LLC Opublikowano 16 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2009 (edytowane) Akcje serwisowe Nissana w październiku 2009. Sprawdźcie swoje VIN'y. http://www.dziennik.pl/auto/article459579/Plaga_usterek_samochodowych_w_Polsce_.html Edytowane 16 Października 2009 przez LLC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACEK1952 Opublikowano 16 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2009 Akcje serwisowe Nissana w październiku 2009. Sprawdźcie swoje VIN'y. http://www.dziennik.pl/auto/article459579/Plaga_usterek_samochodowych_w_Polsce_.html I dobrze , że się przyznali. Błędów nie robi tylko ten ,kto nie robi nic. Uważam tylko,że powinni coś dodawać jako rekompensatę po pojawieniu się w serwisie. Przecież tracimy czas i pieniądze na dojazd do serwisu!Przeżyłem już kilka akcji serwisowych w pojazdach różnych marek i nigdy nic nie dostałem, ani nikt mnie nie przeprosił za fatygę . Ale cóż może jestem starej daty i nie pasuję do tego nowoczesnego świata! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Flapj Opublikowano 16 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2009 Akcje serwisowe Nissana w październiku 2009. Sprawdźcie swoje VIN'y. http://www.dziennik.pl/auto/article459579/Plaga_usterek_samochodowych_w_Polsce_.html Jestem tam, ciekawe kiedy mieli zamiar mnie zaprosić do serwisu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MODEST Opublikowano 16 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2009 Widzę, że i ja załapałem się na tą niechlubną listę W poniedziałek dzwonię do serwisu i umawiam się na kontrolę Nara Modest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
honnki Opublikowano 17 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 Dziękuje za info. Mój też jest na tej liście a serwis milczy. Teraz musze zrobić stówkę żeby dojechać do nich- powinni to jakoś rekompensować. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komalo Opublikowano 17 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 Mój też jest na tej liście. Czy serwis sam będzie się ze mną kontaktował czy to ja muszę uczynić? Poza tym na oficjalnej stronie Nissana brak jeszcze o tym informacji (przynajmniej ja nie znalazłem). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielom01 Opublikowano 17 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 Czy na listę załapał się ktoś z promocji "resorakowej" ? Ja mam acentę 1,6 i szczęśliwie nie ma mnie na liście, ale zastanawiam się czy za chwilę nie pojawi się kolejna lista. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pikus75 Opublikowano 17 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 Chyba się nie załapały resorakowce. Promocja była w czerwcu, a akcją serwisową objęte są modele wyprodukowane do chyba 9-tego czerwca. Mojego nie ma na liście. Co nie znaczy, że jest bez wad... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArtM Opublikowano 17 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 Mój QQ też jest z promocji resorakowej i się nie łapie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elsebo Opublikowano 17 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 Odbierałem swojego QQ pod koniec września. Szczęśliwie nie ma mnie na liście . Mam nadzieję, że kolejnej nie będzie. Poprzednio jeździłem Peugeot-em 307, znanym z kilku akcji serwisowych... Tam informowano mnie listownie za każdym razem. Czyżby francuska myśl techniczna odbijała się również Nissanowi czkawką??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QQ 1.6 Opublikowano 17 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 Odbierałem swojego QQ pod koniec września. Szczęśliwie nie ma mnie na liście . Mam nadzieję, że kolejnej nie będzie. Poprzednio jeździłem Peugeot-em 307, znanym z kilku akcji serwisowych... Tam informowano mnie listownie za każdym razem. Czyżby francuska myśl techniczna odbijała się również Nissanowi czkawką??? ha ha... a wracając do meritum - ja też na szczęście nie znalazłem swego VIN-u na liście... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
