Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P12] 2.2 dci blad pompy paliwa p1273


Gość RYBA64
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

po wykasowaniu wszystkich bledow pozostal tylko jeden ktory nie da sie wykasowac to P1273 FUEL PUMP mam pytanie co to za blad.

 

lazlem opis ale nie wiem co oznacza.P1273 Cylinder #3 High To Low Side Open

 

Witam co porawda mechanikiem nei jestem dopiero mam taki zamaiar ...ale tak w tłuamczeniu Kali miec Kali chciec to oznaczało by cos takiego Cylinder numer 3 (high to low - oznacza przejscie a dokładnie z wysokiego do niskiego natomiast side open -strona otwarcia ) postaram sie znaleść budowe układu Common-rail firmy Denso bo tak owa jest w naszych primerkach i dowiedziec sie o który zawór chodzi ;)

 

Witam co porawda mechanikiem nei jestem dopiero mam taki zamaiar ...ale tak w tłuamczeniu Kali miec Kali chciec to oznaczało by cos takiego Cylinder numer 3 (high to low - oznacza przejscie a dokładnie z wysokiego do niskiego natomiast side open -strona otwarcia ) postaram sie znaleść budowe układu Common-rail firmy Denso bo tak owa jest w naszych primerkach i dowiedziec sie o który zawór chodzi ;)

 

hmm przeszukałem co nieco i sprawdź cos takiego jak czujnik regulacji cisnienia...

Edytowane przez Pilot9314
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam co porawda mechanikiem nei jestem dopiero mam taki zamaiar ...ale tak w tłuamczeniu Kali miec Kali chciec to oznaczało by cos takiego Cylinder numer 3 (high to low - oznacza przejscie a dokładnie z wysokiego do niskiego natomiast side open -strona otwarcia ) postaram sie znaleść budowe układu Common-rail Common-rail firmy Denso bo tak owa jest w naszych primerkach i dowiedziec sie o który zawór chodzi ;)

 

 

 

hmm przeszukałem co nieco i sprawdź cos takiego jak czujnik regulacji cisnienia...

witam zawor na pompie nowy i caly Common-rail nowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam zawor na pompie nowy i caly Common-rail nowy

 

wiesz co przejżałem dużo stron i znalazłem na pewnej angielskiej stronie opis błedu i co on oznacza mianowicie chodzi o problem stosunku mieszanki czyli Lambda do sprawdzenia (profilaktycznie) :) jest wspomniane ze bład jest wykrywany gdy sygnał przesuniecia tzn napiecie wyjsciowe obliczane przez ECM jest niewłasciwe :/ krótko mówiac sprawdź sonda lambda i czujnik temperatury spalin w EGR a ja jutro pójde do profesorki neich mi dokładnie przetłuamczy ten artykuł :) jak bede cos wiecej wiedział to dam znac :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz co przejżałem dużo stron i znalazłem na pewnej angielskiej stronie opis błedu i co on oznacza mianowicie chodzi o problem stosunku mieszanki czyli Lambda do sprawdzenia (profilaktycznie) :) jest wspomniane ze bład jest wykrywany gdy sygnał przesuniecia tzn napiecie wyjsciowe obliczane przez ECM jest niewłasciwe :/ krótko mówiac sprawdź sonda lambda i czujnik temperatury spalin w EGR a ja jutro pójde do profesorki neich mi dokładnie przetłuamczy ten artykuł :) jak bede cos wiecej wiedział to dam znac :)

DZIEKI! DAJ ZNAC .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DZIEKI! DAJ ZNAC .

 

tak było napisane to jest odpowiedż na pytanie kiedy DTC jest wykrywane : DTC (p1273) czyli bład o którym mówimy

The output voltage computed by ECM from the A/F sensor 1 (Bank 1) signal is shifted to the lean side for a specified period.

 

kiedy napięcie wyjściowe obliczane przez ECM z czujnika A/F (air fuel) {domyślam sie ze chodzi o sonde lambda } sygnalizuje przesuniecie sie do pochyłej strony na czas okreslony ! w wolnym tłuamczeniu tak to wyglada natomiast cały opis mówi ze problem moze pojawiac sie gdy sonda wykrywa 0.7 < lambda < air podczas gdy prawidłowe wskazanie powinno wynosic lambda = 1 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak było napisane to jest odpowiedż na pytanie kiedy DTC jest wykrywane : DTC (p1273) czyli bład o którym mówimy

The output voltage computed by ECM from the A/F sensor 1 (Bank 1) signal is shifted to the lean side for a specified period.

