Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

K11 1.3 SuperS Schumiego


Gość Schumi03
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Tyle lat na forum, a jakoś nie mogłem się zebrać żeby opisać mojego Microlota. Niniejszym czas to nadrobić - z tym, że będzie to bardziej prezentacja niż projekt, jako że autko to praktycznie seria. No to jedziemy. Samochód to Micra K11 1.3 SuperS. Mam go od

czerwca 2005, kupione w jednym z lubelskich komisów, uprzednio sprowadzone zza Odry. Autko służy do jazdy codziennej i okazjonalnych startów w rallysprintach.

 

MODEL: 1993, K11, hatchback 3D, wersja wyposażenia SuperS (wówczas "topowa" odmiana Micry)

 

SILNIK: benzyna, CG13DE, 1275ccm, DOHC, 16V

 

UKŁAD DOLOTOWY: seria, wkład K&N

 

UKŁAD WYDECHOWY: seria, wycięty drugi katalizator

 

ELEKTRONIKA: seria

 

UKŁAD NAPĘDOWY: seria

 

ZAWIESZENIE: seria + dedykowana rozpórka OMP

 

UKŁAD HAMULCOWY:

- seryjnie tarcze na obu osiach

- ABS

- tarcze i klocki seria

- płyn Motul DOT 5.1 (punkt wrzenia 270 st. C)

 

BODY KIT:

- seryjny pakiet SuperS, czyli w stosunku do zwykłych Micr inne zderzaki + spojler na klapie

- koła: lato - alu Borbet Nissan i Fulda Carat Assuro 175/60R13, zima - stalówki i Barum Polaris 2 155/70R13

 

WNĘTRZE:

- seria SuperS: quasi "kubełki", sportowa kierownica

 

MOC: katalogowo 75 KM / 103 Nm

 

Na koniec kilka fotek w akcji:

 

61151224k.th.jpg

 

51000104.th.jpg

 

27622149vj5.th.jpg

 

img0361b.th.jpg

 

62102554.th.jpg

 

rallysprint908200929.th.jpg

Edytowane przez Schumi03
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Haha wiele razy miałem okazję latać w tym samym czasie co Ty :)

Miło że coś naskubałeś u nas na forum :)

Jakaś gleba, zapłon przyspieszyć no i lepsze czasy czas krecić :P

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżdżę już nią 4 lata, gdybym miał na to fundusze już dawno byłaby zdłubana. Zresztą nie widzę sensu pakowania kasy w coś co i tak nie będzie jechać, to trochę rzeźbienie w gównie. Póki co chcę się nauczyć jeździć i w 100% wykorzystywać to co mam.

Edytowane przez Schumi03
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, powiadam. Patrząc na relację kosztów do efektów moim zdaniem jest to rzeźbienie w 100lcu. Nevermind. Wracajac do mojego bączka. Może na wiosne udałoby się zrobić coś z zawiasem, tylko ten cholerny Panhard podnosi koszty :/

Edytowane przez Schumi03
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym to zaturbił. 120KM na seryjnych gratach powinno wydać bez bólu. Osiągi byś miał pewnie w granicach 7s do 100. Dzisiaj jeździłem K11 1.3 i bardzo przyjemnie się to zbiera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie, jak na taki miejski dupowóz to zbiera się całkiem ładnie. Coobciu myślisz, że zabawa zapłonem przyniosłaby jakieś wymierne efekty? BTW, SR20 masz w małym palcu, ostatnio na tapecie QG18, a kiedy weźmiesz się za serię CG? ;)

Edytowane przez Schumi03
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawidłowe ustawienie zapłonu w każdym silniku spalinowych przyniesie efekty kwestia tylko w tym jak on jest ustawiony u Ciebie :)

Ps. silnik jak to silnik, każdy można robić tak samo jak to opisalem w dwóch ostatnich numerach GT a wiec:

- Modzik rozrzadu

- dolot (choć nie zawsze)

- wydech

- kolekotr wydechowy

- planowanie z łba i ew. jego obróka

- strojenie...

 

U ciebie jak nie masz kasy to bym tylko pobawił się zapłonem i wszedł w zawias, jak masz możliwość to wiertarka + frezik i zrób sobie fasolki na przednich MC Personach coby ustawić przednie koła w negatywie, polecam 1,5-2 stopnie dzięki temu auto nie będzie ci "płużyć" przodem :)

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sam bardzo mocno tematem micry 1.3 sięinteresowałe-uważam że spokojnie możnaby zejśc bez dużych nakładów finansowych do jakiś 8 sekund do 100km/h--podobno świetnie pasuje skrzynia z 1.0...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie na gocławiu lata bardzo ciekawa wypruta Micra K11, kolega lata na moich felgach z bandita odmalowanych na biało, w zawiasie ma elemnty whitline no silnik to seria 1,4 (K11 rok 2000) coś takiego mi po głowie właśnie chodzi ale odrazu bym ciął budę i swapował SR20VE.

Swoją drogą ciekawe jak się taka Micrusia prowadzi - może wyciągnę kolegę na jakaś torową pojerzdzawę i da mi się bryknąć to bym porównał ją z moim 220 konnym Sunnym :D

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość wujek_trzcina

Myślałem o wielu rzeczach, ale odpowiedź jest jedna: $$$ :(

Skontaktuj się z coyotem ma 90 PS w Micrze.. Na pewno coś doradzi i podpowie jakie koszty. Według mnie ten silnik to wcale nie jest 100lec... Po prostu jak w QG - nikt go za dużo nie modził, nie wiadomo ile można ugrać. Dlatego powoli męczymy QG...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no ok, nie twierdzę, że to shit. Ten silnik jest zupełnie żwawy i naprawde jak na takieog bąka to nawet w serii jest przyjemny, mały zapierdalacz.Chodzi mi tylko o to, że nie mam kasy na modzenie i nie zamierzam inwestować już w to auto, bo to studnia bez dna. Ja nim jeżdżę już 4,5 roku i liczę, że bliżej mi już do końca przygody z Micrą. Wolę odkładać kasę na coś młodszego i szybszego niż pakować w gruza, którego po 4 latach mam już troche dosyć. Mam naedzieję, że rozumiecie intencje ;)

 

PS. Wiem, że silnik jest rozwojowy, w A-grupie robili go na ~120 kucy.Poza tym moc nie jest dla mnie najważniejsza. W pierwszej kolejności wolę mieć zawias i heble do zapieprzania po zakrętach, a nie urywać dziesiąte części sekundy na prostej.

 

Pooozdro

Edytowane przez Schumi03
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...