pieto83 Opublikowano 13 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2009 Witam, tak tylko aby zaspokoić małą niepewność 350z z 2005 na felusiach 18, do tylu pakuję 255x45 a na przód 245x45 i nie do końca jestem pewien czy wejdą na przód ? a tak poza tym jak się tym jeżdzi w zimę ? może lepiej odpuści i coś kupić normlaniejszego na zimę ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 Jeśli masz Hamulce Brembo to nic mniejeszego jak 17" Ci nie wejdzie a co do 18" to wymiary opon co podałeś to są takie jak seryjnie montowano... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BossNY Opublikowano 31 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2009 seryjnie są: przód 225/45/18 tył 245/45/18 ja mam takie letnie jak i zimowe rok temu przez pomyłkę założyli mi szerokie 245 na fele pod 225... niezbyt to wyglądało, opona sporo wystawała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kregon Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 Mysle, ze to wyjasni wszelkie watpliwosci w rozmiarach stockowych kolek w 350z: http://www.350z-tech.com/zwiki/Wheel_Specifications Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndyOne Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 Specyfikacja to sztywno podaje tylko takie szerokości na jakich z fabryki wychodzi więc nic to nam nie mówi. Na przodzie pewnie masz 8' więc z 255 może być ciężko ale pewnie wejdą ( choć nie dam sobie za to reki obciąć ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kregon Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 Gumki 245/45/18 zalozylbym na 8,5x18", a 255/45/18 na 8,5 lub 9x18". Pamietajcie, ze i szerokosc, i profil, maja znaczenie! Wszak profil to procent szerokosci... Za szeroka opona w stosunku do felgi, z niskim profilem zrobi spory balon. Za waska z niskim profilem bedzie w stylu german-look. Im wyzszy profil tym ta roznica mniejsza. Jednakze trzymalbym sie wskazan przecietnego kalulatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gato Opublikowano 28 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 (edytowane) seryjnie są: przód 225/45/18 tył 245/45/18 ja mam takie letnie jak i zimowe dokładnie takie są w serii, ja już mam wszystkie rozmiary przerobione, na przód możesz spokojnie 245/45/18. Teraz mam felgi 19, przod 245/40/19 a tył 295/30/19, wszystko seria Natomiast na zimę to kup sobie inne auto lub nowe opony zimowe i do tego przód jednak 225 Edytowane 28 Listopada 2009 przez gato Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KlaXoN Opublikowano 1 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 zastanawiam się nad załorzeniem na lato oponek 265/40/18 na tył, czy w takiej sytuacji na przodzie powinienem też zwiększyć rozmiar opon na 245/40/18 czy zostać standard 225/45/18? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devi Opublikowano 2 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2011 zastanawiam się nad załorzeniem na lato oponek 265/40/18 na tył, czy w takiej sytuacji na przodzie powinienem też zwiększyć rozmiar opon na 245/40/18 czy zostać standard 225/45/18? chcesz żeby Cię woziło na wzdłużnych koleinach ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KlaXoN Opublikowano 2 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2011 no nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utaszo Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 Ja bym został przy standardzie na przodzie. Zakładając szersze na tył zyskasz na przyczepności, ale stracisz na trakcji jak napisał "devi". Jeżdzę na kołach 275/30/20 na tyle i 245/35/20 przód i powiem, że w koleinach to się autko niestety nie mieści, ale za to fajnie wygląda . sam widzisz, w tym temacie nie ma złotego środka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
worm#21 Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 Ja bym został przy standardzie na przodzie. Zakładając szersze na tył zyskasz na przyczepności, ale stracisz na trakcji jak napisał "devi". Jeżdzę na kołach 275/30/20 na tyle i 245/35/20 przód i powiem, że w koleinach to się autko niestety nie mieści, ale za to fajnie wygląda . sam widzisz, w tym temacie nie ma złotego środka heh mam podobnie o komforcie można zapomnieć.. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devi Opublikowano 5 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 złoty środek jest - są to opony standardowe. Ale jak widać każdego korci, żeby coś pokombinować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utaszo Opublikowano 14 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 koledzy postanowiłem przykleić do tematu kwestie zbieżności i uatawienie kątów, bo nie wiem, czy zakładać nowy temat. Chce jechać na zbieżność do warsztatu, a nie chcę, żeby mi zrobili z Z-etki Poloneza "kartoflaka", doradźcie jakie powinny być kąty i co ewentualnie mogę podpowiedzieć mechanikom? Wszelkie uwagi mile widziane Dzięki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gucio15 Opublikowano 23 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2011 To może warto pojechać do takiego serwisu, który takie rzeczy już wie Ja u siebie znalazłem stację co ma jakieś "laserowe" ustrojstwo spięte z kompem - wpisują model, rocznik, itd. i efekt zawsze jest właściwy. znalazłem taką ciekawostkę: http://www.rimsntires.com/specs.jsp która obrazowo pokazuje felgę z oponą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.