 

kiedy napięcie wyjściowe obliczane przez ECM z czujnika A/F (air fuel) {domyślam sie ze chodzi o sonde lambda } sygnalizuje przesuniecie sie do pochyłej strony na czas okreslony ! w wolnym tłuamczeniu tak to wyglada natomiast cały opis mówi ze problem moze pojawiac sie gdy sonda wykrywa 0.7 < lambda < air podczas gdy prawidłowe wskazanie powinno wynosic lambda = 1 :)

 

is shifted to the lean side oznacza przesunięcie "na ubogą stronę" czyli ubogą mieszanką (za mało paliwa w stosunku do powietza) w okreslonym czasie a nie pochyłą stronę.

natomiast nie bardzo rozumiem dalej bo gdy wartość lambda wynosi ok.0,7 znaczy to z kolei bogatą mieszankę.

 

A może to wtryskiwacz bo dziwne ze ten błąd jest tylko na 3 cylindrze?

Edytowane przez mmariusz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jednak chodzilo o trzeci cylinder ze cos wnim sie dzieje moze i wtryskiwacz bo rok temu przez pomylke zatankowalem 6 litrow bezyny i musialem do pelna dolac ropy po nie wiem dokladnie kiedy ale po paru dniach zauwazylem ze auto jezdzi normalnie przez pol roku spokoj i wczesniej to przechodzenie w tryb awaryjny wystepowalo sporadycznie a teraz jak zdejme noge z pedalu gazu to po paru sekundach brak mocy tryb awaryjny na dzien dzisiejszy wyprobuje te dodatki do czyszcsenia wtryskiwaczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

is shifted to the lean side oznacza przesunięcie "na ubogą stronę" czyli ubogą mieszanką (za mało paliwa w stosunku do powietza) w okreslonym czasie a nie pochyłą stronę.

natomiast nie bardzo rozumiem dalej bo gdy wartość lambda wynosi ok.0,7 znaczy to z kolei bogatą mieszankę.

 

A może to wtryskiwacz bo dziwne ze ten błąd jest tylko na 3 cylindrze?

 

Benzyna i olej napęddowy różnią się znacznie liczba oktanów i moze dlatego czujnik jedo pokazuje a drugie ma na myśli ale dziwi mnie troche ze po takim czasie dopiero sie ujawnił błąd

 

to jednak chodzilo o trzeci cylinder ze cos wnim sie dzieje moze i wtryskiwacz bo rok temu przez pomylke zatankowalem 6 litrow bezyny i musialem do pelna dolac ropy po nie wiem dokladnie kiedy ale po paru dniach zauwazylem ze auto jezdzi normalnie przez pol roku spokoj i wczesniej to przechodzenie w tryb awaryjny wystepowalo sporadycznie a teraz jak zdejme noge z pedalu gazu to po paru sekundach brak mocy tryb awaryjny na dzien dzisiejszy wyprobuje te dodatki do czyszcsenia wtryskiwaczy.

 

 

spróbuj przeczyścić wtryskiwacz a najlepiej cały układ wtryskowy i wymienić sonde lambda na nową powinno cos poprawić...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pokombinuje w sobote bedzie wiecej czasu dam znac narka

 

pokombinuje w sobote bedzie wiecej czasu dam znac narka

wlalem do paliwa srodek do czyszczenia ukladu paliwowego i narazie nic sie nie zmienia czekam na sonde lambda ma byc w nastepnym tygodniu

 

pokombinuje w sobote bedzie wiecej czasu dam znac narka

wlalem do paliwa srodek do czyszczenia ukladu paliwowego i narazie nic sie nie zmienia czekam na sonde lambda ma byc w nastepnym tygodniu

 

pokombinuje w sobote bedzie wiecej czasu dam znac narka

wlalem do paliwa srodek do czyszczenia ukladu paliwowego i narazie nic sie nie zmienia czekam na sonde lambda ma byc w nastepnym tygodniu

post-19894-1256485818,3302_thumb.jpg

post-19894-1256486470,8481_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...