darekch Opublikowano 12 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 W moim aucie zrobiłem wszystko tak jak w instrukcji dotyczącej regeneracji przepływanki.Nic nie pomogło. Na luzie falują obroty (pracyje równo tylko chwilami ma spadek mocy. i po chwili wraca na właściwe obroty). Posiadam instalację gazową na tzw. śrubę. Na gazie jest idealnie. Co może być jeszcze przyczyną falowania obrotów. ( ktoś powiedzał, że może zapiekły się wtryskiwacze). Wlałem do baku jakiś środek do czyszczenia wtrysków. Po przejechaniu 15 km zostawiłem auto stało 3 godziny i później miałem problemy po zareaz po odpaleniu spadały obroty prawie do zera i gasło (może przedobrzyłem z tym środkiem).Na ciepłym nie gaśnie. Czy od przepływomierza jest jakiś bezpiecznik ? Pomóżcie nie wiem co robić . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek5 Opublikowano 23 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2009 (edytowane) mam nadzieję ze pomogę - musisz przeczyścić (ja tak robie co jak mi zaczyna falować na benzynie)regulator biegu jałowego (mam nadzieje ze tak to się nazywa ale to chodzi o ten elektrozawór - zaznaczone na zdjęciach gdzie jest - najłatwiej zdjąć filtr - rozpiąć wtyczki i wykręcić 2 śruby na jego końcu są 2 walce na sobie i powinny sprężynować i lekko chodzić - jak jest brudny to trzeba oczyścić - ja zawsze używam wd40 i sprężonego powietrza - na gazie zanieczyszcza się szybciej -mi zawsze pomaga - ogólnie nic nie tracisz tylko ze 30 min pracy- mam nadzieje że tobie też pomoże - pozdrawiam Edytowane 23 Października 2009 przez przemek5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darekch Opublikowano 23 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2009 Dzięki za podpowiedż. Po wyjęciu okazało się, że pękła gumowa uszczelka w środku. Nie wiem, na co założyć nową. Czy mógłby ktoś mi to jakoś naświetlić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek5 Opublikowano 23 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2009 ale uszczelka od czego ????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darekch Opublikowano 23 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2009 W silniczku krokowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek5 Opublikowano 23 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2009 (edytowane) chyba chodzi o ten element o którym napisalem - bo często tak się zdarza - jesli tak poradze co zrobić - jesli nie to dalej nie rozbierałem Edytowane 23 Października 2009 przez przemek5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darekch Opublikowano 23 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2009 chodzi oten element o którym napisałeś. Czy po wyjęciu na tym silniczku była jakaś uszczelka (oring).Może być gdzieś w środku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek5 Opublikowano 23 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2009 (edytowane) na końcu tego zaworu jest uszczelka (oring)okrągła ale czasem ona się wypala albo przecina jak ktoś nieumiejętnie to montuje na końcu tego masz rakie zwężenie gdzieś na 2 mm więc tam ją trzeba założyć - trzeba ją tak dobrać aby za bardzo nie odstawała na boki i wystawała do przodu z 1 mm w serwisie nissana jest nie do dostania więc ja wziąłem część, poszedłem do sklepu z częściami ciągnikowymi i dobrałem na miejscu ale poproś o uszczelkę z gumy odpornej na olej i temperature koszt z 50 gr lae sprawdź czy w otworze nie ma pozostałości po tym oringu Edytowane 23 Października 2009 przez przemek5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darekch Opublikowano 23 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2009 Dzięki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek5 Opublikowano 23 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2009 (edytowane) daj znać co wyszło - narka - pozdrawiam ps weź sobie kilka podobnych o koszt niewielki jakby były problemy z montażem - chodzi tylko o to aby uszcczelnić koniec zaworu z silnikiem Edytowane 23 Października 2009 przez przemek5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość QXs Opublikowano 26 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2009 Co by nie zakładać nowego tematu zapytam się tutaj. Mianowicie mam problem z Micrą 1.3 