baciarek Opublikowano 16 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2009 Mam pytanie - może ktoś przekładał kierownice i się orientuje czy można przełożyć z tej kierownicy : http://moto.allegro.pl/item764277645_kierownica_z_air_bag_nissan_primera_p11_po_lifcie.html na taką : http://moto.allegro.pl/item756114893_nissan_primera_p11_lift_kierownica_skorzana.html Chodzi mi o to czy można przełożyć z tej pierwszej poduszkę do tej drugiej bez kombinacji i czy w ogóle można je zamienić, bo może różnią się mocowaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raf4rb Opublikowano 17 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 Pasować na wieloklin będzie, tylko nie wiem jak z podłączeniem poduchy, czy wszystko jest takie same. Mam sprawną poduchę do kiery jak na pierwszym zdjęciu, za 100 sprzedam jeżeli takiej szukasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawa Opublikowano 17 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 nie będzie pasowała , obejrzyj sobie obydwie kierownice bez poduszek i zauważysz różnice , przyjrzyj się dokładnie w miejscach gdzie się kończą ramiona kierownicy pod poduszką, w tej pierwszej kończą się zaraz na brzegu a w tej drugiej są jeszcze troche wydłużone , raz że Ci nie dojdzie poduszka a dwa że wyprofilowanie poduszek jest inne ijakby to wyglądało. Ja u siebie wymieniałem kierownice z takiej przed liftem z pianki i miałem poobcieraną i a poza tym górna część się obracała na kole kierownicy. Wymieniłem na taką jak na pierwszym zdjęciu z drewnianymi wstawkami, dałem 260zł z przesyłką ale jestem zadowolony bo stan idealny i pasuje bez problemu, tylko musiałem przenitować kabelek od klaksonu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 17 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 nie będzie pasowała , obejrzyj sobie obydwie kierownice bez poduszek i zauważysz różnice , przyjrzyj się dokładnie w miejscach gdzie się kończą ramiona kierownicy pod poduszką, w tej pierwszej kończą się zaraz na brzegu a w tej drugiej są jeszcze troche wydłużone , raz że Ci nie dojdzie poduszka a dwa że wyprofilowanie poduszek jest inne ijakby to wyglądało. Ja u siebie wymieniałem kierownice z takiej przed liftem z pianki i miałem poobcieraną i a poza tym górna część się obracała na kole kierownicy. Wymieniłem na taką jak na pierwszym zdjęciu z drewnianymi wstawkami, dałem 260zł z przesyłką ale jestem zadowolony bo stan idealny i pasuje bez problemu, tylko musiałem przenitować kabelek od klaksonu. Tak jak Gawa napisał różnią się poduchami a na wieloklin pasuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baciarek Opublikowano 17 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 Ok - dzięki, tak mi się wydawało, ale jak zwykle wolę się już upewnić, żeby bezsensownie nie wydać kasy. Więc będę szukał po prostu kierownicy takiej jak mam lub zregeneruje swoją. Apropos regeneracji to mam pytanko : jakim cudem wstrzyknąć klej w środek. Przez igłę przecież gęsty klej nie przejdzie chyba, że istnieją takie grube igły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość truszczu Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 Też chciałem zmienić kierownicę na tą fajniejszą, montowaną w późniejszych modelach. Tylko jak podliczyłem koszty to wolałem obszyć swoją kierownicę od nowa i dać dodatkową piankę, aby była grubsza. Koszt z 35-40zł w tym koszt skóry 23zł 1 2 A skóry mi jeszcze tyle zostało, że zbudowałem i obszyłem sobie nowy podłokietnik, mieszki, itp. itd. 3 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vengosh Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 Też chciałem zmienić kierownicę na tą fajniejszą, montowaną w późniejszych modelach. Tylko jak podliczyłem koszty to wolałem obszyć swoją kierownicę od nowa i dać dodatkową piankę, aby była grubsza. Koszt z 35-40zł w tym koszt skóry 23zł 1 2 A skóry mi jeszcze tyle zostało, że zbudowałem i obszyłem sobie nowy podłokietnik, mieszki, itp. itd. 3 4 Sam to robiłeś?? I skąd skórkę zawinąłeś i nici bo bardzo fajnie wygląda ten mariaż czarnej skórki z czerwoną nicią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawa Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 (edytowane) a u mnie tak to wygląda i wyglądało przed zmianą: Edytowane 18 Października 2009 przez Gawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość truszczu Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 Sam to robiłeś?? I skąd skórkę zawinąłeś i nici bo bardzo fajnie wygląda ten mariaż czarnej skórki z czerwoną nicią 100% mojej roboty Nawet szyć się musiałem nauczyć i maszynę do szycia naprawić. To tak z nitką była długa historia, bo kupiłem typowo tapicerską, która jak się okazało totalnie nie nadaje się do szycia. Szukałem w innych tapicerskich sklepach, ale z tym samym skutkiem. W końcu odwiedziłem pasmanterie w pobliżu mnie i tam pani mi wytłumaczyła i sprzedała nitkę typowo do skóry, która kosztowała parę groszy, do tego specjalna igła do skóry za 1 zł Skórę szukałem po mieście, ale cenili się za bardzo i kupiłem na allegro on osoby, która szyje gotowe pokrowce na kierownicę, ale sprzedała mi 2 kawałki skórki bardzo tanio. LINK Sukcesywnie dodaję coraz więcej akcentów czarnej skórki z czerwoną nitką. Teraz szyję mieszek + uchwyt na ręczny i mieszki na dźwignie wycieraczek i kierunków Potem będą jakieś pokrowce na siedzenia, ale to dalszy plan. