BossNY Opublikowano 10 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 No właśnie ja też tak myślałem, więc kasowałem błędy i tak jeździłem. Ale błędy wracały i zakłócały mój spokój Cały czas to samo - wydajność katalizatora poniżej progu, dla jednego i drugiego kata. Więc jednak chyba nie wezmę go na przeczekanie Czytałem o tych katalizatorach Magnaflow, opinie mają dobre, jeden taki nawet zamontowałem w swoim poprzednim samochodzie i nie miałem problemu z checkiem. Tutaj są za 440 zł: http://rpmotorsport....mm-p-16339.html Są bardziej drożne niż standardowe, więc czytałem, że można się spodziewać nawet niewielkiego przyrostu mocy. Chciałbym jednak poznać opinię Zetkowych wyjadaczy zanim zdecyduję się na instalację tego u siebie Próbował ktoś w miejsce katalizatorów wstawić coś takiego: http://mtuning.pl/pl...50z-wydech.html ? Jeżeli tak, to jak wygląda sytuacja z checkiem i głośnością zetki? No i ostatnie pytanie czy nie zostały może komuś uszczelki, które są przed i za katalizatorem? Chodzi o uszczelki widoczne na tym zdjęciu: http://www.mtuning.p...G-KW-003_02.jpg Moje HFC też nie dają mi spokoju i wywalają CE, a jeden gość pisał mi że nie ma problemów z błędami i to przy praktycznie identycznej konfiguracji. Będę musiał powalczyć z jakimiś przedłużkami... Jeśli dobrze rozumiem to Downpipe=Test Pipe, generalnie jak szukałem czegoś do siebie to spotykałem się tylko z TP i HFC, a te Downpipe wyglądają jak HFC... no sam już nie wiem może się zakręciłem Przy Test pipe jest najgłośniej, przy High Flow Cats nieco ciszej i nie ma denerwujących dźwięków jak przy TP. Ludzie na forach polecają bardziej HFC... Najlepiej pooglądaj filmiki na YT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mlynarz86 Opublikowano 11 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 Poczytałem, pooglądałem i będę szedł w HFC. Niestety z tego co widzę w PL nie ma za bardzo dostępu do takich części, zostaje sprowadzenie z US. Ma ktoś doświadczenie ze ściąganiem tego typu części? Chodzi mi o jakiś sprawdzony sklep i orientacyjne koszty przesyłki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zdz Opublikowano 11 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 A widziałeś ten wynalazek który opisałem w temacie "Układ wydechowy"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BossNY Opublikowano 11 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 Poczytałem, pooglądałem i będę szedł w HFC. Niestety z tego co widzę w PL nie ma za bardzo dostępu do takich części, zostaje sprowadzenie z US. Ma ktoś doświadczenie ze ściąganiem tego typu części? Chodzi mi o jakiś sprawdzony sklep i orientacyjne koszty przesyłki. Korzystałem ze sklepów: http://www.importpartspro.com/ http://assaultech.com/ tyle że przesyłka do NY i tam przepakowanie i wysyłka do PL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mlynarz86 Opublikowano 26 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 (edytowane) Korzystałem ze sklepów: http://www.importpartspro.com/ http://assaultech.com/ tyle że przesyłka do NY i tam przepakowanie i wysyłka do PL BossNY dzięki za pomoc, zdecydowałem się na Berk HFC, kupione w sklepie z pierwszego linku który podałeś Przesyłka przyszła do mnie w sobotę. Po rozpakowaniu wyglądało to tak: http://imageshack.us...324164435.jpg/# Po zamontowaniu zetka jest nieco głośniejsza, ale dźwięk ten w moim odczuciu jest bardzo przyjemny dla ucha Z całą pewnością nie ma co martwić się, że po zainstalowaniu tych HFC samochód będzie za głośny i będzie to uciążliwe. Montaż jest bezproblemowy, wszystko pasowało idealnie. Problem z checkiem zniknął. Posiadam komplet uszczelek i śrub których nie wykorzystałem podczas montowania (stare nie były zniszczone). Zainteresowanych zapraszam do dogadania