na jałowym ma poprostu za niskie obroty w okolicy 700 i trochę trzęsie się silnik przez to. Moje pytanko to jak to wyregulować albo co sprawdzić co może być przyczyną. Dodam że jak mocniej kręce przy wyprzedzaniu auto czasami lekko się dławi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieshaq Opublikowano 26 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2009 (edytowane) QXs Przejrzyj temat o regeneracji przepływomierza w Micrze http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/21986-k11-instrukcja-regeneracji-przepywomierza/page__p__247131__hl__regeneracja%20przep%C5%82ywomierza__fromsearch__1entry247131 Edytowane 26 Października 2009 przez wieshaq Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek5 Opublikowano 26 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2009 cieżko bedzie cos znalezc - trzeba bedzie eliminować po kolei - na twoim miejscu bym sprawdził czy filtr paliwa nie jest zapchany - można odczyścic regulator wolnych obrotów (na zdjęciach powyżej - przelutować już słynny przepływomierz - temat powyżej lub w ostateczności sprawdzić pompke paliwa - ale trzeba popróbować - Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darekch Opublikowano 28 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 (edytowane) Mikra k11 1.0 silnik. instalacja gazowa na śrubę. Podczas puszczania pedału hamulca słychać zwiększone obroty silnika (minimalnie większe, ale są) dzieje się tak na LPG. Czy to norma, czy moje auto dopadła jakaś dolegliwość.Zapomniałem dodać, że dzieje się tak na postoju. Falują obroty nawet po słynnej regeneracji . A na LPG więcej pali i nie ma z czego ukręcić. Edytowane 28 Października 2009 przez darekch Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 Mikra k11 1.0 silnik. instalacja gazowa na śrubę. Podczas puszczania pedału hamulca słychać zwiększone obroty silnika (minimalnie większe, ale są) dzieje się tak na LPG. Czy to norma, czy moje auto dopadła jakaś dolegliwość. Te minimalne wachania obrotów podczas puszczania hamulca mogą się zdażać dlatego że przepona serwa podczas ruchu hamulcem powoduje różnice podciśnienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek5 Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 (edytowane) Te minimalne wachania obrotów podczas puszczania hamulca mogą się zdażać dlatego że przepona serwa podczas ruchu hamulcem powoduje różnice podciśnienia. o tym nie słyszałem - ale praktycznie to nie powinno mieć wpływu u mnie nic takiego się nie dzieje - Edytowane 28 Października 2009 przez przemek5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 o tym nie słyszałem - ale praktycznie to nie powinno mieć wpływu u mnie nic takiego się nie dzieje - Jeśli wachania są większe należy podejrzewać uszkodzenie serwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wronek89 Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 U mnie przy bardzo mocnym wciśnięciu hamulca np. ze 100 do 0 bywało, że zgasł, aż, tyle że to K10, raczej nie powinno tak być? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darekch Opublikowano 28 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 Mikra k11 1.0 silnik. instalacja gazowa na śrubę. Podczas puszczania pedału hamulca słychać zwiększone obroty silnika (minimalnie większe, ale są) dzieje się tak na LPG. Czy to norma, czy moje auto dopadła jakaś dolegliwość.Zapomniałem dodać, że dzieje się tak na postoju. Falują obroty nawet po słynnej regeneracji . A na LPG więcej pali i nie ma z czego ukręcić. Silniczek krokowy wyczyściłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek5 Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 jeśli na benzynie wszystko jest ok ja bym raczej szukał przyczyn w połączeniu sinik - instalacja gazowa - u mnie jak już falują obroty - czyszcze wtedy silniczek krokowy - ale falują tylko na benzynie - na gazie nie - po czyszczeniu wszystko wraca do normy - chyba u Ciebie najlepszym rozwiązaniem jest pojechać do naprawdę dobrego gazownika - mechanika - na tym nie warto oszczędzać - bo raczej się nie da Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fajka1983 Opublikowano 28 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 przeplywkq Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.