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vengosh Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 Szacun. Wielki Szacun. Oczy w słup:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baciarek Opublikowano 18 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 Jak zdemontować zaślepkę poduszki ? Normalnie się wyszarpuje/zdejmuje czy trzeba coś odkręcać ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafp11 Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 Też chciałem zmienić kierownicę na tą fajniejszą, montowaną w późniejszych modelach. Tylko jak podliczyłem koszty to wolałem obszyć swoją kierownicę od nowa i dać dodatkową piankę, aby była grubsza. Koszt z 35-40zł w tym koszt skóry 23zł A skóry mi jeszcze tyle zostało, że zbudowałem i obszyłem sobie nowy podłokietnik, mieszki, itp. itd. Witam Wyszło koledze super. Jak dociąłeś skórę , według jakiegoś szablonu czy na oko? Chętnie sam bym swoją tak obszył. Czy możesz mi napisać coś więcej jak to po kolei robiłeś? Pozdrawaim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawa Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 baciarek o którą zaślepke Ci chodzi czy o całą poduszke? ściągnij sobie poradnik Hynesa i tam masz wszystko ładnie wytłumaczone co i jak po kolei, przed zdjęciem poduszki nie zapomnij o odłączeniu akumulatora i zaczekaniu kilku minut. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość truszczu Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 Też chciałem zmienić kierownicę na tą fajniejszą, montowaną w późniejszych modelach. Tylko jak podliczyłem koszty to wolałem obszyć swoją kierownicę od nowa i dać dodatkową piankę, aby była grubsza. Koszt z 35-40zł w tym koszt skóry 23zł A skóry mi jeszcze tyle zostało, że zbudowałem i obszyłem sobie nowy podłokietnik, mieszki, itp. itd. Witam Wyszło koledze super. Jak dociąłeś skórę , według jakiegoś szablonu czy na oko? Chętnie sam bym swoją tak obszył. Czy możesz mi napisać coś więcej jak to po kolei robiłeś? Pozdrawaim Są 2 metody obszycia chałupniczo (no dobra może więcej, ale ja znam 2 ) 1. bezinwazyjna. Obklejamy kierownicę taśmą malarską tak w koło. Potem tylko rozcinamy odpowiednio, w miejscach gdzie potem będzie szycie i mamy szablon. 2. Inwazyjna. I ja ta metodę stosowałem. Zdjąłem starą skórę z kierownicy i miałem szablon. Choć i tak się na męczyłem bo oryginalna skóra była bez wstawek perforowanych itp i miała jedno szycie na dole. A aktualnie musiałem przerobić na 4 szycia, przez dodatki ze skóry perforowanej. Trochę mierzenia byłą i wycinania. I tak nie do końca mi wyszło idealnie. Potem zszywanie wszystkiego do kupy. Wystarczy czarna dobra nitka do skóry. A potem obszywamy w koło ściegiem takim z 4mm czerwoną nitką. Zakładamy na kierownicę i szyjemy, choć to szyciem nie można nazwać bardziej przekładamy nitkę. Na podanym linku do aukcji jest mniej więcej pokazane jak się obszywa. Najważniejsze to dobrą nitkę mieć, przeznaczoną do skóry. Kosztuje mało, ale ma to bardzo duże znaczenie. Tak samo igły do maszyny do skóry przeznaczone zwykłe lub lepsze oregon japońskie za 3 zł Jak sam będziesz szył, a nie masz specjalnej stopki do maszyny do skóry to wystarczy podkładać kawałek gazety lub nakleić taśmę malarską na skórę i będzie ładnie szyć. Ogólnie brzmi pewnie przerażająco, ale nic bardziej mylnego. Tylko trzeba trochę czasu poświęcić na szczegóły, bo potem się zemści źle wycięty materiał. Z wskazówek to mogę dać takie, że lepiej za mało niż za dużo materiału (oczywiście w jakiś rozsądnych granicach) Bo gdy mamy za dużo to potem wszystko na siebie nachodzi i jest brzydko, a uciąć nie można bo nitka jest w pobliżu. A jak za mało to tylko trochę trzeba się pomęczyć i naciągać skórę. Ja dlatego skórę dodatkowo podkleiłem gąbką 6mm (choć 8-10 pewnie też by była dobra), aby skóra lepiej była naciągnięta, a kierownica troszkę grubsza. Igły nie trzeba mieć jakiejś zagiętej wystarczy prosta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 Jak zdemontować zaślepkę poduszki ? Normalnie się wyszarpuje/zdejmuje czy trzeba coś odkręcać ? Pod zaślepkami bocznymi kierownicy masz takie śrubki na torx z dziurka nie pamiętam rozmiaru. Wcześniej odłącz akumulator ale podobno wystarczy stacyjkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baciarek Opublikowano 18 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 (edytowane) Dzięki - akurat niestety mam klucze na torxy "bez diurki" .... czeka mnie zakup kluczy... Pozdrawiam Edytowane 18 Października 2009 przez baciarek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawa Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 klucze topexa są idealne warto sobie takie kupić bo się przydają do wielu rzeczy, koszt ok 15zł. Po zdjęciu kierownicy staraj się nie kręcić taśmą od poduszki która jest na kolumnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.