są w niemczech- koszt ok 1 tys euro. Wzrasta automatycznie moc o 12 KM i moment o jakieś 25. (realne dane potwierdzone na hamowni) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kowalkris Opublikowano 2 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2010 hej! wywalalem katy i trzeba zapetlic sondy i zgrac ja z pierwszymi i gra, mocniejszy i nie przydlawaja go dane trzeba albo sciagnac albo zgrac jak sa katy...tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomciu Opublikowano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 jak nieechcesz mieć katalizatora to daj auto lub kup kmpl wydech przelotowy i po kłopocie tylko to kosztuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość R35 Opublikowano 19 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2010 Czemu usuwacie katalizatory? Wiecej mocy?? a srodowisko naturalne??? w tej chwili nie macie weicej mocy tylko mniej. komputer ma falszyfe odczyty i jednostak napedowa nie pracuje prawidlowo. Swoja droga auto nie przejdzie przeglodu technicznego w takim stanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndyOne Opublikowano 19 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2010 Czemu usuwacie katalizatory? Wiecej mocy?? a srodowisko naturalne??? w tej chwili nie macie weicej mocy tylko mniej. komputer ma falszyfe odczyty i jednostak napedowa nie pracuje prawidlowo. Swoja droga auto nie przejdzie przeglodu technicznego w takim stanie. Dam Ci dobrą radę, lepiej się nie odzywać i uchodzić za idiotę niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość R35 Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 Wiec jest to forum gdzie uzytkownicy/milosnicy itp chca znalesc odpowiedzi na pytania czy forum dla dzieciakow , ktorzy zyja w swiecie F and F i gier NFS? Przepraszam za troszeczke moze mocniejsze slowa ale wydaj emi sie , ze sa one konieczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomiw Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 Odpowiednie odsunięcie lambdy od głównego strumienia spalin rozwiązuje problem Zobacz jak to wygląda u mnie: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mlynarz86 Opublikowano 5 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2012 Odgrzewam temat. Padły mi oba katalizatory, (po sprawdzeniu komputerem wypluło dwa błędy - z lewego i prawego kata). Czy mieliście doświadczenia z wstawieniem w miejsce seryjnego kata czegoś takiego: http://www.ebay.de/itm/MagnaFlow-Metall-Rennkat-Sportkat-200-Zeller-350-Z-/290266788127?pt=DE_Autoteile&hash=item43953fb11f#ht_2945wt_1139 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacGayver Opublikowano 5 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2012 może być tak że wyrzuciło Ci błędy przez przypadek, coś mu nie pasowało np paliwo i wyrzuciło błąd. Nie skupiałbym się już na pozbywaniu się katalizatorów tylko z tego powodu. Najlepiej usunąć błędy i pojeździć trochę. jeśli znowu wyrzuci te błędy to dopiero zacząłbym wchodzić w temat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zdz Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 Także obstawiam że problem nie leży w katalizatorach-zwłaszcza w obu na raz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mlynarz86 Opublikowano 10 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 (edytowane) No właśnie ja też tak myślałem, więc kasowałem błędy i tak jeździłem. Ale błędy wracały i zakłócały mój spokój Cały czas to samo - wydajność katalizatora poniżej progu, dla jednego i drugiego kata. Więc jednak chyba nie wezmę go na przeczekanie Czytałem o tych katalizatorach Magnaflow, opinie mają dobre, jeden taki nawet zamontowałem w swoim poprzednim samochodzie i nie miałem problemu z checkiem. Tutaj są za 440 zł: http://rpmotorsport....mm-p-16339.html Są bardziej drożne niż standardowe, więc czytałem, że można się spodziewać nawet niewielkiego przyrostu mocy. Chciałbym jednak poznać opinię Zetkowych wyjadaczy zanim zdecyduję się na instalację tego u siebie Próbował ktoś w miejsce katalizatorów wstawić coś takiego: http://mtuning.pl/pl...50z-wydech.html ? Jeżeli tak, to jak wygląda sytuacja z checkiem i głośnością zetki? No i ostatnie pytanie czy nie zostały może komuś uszczelki, które są przed i za katalizatorem? Chodzi o uszczelki widoczne na tym zdjęciu: http://www.mtuning.p...G-KW-003_02.jpg Edytowane 10 Stycznia 2012 przez Młynarz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.