Gość Featureless Opublikowano 9 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 Witam, kupiłem Primerę Acenta P12 z silnikiem QG20DE z przebiegiem 95k km. Samochód był serwisowany znam pełną historię. LPG było założone przy ok. 5000 km .... i odłączone ponieważ Nissan stwierdził że nie uzna gwarancji. Na gazie jeździ od 3 m-c (gwarancja się skończyła), poprzedni właściciel twierdzi że chodzi "idealnie". Znajomy gazownik powiedział mi, że STAG 200 i wtryskiwacze Matrixa zupełnie się nie sprawdzają w tym silniku - szukałem na forum i opinie są podzielone. Trochę się zmartwiłem - już sam samochód przekroczył znacznie mój budżet i jeżeli miałbym wymieniać instalację, to będę żył przez miesiąc o chlebie i wodzie ;-) Proszę was o opinię: jeździć i obserwować, nie jeździć i od razu zmieniać. Dodatkowo, o czym zdecydowanie muszę pamiętać przy użytkowaniu tej Primerki na Gazie? Dzięki wielkie za odpowiedzi Bartek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej Opublikowano 9 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 Dodatkowo, o czym zdecydowanie muszę pamiętać przy użytkowaniu tej Primerki .... ... byś się pojawiał za spotach: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/50477-wielkopolanie-czmy-sie/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Archie Opublikowano 10 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2009 Wtryski matrixa sa jedna z lepszych propozycji na rynku. Szybkie, wydajne. Sa tylko bardzo czule na jakosc gazu. Co wiaze sie z czesta wymiana filtrow. Stag 200, nie jest specjalnie udanym modelem, 300 jest lepszy, ale nie powinien sprawiac problemomw. Jesli tylko instalacja dobrze wyregulowana i ma dobrze dobrany reduktor, to jakos specjalnie bym sie nie martwil. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Featureless Opublikowano 10 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2009 Hej, wielkie dzięki za odpowiedź. To mnie trochę uspokoiło. Reduktor to Lovtec a wielozawór to Lovato. Niestety już są pierwsze problemy (choć może niekoniecznie z gazem. Jak jest nagrzany silnik, po odpaleniu traci obroty i gaśnie. Jak go lekko przegazuje to jest ok. Sprawdzałem u mechanika i nie jest to silnik krokowy ani przepustnica. Czy to wina gazu? Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Featureless Opublikowano 11 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 Witam, nietrzymanie obrotów wynikało z zapaskudzenia przepustnicy - porządne wyczyszczenie benzyną ekstrakcyjną i jest git. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Archie Opublikowano 12 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 Nastepnym razem podawaj dokladne info Wczesniej stwierdziles, ze to nie przepustnica Juz mialem pisac, zebys sprawdzal czujnik temp, a tu naprawione Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Featureless Opublikowano 12 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 Bo mechanik powiedział mi, że to nie przepustnica. Na szczęście w weekend byłem w domu i ojciec (szacunek, bo on jest informatykiem a nie mechanikiem) znalazł i naprawił problem w 15 min. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.