masculin Opublikowano 17 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 Akcje serwisowe Nissana w październiku 2009. Sprawdźcie swoje VIN'y. http://www.dziennik.pl/auto/article459579/Plaga_usterek_samochodowych_w_Polsce_.html Dzięki za info - właśnie napisałem e-mail do mojego dilera i zobaczę co odpowiedzą. Niestety mój nr VIN niechlubnie znalazł się na liście. Pozdrawiam wszystkich Forumowiczów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krakus Opublikowano 17 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 I mój tu jest wielkie dzieki za informację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielom01 Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 Dziękuję wszystkim "resorakowcom" za odpowiedź. Pozostaje nam zatem czekać na kolejną akcję, ciekawe czego będzie dotyczyła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość martin Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 Ja odebrałem "resoraka" 13 października 2009 więc 5 dni temu oczywiście na liście mnie nie ma i mam nadzieje że już wszystkie niedoróbki są już w moim aucie usunięte!! Mam również nadzieje że data 13 października okaże się być szczęśliwą!! POzdrawiam QASHQAI-owców!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Coper1964 Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 Witam ja mam nadzieje że autka odebrane we Wrześniu są już wolne od tych usterek !!!! Pozdrawiam serdecznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kserokop Opublikowano 19 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 Ja jestem na liście ale dzwoniłem do nissana i oni twierdzą, że ta lista nie jest zgodna z listą nissana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krakus Opublikowano 19 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 (edytowane) Ja jestem na liście ale dzwoniłem do nissana i oni twierdzą, że ta lista nie jest zgodna z listą nissana. Potwierdzam, mnie to tak dziś przetłumaczono, dość dziwnie wiec poproszę o potwierdzenie mailowo. Telefonowałem dziś do serwisu, powiedziałem, ze czytałem w internecie iż przeprowadzacie (Nissan)akcję serwisową QQ, znalazłem listę aut i okazało się , ze moje auto też tam jest. Poproszono mnie o numer VIN więc podałem, (literowałem np. J - jak Jan więc o pomyłce nie powinno być mowy)i wiecie co się okazało? " Pana auto nie podlega akcji serwisowej"- usłyszałem odpowiedź, Dlaczego, przecież jestem na liście - zapytałem. A kiedy pan kupił auto? Z końcem kwietna, więc usterkę zlikwidowano na wstępnym przeglądzie. A to Anglicy jeszcze przez kilka miesięcy robili "usterki" a Wyście je naprawiali? - jakoś to nielogiczne. Pana auto nie podlega akcji serwisowej, nie ma pana w komputerze - usłyszałem ponownie , więc podziękowałem i się rozłączyłem. W najbliższym czasie poproszę o potwierdzenie pisemne. Edytowane 19 Października 2009 przez Krakus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość viehu Opublikowano 19 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 (edytowane) Potwierdzam, mnie to tak dziś przetłumaczono, dość dziwnie wiec poproszę o potwierdzenie mailowo. Telefonowałem dziś do serwisu, powiedziałem, ze czytałem w internecie iż przeprowadzacie (Nissan)akcję serwisową QQ, znalazłem listę aut i okazało się , ze moje auto też tam jest. Poproszono mnie o numer VIN więc podałem, (literowałem np. J - jak Jan więc o pomyłce nie powinno być mowy)i wiecie co się okazało? " Pana auto nie podlega akcji serwisowej"- usłyszałem odpowiedź, Dlaczego, przecież jestem na liście - zapytałem. A kiedy pan kupił auto? Z końcem kwietna, więc usterkę zlikwidowano na wstępnym przeglądzie. A to Anglicy jeszcze przez kilka miesięcy robili "usterki" a Wyście je naprawiali? - jakoś to nielogiczne. Pana auto nie podlega akcji serwisowej, nie ma pana w komputerze - usłyszałem ponownie , więc podziękowałem i się rozłączyłem. W najbliższym czasie poproszę o potwierdzenie pisemne. ...i wcale nie musial Ciebie ktoś okłamać. Jesli Kampania powstała przed wydaniem samochodu w Twoje ręce, usterka zostala pewnie sprawdzona i usunieta przy przeglądzie "0". Takie akcje...czy to przywlowcza (list do klienta), czy tzw przy pierwszej wizycie w serwisie we wszystkich markach sa od lat. Nie popadajcie w paranoje. Takie akcje trawają nawet po gwarancji, czasami nawet kilka lat po wyprodukowaniu samochodu. Edytowane 19 Października 2009 przez viehu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krakus Opublikowano 19 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 ...i wcale nie musial Ciebie ktoś okłamać. Jesli Kampania powstała przed wydaniem samochodu w Twoje ręce, usterka zostala pewnie sprawdzona i usunieta przy przeglądzie "0". OK, tylko w informacji pisze, ze dotyczy to aut wyprodukowanych do 30 czerwca 2009r. Skoro mi usunięto tę usterkę z końcem kwietnia to dlaczego w dalszym ciągu Nissan wiedząc, ze jest taka usterka produkował auta z wadą. Przynajmniej ja tak zrozumiałem. