Gość Rudy89 Opublikowano 11 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 Trochę źle mi chodzą wycieraki (zwłaszcza kierowcy), co objawia się szarpaniem i mazaniem. Słyszałem, że przyczyną tego mogą być zasyfione złączenia cięgien lub wyrobione jakieś plastikowe tulejki. Zamierzam się za to zabrać w najbliższym czasie- już zdejmowałem wycieraki i listwę podszybia w celu montażu pończochy na wlocie powietrza, co opisałem w moim innym temacie, więc nie boję się tej operacji. Pytania: 1) czy ktoś miał podobne doświadczenia?- co było przyczyną (proszę też o podanie przebiegu i rocznika) 2) Wspomniane tulejki to te elementy na ośkach pod wycierakami czy jakieś inne na cięgnach? 3) Jaki smar użyć (może być silikonowy)? Pióra, silnik ustawienie wycieraków ok, jakby ktoś się pytał Nie ma o tym tematu, są tylko szczątkowe wypowiedzi, z których nic nie wynika. Zapomniałem otagować, można to jeszcze zrobić? Chodzi raczej o Y10 i N14, ale jak ktoś miał coś podobnego w innych Nyskach to też pisać tylko podać model Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rudy89 Opublikowano 11 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 Dzisiaj zdjąłem wycieraki i przesmarowałem te gumy na których siedzą- bez efektu. Wycieraczka kierowcy ma luz ok 2cm mierząc na końcu pióra. Na 95% coś się wyrobiło pod listwą. Proszę o podzielenie się jakimiś doświadczeniami - nie chcę rozbierać listwy nie wiedząc o co chodzi. Podobno ciężko się rozbiera te całe ośki. P.S. Przy okazji chcę odmalować ramiona (łyse wycieraki to typowe dla Azjatów). Aha, cały hałas (w tym piszczenie idzie raczej od pióra), ale to NIE JEST WINA pióra. Może prawie cały, bo jak wycieraczka ma wracać to coś chyba słychać spod listwy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rosomak1983 Opublikowano 11 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 Na 99% mechanizm wycieraczek do wymiany... Mialem identyczna sytuacje w innym aucie. Luz wynika z wyrobionych plastikow na mechanizmie których nie dokupisz osobno... Jesli chcesz mam sprawy do sprzedania z nissana n14, za 50zł. Silniczek jakby co to też mam. POZDRO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rudy89 Opublikowano 11 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 Na 99% mechanizm wycieraczek do wymiany... Mialem identyczna sytuacje w innym aucie. Luz wynika z wyrobionych plastikow na mechanizmie których nie dokupisz osobno... Jesli chcesz mam sprawy do sprzedania z nissana n14, za 50zł. Silniczek jakby co to też mam. POZDRO Mam Y10, będzie pasił? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rosomak1983 Opublikowano 11 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 No czy bedzie pasowal nie wiem bo znawca nissana nie jestem ;-) ale to sunny n14 1992. Stan plastików na mechanizmie bardzo dobry!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kozamoza1 Opublikowano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 Ja mam wyrobioną tulejkę wycieraczki od kierowcy. Jest ona wyrobiona na tyle, że wypycha klapę do góry. Jest to nissan sunny n14 3d 1994r przebieg 270k km I mam wielki problem , bo chcąc odkręcić ten mechanizm z tuleją tam są 3 śruby, ale się obracają ,a z drugiej strony nie ma podejścia. Nie mam żadnego pomysłu żeby to odkręcić. Proszę o pomoc. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rudy89 Opublikowano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 Ja mam wyrobioną tulejkę wycieraczki od kierowcy. Jest ona wyrobiona na tyle, że wypycha klapę do góry. Jest to nissan sunny n14 3d 1994r przebieg 270k km I mam wielki problem , bo chcąc odkręcić ten mechanizm z tuleją tam są 3 śruby, ale się obracają ,a z drugiej strony nie ma podejścia. Nie mam żadnego pomysłu żeby to odkręcić. Proszę o pomoc. Pozdrawiam. Już nie pamiętam - od góry są te nakrętki, co nie? U mnie te śruby "trzymały" się w plastikowych korpusach i dało radę wykręcić. Pomysłu na razie nie mam, ale potwierdzam, że 2 kluczami nie da się tego zrobić w takiej sytuacji, z powodu bardzo słabego dostępu od dołu. P.S. Co to znaczy, że wypycha klapę do góry? Poza tematem: mechanizm w Y10 i N14 jest taki sam, sprawdzane po symbolach w ASOwskiej szukajce części. Mój problem: powyżej 100km/h wycieraczka kierowcy źle zbiera. Jak zmniejszyć nacisk rozwiązaniem systemowym nie zdejmując spojlera? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.