się na priv :-) Edytowane 26 Marca 2012 przez Młynarz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BossNY Opublikowano 26 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 BossNY dzięki za pomoc, zdecydowałem się na Berk HFC, kupione w sklepie z pierwszego linku który podałeś Przesyłka przyszła do mnie w sobotę. Po rozpakowaniu wyglądało to tak: http://imageshack.us...324164435.jpg/# Po zamontowaniu zetka jest nieco głośniejsza, ale dźwięk ten w moim odczuciu jest bardzo przyjemny dla ucha Z całą pewnością nie ma co martwić się, że po zainstalowaniu tych HFC samochód będzie za głośny i będzie to uciążliwe. Montaż jest bezproblemowy, wszystko pasowało idealnie. Problem z checkiem zniknął. Posiadam komplet uszczelek i śrub których nie wykorzystałem podczas montowania (stare nie były zniszczone). Zainteresowanych zapraszam do dogadania się na priv :-) Resztę wydechu masz bez zmian? Ile km już na nich zrobiłeś? Jak masz możliwość to jakiś filmik mile widziany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mlynarz86 Opublikowano 26 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 Resztę wydechu masz bez zmian? Ile km już na nich zrobiłeś? Jak masz możliwość to jakiś filmik mile widziany Reszta wydechu bez zmian. Katalizatory wymieniałem wczoraj, więc na razie nabiłem tylko 75km. Jak będzie dobra pogoda, to w najbliższy weekend spróbuję nakręcić jakiś filmik . Może nie tak profesjonalny jak te Twoje, ale na pewno pozwoli na wsłuchanie się w dźwięk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BossNY Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Wczoraj wymieniłem caty na stockowe, w kabinie nieporównywalnie ciszej i tak jakby lepiej jedzie szczególnie z dołu... nie wiem czy coś w tym jest czy to tylko takie złudzenie ale czasami brakuje tego pogłosu rozchodzącego się po całej okolicy zbliżonego do odgłosu moto Młynarz, jak u Ciebie to wygląda, nie ma problemu z CE? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mlynarz86 Opublikowano 7 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 Po 1k km pojawił się jeden błąd związany z grzałką sondy lambda. Kupiłem kabel do kompa z OBDII usunąłem błąd oraz wszystkie warningi których nie usunął poprzedni, pożyczony prosty interfejs OBD. Od tej pory nie mam problemów z CE. Przez 2k km żadnych warningów ani błędów (może sondy musiały się przyzwyczaić do nowych catów, stąd ten błąd na początku ). Na forum My350z wyczytałem że z tym CE bywa rożnie. Niektórzy nie mają z tym w ogóle problemów po zamontowaniu Berków, innych co jakiś czas dręczy CE i walczą z nim poprzez włożenie waty szklanej w do tej przedłużki na sondę przed przykręceniem samej sondy. W sumie zrobiłem na Berkach już dokładnie 3099 km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Filon Opublikowano 16 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 Zaobserwowałem ostatnio, że w moim wydechu cat back jedna rura robi się okopcona na czarno. Okazało się, że w jednym, katalizatorze wkład ten drugi (węższy) poluźnił się i cofnął do końca obudowy. Ogranicza to częściowo wylot spalin. Komputer nie wywala błędu. Jednak myślałem żeby ten wkład całkowicie usunąć. W tedy został by ten o tej większej średnicy na górze puszki. Jednak nie chce tego robić w ciemno, bo jak auto wejdzie w tryb awaryjny to się wkurzę. Potem jak bym zamówił jakieś sportowe to by to trochę trwało, a ja muszę jeździć. Ostatnio mam trochę kilometrów do trzaskania po drogach szybkiego ruchu. Więc zmierzam do tego czy ktoś próbował to zrobić? Czy może spotkał się z tym w necie bo ja nie mogę znaleźć. Interesuje mnie czy nie będzie przekłamywało lambdy. Wydaje mi się, że powinno być ok, ale wole się upewnić. Powinna wzrosnąć moc i głośność jak usuniemy ten mniejszy