Gość Schumi03 Opublikowano 15 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2009 (edytowane) Tyle lat na forum, a jakoś nie mogłem się zebrać żeby opisać mojego Microlota. Niniejszym czas to nadrobić - z tym, że będzie to bardziej prezentacja niż projekt, jako że autko to praktycznie seria. No to jedziemy. Samochód to Micra K11 1.3 SuperS. Mam go od czerwca 2005, kupione w jednym z lubelskich komisów, uprzednio sprowadzone zza Odry. Autko służy do jazdy codziennej i okazjonalnych startów w rallysprintach. MODEL: 1993, K11, hatchback 3D, wersja wyposażenia SuperS (wówczas "topowa" odmiana Micry) SILNIK: benzyna, CG13DE, 1275ccm, DOHC, 16V UKŁAD DOLOTOWY: seria, wkład K&N UKŁAD WYDECHOWY: seria, wycięty drugi katalizator ELEKTRONIKA: seria UKŁAD NAPĘDOWY: seria ZAWIESZENIE: seria + dedykowana rozpórka OMP UKŁAD HAMULCOWY: - seryjnie tarcze na obu osiach - ABS - tarcze i klocki seria - płyn Motul DOT 5.1 (punkt wrzenia 270 st. C) BODY KIT: - seryjny pakiet SuperS, czyli w stosunku do zwykłych Micr inne zderzaki + spojler na klapie - koła: lato - alu Borbet Nissan i Fulda Carat Assuro 175/60R13, zima - stalówki i Barum Polaris 2 155/70R13 WNĘTRZE: - seria SuperS: quasi "kubełki", sportowa kierownica MOC: katalogowo 75 KM / 103 Nm Na koniec kilka fotek w akcji: Edytowane 15 Października 2009 przez Schumi03 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wald Opublikowano 16 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2009 Super autko. Wlasnie takiego teraz szukam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziro Opublikowano 16 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2009 fakt..ładna sztuka.tylko troszke mocy brakuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 16 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2009 Fajna furka ale nie myslales nad jakims wiekszym kolem (14)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Schumi03 Opublikowano 16 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2009 Myślałem o wielu rzeczach, ale odpowiedź jest jedna: $$$ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MRC Opublikowano 16 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2009 hehe no długo się zbierałeś dobry microlot nie jest zły Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 Haha wiele razy miałem okazję latać w tym samym czasie co Ty Miło że coś naskubałeś u nas na forum Jakaś gleba, zapłon przyspieszyć no i lepsze czasy czas krecić 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 fajne to-dłub bo silnik ma potencjał...95-100km w N/A powinno się dać wyskrobać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Schumi03 Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 (edytowane) Jeżdżę już nią 4 lata, gdybym miał na to fundusze już dawno byłaby zdłubana. Zresztą nie widzę sensu pakowania kasy w coś co i tak nie będzie jechać, to trochę rzeźbienie w gównie. Póki co chcę się nauczyć jeździć i w 100% wykorzystywać to co mam. Edytowane 18 Października 2009 przez Schumi03 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wronek89 Opublikowano 19 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 W gównie powiadasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 19 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 Sr20VE i turbo nie trzeba by objechać większość ferrari w budzie Micry 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Schumi03 Opublikowano 19 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 (edytowane) Tak, powiadam. Patrząc na relację kosztów do efektów moim zdaniem jest to rzeźbienie w 100lcu. Nevermind. Wracajac do mojego bączka. Może na wiosne udałoby się zrobić coś z zawiasem, tylko ten cholerny Panhard podnosi koszty :/ Edytowane 19 Października 2009 przez Schumi03 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 19 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 Ja bym to zaturbił. 