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość viehu Opublikowano 19 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 No wiesz... samochód to nie bułka z jednego ciasta, ale złozony mechanizm, składajacy sie z tysięcy części produkowanych w róznych fabrykach. Takie wady wykrywane są w ten sposób, że serwisy rozliczaja naprawy gwarancyjne i na podstawie wielokrotnosci występowania danej usteki stwierdza sie czy jest to problem masowy i w jakiej parti części wystepuje (częsc wypdodukowana w danym przedziale czasowym- bo czasem zmienia sie dostawca). Zanim ktos stwierdzi że to masówka upływa trochę wody z klozecie. Kampanie to w wiekszości te usterki które wplywaja na bezpiczeństwo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregx2us Opublikowano 19 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 ...i wcale nie musial Ciebie ktoś okłamać. Jesli Kampania powstała przed wydaniem samochodu w Twoje ręce, usterka zostala pewnie sprawdzona i usunieta przy przeglądzie "0". Takie akcje...czy to przywlowcza (list do klienta), czy tzw przy pierwszej wizycie w serwisie we wszystkich markach sa od lat. Nie popadajcie w paranoje. Takie akcje trawają nawet po gwarancji, czasami nawet kilka lat po wyprodukowaniu samochodu. nie chodzi o paranoje tylko nasze bezpieczeństwo! Pismo UOKiK jest z 15/10/2009. O usterce dowiedziałem się od sąsiadki (która ma chyba znajomego w serwisie, i auto z jesieni 2007), która była wezwana na wiosnę b.r. Mój samochód odbierałem w czerwcu 2008. Jestem na liście UOKiK. Nissan odmówił naprawy twierdząc, że jest ok.Skąd mam wiedzieć, czy był wyprodukowany z usterką? a jeśli tak to czy było to usunięte przed sprzedażą?.... dopiero jak wpadnę do rowu albo wjadę pod tira? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość viehu Opublikowano 19 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 (edytowane) Skoro ktoś sprawdził i jest O.K. to o co kaman? Zazwyczaj przy kazdej wizycie sprawdza się czy dany samochód nie jest objety jakąś kampanią. Pozdrawiam P.S. Takie listy z róznych publikacjach nie zawieraja przecież odchaczonych VIN w których usterka została sprawdzona czy wyeliminowana. Zadzwoniłeś, ktoś sprawdził (mam nadzieję i zakładam że rzetelnie) i koniec tematu. Edytowane 19 Października 2009 przez viehu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość saylemoon Opublikowano 19 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 nie chodzi o paranoje tylko nasze bezpieczeństwo! Pismo UOKiK jest z 15/10/2009. O usterce dowiedziałem się od sąsiadki (która ma chyba znajomego w serwisie, i auto z jesieni 2007), która była wezwana na wiosnę b.r. Mój samochód odbierałem w czerwcu 2008. Jestem na liście UOKiK. Nissan odmówił naprawy twierdząc, że jest ok.Skąd mam wiedzieć, czy był wyprodukowany z usterką? a jeśli tak to czy było to usunięte przed sprzedażą?.... dopiero jak wpadnę do rowu albo wjadę pod tira? Spokojnie Panowie-dzisiaj bylem w serwisie w wiadomej sprawie-zadnych zmian konstrukcyjnych w samochodach z 2009r.nie zrobiono,na stacji diagnostycznej ogladaja cala przekladnie sprawdzaja polaczenia i na tym kwita,cala operacja trwa 10 minut i jazda.I jeszcze sprawa dotyczaca amortyzatorow tych z tylu-w ramach gwarancji zakladaja identyczne ( tuleje takze ten sam typ ).Jestem ciekaw jak dlugo ten caly balagan z tylnym zawieszeniem trwal bedzie bo konstrukcyjnie tez do tej pory nic nie zostalo zmienione.Pozdrawiam wszystkich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregx2us Opublikowano 20 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 Spokojnie Panowie-dzisiaj bylem w serwisie w wiadomej sprawie-zadnych zmian konstrukcyjnych w samochodach z 2009r.nie zrobiono,na stacji diagnostycznej ogladaja cala przekladnie sprawdzaja polaczenia i na tym kwita,cala operacja trwa 10 minut i jazda.I jeszcze sprawa dotyczaca amortyzatorow tych z tylu-w ramach gwarancji zakladaja identyczne ( tuleje takze ten sam typ ).Jestem ciekaw jak dlugo ten caly balagan z tylnym zawieszeniem trwal bedzie bo konstrukcyjnie tez do tej pory nic nie zostalo zmienione.Pozdrawiam wszystkich. No tak spokojnie to chyba nie bedzie, bo nam wczoraj serwis Nissana powiedzial kategorycznie, ze naszego auta nie ma na liscie i jest sprawny... a dzis, po usilnym drążeniu tematu skąd rozbieżności miedzy lista Nissana i lista UOKiKu(ktora przeciez dostal od Nissana) okazalo sie, ze nasz VIN jednak jest na liscie do naprawy ?!?!!!!!! i za pare dni zaprosza nas do serwisu. Malo pocieszajace, bo to znaczy, ze w jakims tam ulamku procenta, ale zawsze ! ryzykowalismy zdrowiem lub zyciem jezdzac niebezpiecznym samochodem :-( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.