Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[WP11] TD Gaśnie silnik gdy szybko zdejmuję nogę z gazu


krzycho385
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dzisiaj próbowałem mierzyć i coś mi jakoś nie wyszło i auto zgasło i odpaliłem jest ok ale błąd 47 się pojawił  nie mogę go wykasować.Opala normalnie i moc też jest .Odłączyłem aku na noc ponad 12 godz ale coś mi się wydaje że będę musiał na kompa jechać :(. Dawkę paliwa mam ustawione 3,2mg jak dobrze pamiętam. Kąt wtrysku też mi ustawiał jak ost miałem postawione auto .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mierzyłem opór i ma na zimnym silniku 1,05 a na ciepłym wskazówka na środku to ma 1,25.

Myślisz Mateusz że on by miał wpływ na odpalanie i spalanie?

Fakt odpalać dobrze odpala ale nie odpala jak ciepły bo jak już ciepły to pali od strzała .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mateusz_P11_144

Na odpalanie na bank ma. CO do spalania nie mam pojęcia ale raczej nie bo to nie jest jego zadanie.

 


Fakt odpalać dobrze odpala ale nie odpala jak ciepły bo jak już ciepły to pali od strzała .

Nie rozumiem tego Twojego zdania kompletnie :D  :icecream:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam się może zakręciłem jak pisałem i chciałem dobrze napisać a wyszło mało zrozumiale :( .

Miałem na myśli to że jak jest ciepły to pali od strzała a rano jak zimny jest różnica w porównaniu z ciepłym. Może faktycznie już pada ten czujnik wału.Jest rozgrzany i ma większe wartości i  lepiej odpala.

Chyba trzeba pomyśleć o wymianie :(.

A błąd 47 jest cały czas pewnie trzeba jechać na kompa go wykasować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Próbowałem spinaczem  jest dalej błąd,później  spróbuje jeszcze.

Jakiś czas temu miałem wyjęte i wyczyściłem go nawet lekko wyszedł i było trochę syfu.
Może ma znowu jakiś syf i czujnik świruje :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wszystkie błędy da się usunąć spinaczem, błędów 14x od immo nie usuniesz spinaczem tylko po podpięciu kompa. ew drugie rozwiązanie podłożyć drugi czujnik i przejechać się i diagnostykę na spinacz zrobić wtedy sam powinien zapomnieć o problemie chyba że równie "dobry" czujnik włożymy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Te hałasy co mnie tak denerwujące to było łożysko napinacza klimy :( . Aż lekki dymek poszedł z łożyska dopiero się człowiek za to zabrał. Z braku czasu. Koszt nie wielki bo łożysko kosztuje 22zł w tym tyg pewnie znajdę chwilę czasu i założę łożysko i pasek.Na razie jeżdżę bez paska klimy i jest cisza ,wszystko śmiga aż miło.

Sprawdzałem zaraz resztę kółek prowadzących czy jakieś łożysko nie kończy żywotu bez pasków na altku,pompie wspom czy wodu i jest tam cisza.

A co do czujnika położenia wału to zaraz go wykręciłem jak wszystkie paski zdjęte i sprawdziłem czy nie ma syfu na nim,był czysty.Ale i tak jest do wymiany raz że opór ma mały a też zauważyłem że ma pękniecie na obudowie co jest w rozrządzie na tej okrągłej płaszczyźnie :( .

 

http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/64729-p11-zamiennik-czujnika-walu-korbowego-20td-nissan/

 

W tym temacie jest zamiennik ,to pewnie kupie oplowski jak pasuje.Zawsze trochę kasy zostanie w kieszeni.

 

 

Zastanawia mnie jeszcze takie duże spalanie u mnie :( cały czas jest 8l jak w mordę strzelił :(

Tera check się nie zapala.Auto śmiga aż miło.A spalanie jest spore.Czy by miało wpływ na to że dawka jest niższa ?

Tak myślę że każdy silnik może różnie reagować na dawkę paliwa. I może wrócić do katalogowej. Ja mam już 333kkm na liczniku. I może zużycie pompy czy nie wiem gdzie szukać przyczyny.Przepływkę też mierzyłem jakiś czas temu i było ok.

 

http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/94426-du%C5%BCe-spalanie-cd20t/

 Czytałem ten temat ale sam już nie wiem.

Edytowane przez RAAAD
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mateusz_P11_144

Mniejsza dawka nie powoduje większego spalania.
Możesz mieć i 400  i dalej dawka nie bd miała znaczenia.
Jak dobrzz odpala to dawka ok.

Ciekawi mnie to Twoje spalanie,.
Sprawdź opory toczenia w samochodzie.
Jedź na rolki żeby CI gość zmierzył.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz na myśli stację diagnostyczną na rolkach i hamulce sprawdzić?

Dzisiaj mierzyłem przepływkę i jest na rozgrzanym silniku 1,92-1,95V .W sumie na granicy zużycia.A ta skala to zmienia się i w  tych granicach się utrzymuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisałem o hamulcach tutaj

http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/66556-p11-p11144-reanimacja-zacisku-tylnego-instrukcja-mocno-ilustrowana/

 

Pewnie znajdzie się przyczyna żeby mnie spalał i trochę to potrwa :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 lat później...

Witam.

O jakiej pompie wtryskowej mówicie?

Mam super osiołka w super stanie i żal mi go oddać na żyletki.

Bosch zakładam ,a czy ktoś miał problem z poprzednią Covec...

Mi niestety wyskoczył błąd 18 , nastawnik HDK, czy jest ktoś w stanie pomóc ?

Czy możecie kogoś polecić kto to ogarnie ?

Olsztyn - Lublin i okolice

512 140 205

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...