pieto83 Opublikowano 11 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 Witam, Mam Zetkę z 2005 i pojawila mi się kontrolka "service engine soon" i mam wrażenie ze samochód stracił na mocy - znacznie czy wówczas włącza sobie jakiś tryb awaryjny obniżając parametry ? Próbowałem zresetować ECU metodą: Turn the ignition to the "on" position 2. Wait three seconds, then press the gas pedal (very hard) 5 times within 5 seconds 3. Release your foot from the gas peddle for 7 seconds 4. Push the gas pedal down for 10 seconds (SES Light should start to blink) 5. Release the gas pedal for 10 seconds 6. Push the gas pedal again holding it down for 10 more seconds 7. Release the gas pedal and turn the ignition to "off" 8. Start the car, your ECU should now be reset. jednak za cholorę nie chce mi zacząć mrugać lampka, ktoś próbował może? lub zna jaką inną nie serwisową metodę na reset ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
worm#21 Opublikowano 11 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 Witam, Mam Zetkę z 2005 i pojawila mi się kontrolka "service engine soon" i mam wrażenie ze samochód stracił na mocy - znacznie czy wówczas włącza sobie jakiś tryb awaryjny obniżając parametry ? Dokładnie spadek osiągów ,wzrost zużycia paliwa ale może również spowodować rozszerzenie zakresu uszkodzeń miałem do czynienia z tą kontrolką ale było to spowodowane uszkodzonym przepływomierzem i samo kasowanie by nie pomogło ,radziłbym jednak podpiąć pod komputer aby zdefiniować przyczynę Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pieto83 Opublikowano 13 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2009 Dokładnie spadek osiągów ,wzrost zużycia paliwa ale może również spowodować rozszerzenie zakresu uszkodzeń miałem do czynienia z tą kontrolką ale było to spowodowane uszkodzonym przepływomierzem i samo kasowanie by nie pomogło ,radziłbym jednak podpiąć pod komputer aby zdefiniować przyczynę Pozdrawiam A czy od byle pierdoły np zapachanego filtra tez moze sie pojawić ta kontrolka ? Ogólnie było tak, ruszałem sobie ze skrzyzowania i obciachowo mi zgasł - za mało przygazowałem, na szybkiego odpalilem ale juz mialem lamkę silnika.. a odłączenie akumulatora powoduje reset ECU ? Spalaine mam jakies 18l/100 przy normalnej jezdzie, to chyba trochę za dużo ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.