Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

gaz duzy problem


Dominik14

Rekomendowane odpowiedzi

Mam instalke 2 gen z centralka pod lambde i autko gasnie mi na gazie.Najbardziej zaraz po przelaczeniu sie z benzyny lub gdy wciskam sprzeglo jak jechalem na nizszych obrotach(gdy stoje tez tak jest).Gdy schodzi z wyzszych obr to wszystko jest ok i gdy auto jest mocno nagdzane tez jest troszke lepiej niz na zimnym.Auto to p11 2.0 reduktor lovato i nie wiem co moze byc bo nie wiem ile juz na gazie lata bo niedawno go kupilem.Moze jest jakis sposob aby to podregulowac.Dodam ze przyspieszenie jest ok tylko te obroty i gasniecie.Na benzynie wszystko jest ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam instalke 2 gen z centralka pod lambde i autko gasnie mi na gazie.Najbardziej zaraz po przelaczeniu sie z benzyny lub gdy wciskam sprzeglo jak jechalem na nizszych obrotach(gdy stoje tez tak jest).Gdy schodzi z wyzszych obr to wszystko jest ok i gdy auto jest mocno nagdzane tez jest troszke lepiej niz na zimnym.Auto to p11 2.0 reduktor lovato i nie wiem co moze byc bo nie wiem ile juz na gazie lata bo niedawno go kupilem.Moze jest jakis sposob aby to podregulowac.Dodam ze przyspieszenie jest ok tylko te obroty i gasniecie.Na benzynie wszystko jest ok

Kolego jak masz 2 generacji instalację więc podjedź do gazownika , on podłączy się pod komputer i powie ci co i jak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko wiadomo jak to z gazownikami jest-bylem w piatek i upieral sie abym wyczyscil krokowca a ja mu ze na benzynie jest ok wiec krokowiec raczej odpada ale nie on wie lepiej-wyczysc i juz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzis bylem u innego chyba lepszego gaziarza.Okazalo sie ze padnieta jest centralka bo mierzyl na kompie i podlaczal druga i bylo w miare ok,ale ze nie stac mnie na nowa to zamontowal mi zamiast krokowca na wezu zwykla srube tak jak bylo kiedys.Autko rowniej pracuje,lepiej wkreca sie na obroty ale gasnie dalej dodam ze tylko na cieplym silniku i przewaznie zaraz po przelaczeniu z pb na lpg.Co to moze byc?membrany?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym obstawiał zasyfiony parownik i membrany do wymiany. Miałem podobnie, prze zmianie biegów można było zgadywać czy zgaśnie czy nie. Od czasu gdy wyczyściłem parownik wymieniłem membrany nie zdarzyło się by przy zmianie biegów zgasł.

 

ps. najpierw sprawdź czy nie masz za dużo tego "błota" w parowniku. Korek spustowy jest prawdopodobnie pod spodem parownika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Parownik jednak byl padaka.Nowe membrany i regulacja samemu pomogla.Mam tylko pytanko czy zanim sie membrany uloza moga sie dziac rozne dziwne rzeczy zwiazane ze spalaniem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

normalny parownik wytrzymuje ok 100 000km , potem jest do wymiany, ja kupywalem nowy parownik z gwarancja na 2 lata, jak chcesz mzoesz kupic te reperaturki ale ile Ci on nannich pochodzi nie wiadomo ;), druga opcja jak sa nowe membrany w parowniku, dopiero po przejechaniu ok 1000km , mozna jechac na podregulowanie gazu bo powinny sie jzu ulozyc :)

 

do tego czau bedzieasz mial wahania spalania i to jest normalne ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok dzieki.Juz mi sie chyba ułozyly bo w miescie pali do 13l a wczesniej do 17-19 :devil: ale i tak jesli fundusze pozwola to uciekam w sekwencje bo na 2 gen to muł jest i szkoda silnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...