Gość PhantomLord Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 Witam Szukałem, pytałem i brak pomysłów. Sunny N14, GA14DE z założonym gazem 2 gen. Problem jest taki, że czasem nie potrafi utrzymać wolnych obrotów i dławi go do 100/150 obr/min i gaśnie (bez znaczenia czy na benzynie czy gazie - sprawdzałem). Po tym jak zgaśnie strasznie trudno go odpalić. Z początku myślałem że to krokowiec, więc jak już zgaśnie to próbowałem go odpalać z wciśniętym pedałem gazu (raz do oporu, raz tylko trochę - różnie) z podobnym efektem - potrzeba było ok 5-8s a czasem paru prób żeby silnik z trudem odpalił. Dzieje się tak raz na jakiś czas, a ostatnio przynajmniej raz dziennie. Nie mam bladego pojęcia co może być nie tak, krokowiec jakiś miesiąc temu czyściłem i nie przyniosło to jakiejś konkretnej poprawy, może przez jakiś czas było lepiej. Czy ma ktoś pomysł co to może być, czy mimo że z wciśniętym pedałem gazu nadal ciężko odpala to i tak winny jest krokowiec? Dodam, że jak zwykle podejrzewałem o wszystko instalację gazową, ale wyregulowana jest naprawdę ok, bez żadnych zwężek w dolocie czy mixerze, śmiga ładnie i bez problemów, a specjalnie jeździłem dłuższy czas tylko na benzynie i problem jest ten sam. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ms90 Opublikowano 23 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2009 Nie wiem czy to Ci pomoże ale u mnie był tego typu motyw, że auto w ogóle nie trzymało mi niskich obrotów na BP(zalewało go) ale jak sie jechało tak ok 80 to jechal ale szarpałprzy dodaniu gazu i odejmowaniu) a na gazie było ok. Tzn jeśli silnik był zimny to trzymał obroty. Okazało się ze wariował elektrozawór. Wymieniłem cały gaźnik (udało mi sie tanio dorwać) i śmiga cacy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nomax Opublikowano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 -sunny N14, GA14DS z założonym gazem -problem jest normalnie taki samiuśki; "że czasem nie potrafi utrzymać wolnych obrotów, dławi go ... i gaśnie, bez znaczenia czy na benzynie czy gazie - sprawdzałem" -ja też jak zwykle podejrzewałem o wszystko instalację gazową, ale to chyba nie to... -przeważnie zdarza mu się zgasnąć jeżeli schodzi z wyższych obrotów, jak się z nim delikatnie obchodzi i zwalnia przed skrzyżowaniem żeby nie było dużego skoku na obrotomierzu to jeszcze pojedzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.