wkład. Może ktoś ma stare katy do udostępnienia mi do testów albo sam je zrobi? Mógł bym wymienić na sprawny stockowy ale i tak myślałem o przeróbce wiec to mnie nie interesuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mlynarz86 Opublikowano 16 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 Zaobserwowałem ostatnio, że w moim wydechu cat back jedna rura robi się okopcona na czarno. Okazało się, że w jednym, katalizatorze wkład ten drugi (węższy) poluźnił się i cofnął do końca obudowy. Ogranicza to częściowo wylot spalin. Komputer nie wywala błędu. Jednak myślałem żeby ten wkład całkowicie usunąć. W tedy został by ten o tej większej średnicy na górze puszki. Jednak nie chce tego robić w ciemno, bo jak auto wejdzie w tryb awaryjny to się wkurzę. Potem jak bym zamówił jakieś sportowe to by to trochę trwało, a ja muszę jeździć. Ostatnio mam trochę kilometrów do trzaskania po drogach szybkiego ruchu. Więc zmierzam do tego czy ktoś próbował to zrobić? Czy może spotkał się z tym w necie bo ja nie mogę znaleźć. Interesuje mnie czy nie będzie przekłamywało lambdy. Wydaje mi się, że powinno być ok, ale wole się upewnić. Powinna wzrosnąć moc i głośność jak usuniemy ten mniejszy wkład. Może ktoś ma stare katy do udostępnienia mi do testów albo sam je zrobi? Mógł bym wymienić na sprawny stockowy ale i tak myślałem o przeróbce wiec to mnie nie interesuje. Jeżeli wywalisz wkład katalizatora to sonda lambda to odnotuje i pojawi się check. Po wymontowaniu moich starych katów okazało się, że poprzedni właściciel zrobił tak jak piszesz, co było powodem mojej przesiadki na Berk HFC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Filon Opublikowano 16 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 (edytowane) Jeżeli wywalisz wkład katalizatora to sonda lambda to odnotuje i pojawi się check. Po wymontowaniu moich starych katów okazało się, że poprzedni właściciel zrobił tak jak piszesz, co było powodem mojej przesiadki na Berk HFC. Wywalił tylko ten tylni wkład czy przedni też? Co ile kilometrów wywalało cheka na HFC? Edytowane 16 Maja 2012 przez Filon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mlynarz86 Opublikowano 17 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 (edytowane) Wywalił tylko ten tylni wkład czy przedni też? Co ile kilometrów wywalało cheka na HFC? Nie wiem czy mam rację, ale wydaje mi się że w zetce mamy tylko jeden wkład katalizatora na stronę. Pierwsza "puszka" pod obudową kata to tłumik a druga to właściwy katalizator. Tak czy inaczej u mnie był prześwit, taki że można było przeciągnąć sznurek wkładając go po jednej stronie i wyciągając po drugiej (tak jakby nic nie było w środku ani w jednej ani drugiej "puszce"). Na Berk HFC nie wywala mi checka. Przejechałem prawie 4000 km. Edytowane 17 Maja 2012 przez Młynarz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emce Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2014 a ja mam pytanie bo tez mysle nad wywaleniem katow i pokombinowaniem czegos tylko mam pytanie. jakbym chcial oddac katalizator na skup stary to czy my mamy katy metalowe czy z wkladem ceramicznym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomi79 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2014 O ile dobrze pamiętam z jednej strony jest wkład metalowy z drugiej ceramiczny , ale mogę się mylić .Ze sprzedażą też szału nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2014 (edytowane) W zetkach są cztery katy... Pierwsze są ceramiczne a drugie stalowe. Wywalić je można i w ich miejsce zapodać męskiego Y-pipa, który zastępuje je oraz seryjnego: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/92788-350z-y-pipe-testy-z-hamowni/ Edytowane 10 Kwietnia 2014 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.