120KM na seryjnych gratach powinno wydać bez bólu. Osiągi byś miał pewnie w granicach 7s do 100. Dzisiaj jeździłem K11 1.3 i bardzo przyjemnie się to zbiera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 19 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 popieram 1.3 w k11 już fajnie sie zawija,a z dobrym kierownikiem to prawdziwy killer na miasto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Schumi03 Opublikowano 19 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 (edytowane) Pewnie, jak na taki miejski dupowóz to zbiera się całkiem ładnie. Coobciu myślisz, że zabawa zapłonem przyniosłaby jakieś wymierne efekty? BTW, SR20 masz w małym palcu, ostatnio na tapecie QG18, a kiedy weźmiesz się za serię CG? Edytowane 19 Października 2009 przez Schumi03 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 20 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 Prawidłowe ustawienie zapłonu w każdym silniku spalinowych przyniesie efekty kwestia tylko w tym jak on jest ustawiony u Ciebie Ps. silnik jak to silnik, każdy można robić tak samo jak to opisalem w dwóch ostatnich numerach GT a wiec: - Modzik rozrzadu - dolot (choć nie zawsze) - wydech - kolekotr wydechowy - planowanie z łba i ew. jego obróka - strojenie... U ciebie jak nie masz kasy to bym tylko pobawił się zapłonem i wszedł w zawias, jak masz możliwość to wiertarka + frezik i zrób sobie fasolki na przednich MC Personach coby ustawić przednie koła w negatywie, polecam 1,5-2 stopnie dzięki temu auto nie będzie ci "płużyć" przodem 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 20 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 sam bardzo mocno tematem micry 1.3 sięinteresowałe-uważam że spokojnie możnaby zejśc bez dużych nakładów finansowych do jakiś 8 sekund do 100km/h--podobno świetnie pasuje skrzynia z 1.0... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 21 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2009 U mnie na gocławiu lata bardzo ciekawa wypruta Micra K11, kolega lata na moich felgach z bandita odmalowanych na biało, w zawiasie ma elemnty whitline no silnik to seria 1,4 (K11 rok 2000) coś takiego mi po głowie właśnie chodzi ale odrazu bym ciął budę i swapował SR20VE. Swoją drogą ciekawe jak się taka Micrusia prowadzi - może wyciągnę kolegę na jakaś torową pojerzdzawę i da mi się bryknąć to bym porównał ją z moim 220 konnym Sunnym 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Schumi03 Opublikowano 22 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2009 Zabieraj zioma do Lublina, chętnie zobaczę tego potworka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wujek_trzcina Opublikowano 22 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2009 Myślałem o wielu rzeczach, ale odpowiedź jest jedna: $$$ Skontaktuj się z coyotem ma 90 PS w Micrze.. Na pewno coś doradzi i podpowie jakie koszty. Według mnie ten silnik to wcale nie jest 100lec... Po prostu jak w QG - nikt go za dużo nie modził, nie wiadomo ile można ugrać. Dlatego powoli męczymy QG... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Schumi03 Opublikowano 22 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2009 (edytowane) Nie no ok, nie twierdzę, że to shit. Ten silnik jest zupełnie żwawy i naprawde jak na takieog bąka to nawet w serii jest przyjemny, mały zapierdalacz.Chodzi mi tylko o to, że nie mam kasy na modzenie i nie zamierzam inwestować już w to auto, bo to studnia bez dna. Ja nim jeżdżę już 4,5 roku i liczę, że bliżej mi już do końca przygody z Micrą. Wolę odkładać kasę na coś młodszego i szybszego niż pakować w gruza, którego po 4 latach mam już troche dosyć. Mam naedzieję, że rozumiecie intencje PS. Wiem, że silnik jest rozwojowy, w A-grupie robili go na ~120 kucy.Poza tym moc nie jest dla mnie najważniejsza. W pierwszej kolejności wolę mieć zawias i heble do zapieprzania po zakrętach, a nie urywać dziesiąte części sekundy na prostej. Pooozdro Edytowane 22 Października 2009 przez Schumi03 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wald Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 Czy ten silnik po ostatnim lifcie, juz z cewkami oddzielnymi sie jakos bardzo rozni od tego z kablami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Schumi03 Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 Silnik, o którym mówisz to 1.4 (oznaczenie CGA3DE) - 1348 ccm, 83 PS i 120 niutków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość coyot Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 Jaka zgrabizna ... ... podobaja mi sie zderzaki od wersji SuperS Silnik daje rade ... szczegolnie 1,3 ... niektorzy juz sie pare razy zdziwili na miescie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Schumi03 Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 Kilka fot z ostatniego rallysprintu. Udało się objechać coobciowego GTI-R`a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.