Gość Markozx Opublikowano 12 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 Zapalił mi się check podpoiłem lapka i pokazało: P0420 - Catalyst System Efficiency Below Threshold (Bank 1). Teraz proszę o sugestie czy jest to sonda czy czeka mnie wymiana katalizatora. Jeśli katalizator to ile to niej więcej może kosztować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Markozx Opublikowano 13 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2009 Zapalił mi się check podpoiłem lapka i pokazało: P0420 - Catalyst System Efficiency Below Threshold (Bank 1). Teraz proszę o sugestie czy jest to sonda czy czeka mnie wymiana katalizatora. Jeśli katalizator to ile to niej więcej może kosztować. Błąd skasowałem i na razie jest spokój. Samochód nie stracił mocy spalanie trochę wzrosło ale może to być też wynikiem zmiany temperatury zewnętrznej. Mam nadzieje, że ktoś z forumowiczów miał takie problemy i się z nimi uporał a co za tym idzie pomoże w moim przypadku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Markozx Opublikowano 14 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 naprawdę nikt nie jest w stanie mi nic podpowiedzieć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ice Opublikowano 14 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 NA forum jest opcja szukaj. O tym błędzie jest masa postów i nie ma sensu kolejny temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Markozx Opublikowano 15 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2009 NA forum jest opcja szukaj. O tym błędzie jest masa postów i nie ma sensu kolejny temat. http://forum.nissanklub.pl/index.php?app=core&module=search&do=quick_search&search_filter_app'>http://forum.nissanklub.pl/index.php?app=core&module=search&do=quick_search&search_filter_app[forums]=1 http://forum.nissanklub.pl/index.php?app=core&module=search&do=quick_search&search_filter_app[forums]=1 faktycznie cała dzięki za "pomoc" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ice Opublikowano 15 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2009 ech ... niech ci będzie. Ta kontrolka zapala się z kilku powodów: 1) może świadczyć o nieszczelności w układzie wydechowym - sprawdziłeś czy nie masz pękniętego kolektora wydechowego ? 2) może również związana być z ubytkami oleju w silniku 3) może również i co jest najczęstszą przyczyna świadczyć o tym że lejesz kiepskie paliwo do samochodu 4) może również być związane z brudnymi wtryskami. Moja rada, zmień stację, sprawdź cały układ wydechowy między silnikiem a 2 sondą czy nie ma żadnych nieszczelności. Zalej do baku płynu do czyszczenia wtrysków. Jak nie przestanie się zapalać to będziemy kombinować. Ten błąd nie ma wpływu na pracę silnika wiec nie wymaga aż takich inwestycji jak wymiana kata. Oczywiście wiesz jak samemu skasować kody błędów żeby ta kontrolka cie nie wnerwiała ? Ja walczyłem z tą kontrolką już jakiś czas, zmieniłem stację i leje paliwo niemieckie. Primerka nie zapala kontrolki a spalanie spadło do 7,5l/100. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Markozx Opublikowano 15 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2009 Dzięki wielkie Tankuje na Shell'u ale może tam też być kiepskie paliwo. Błędy kasuje programem nissan data scan, pasuje kabel od audi więc nie ma problemu. Jutro jadę na przegląd wydechu dam znać jak wypadł. Moje auto spala na trasie ok 8 (prędkość ok 100) a w mieście 13 więc nie jest to mało ani aż tak strasznie dużo (choć nie wiem to mój pierwszy nissan) nie jeżdżę jak dziadek ani jak narwaniec wydaje mi się, że raczej normalnie. Jak wydech będzie szczelny to doleje tego specyfiku do czyszczenia wtrysków i zobaczymy. Jeszcze raz dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość beniu Opublikowano 27 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2009 mam to samo tylo mi pali siejakies 300kil. potem gasnie okolo400kil ipowtornie to samo nikt nie wie co to jest wymienilem sonde lambda2 na uniwersalna i nic .beniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ice Opublikowano 27 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2009 Sprawdz kod błedu, jak powie że to katalizator to zacznij od tego co napisałem wyżej do tego wyczyść przepływkę i powinno być OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.