RAAAD Opublikowano 13 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2014 Dzisiaj próbowałem mierzyć i coś mi jakoś nie wyszło i auto zgasło i odpaliłem jest ok ale błąd 47 się pojawił nie mogę go wykasować.Opala normalnie i moc też jest .Odłączyłem aku na noc ponad 12 godz ale coś mi się wydaje że będę musiał na kompa jechać . Dawkę paliwa mam ustawione 3,2mg jak dobrze pamiętam. Kąt wtrysku też mi ustawiał jak ost miałem postawione auto . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 13 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2014 47 to czujnik wału.Przemierz go Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 14 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2014 Mierzyłem opór i ma na zimnym silniku 1,05 a na ciepłym wskazówka na środku to ma 1,25. Myślisz Mateusz że on by miał wpływ na odpalanie i spalanie? Fakt odpalać dobrze odpala ale nie odpala jak ciepły bo jak już ciepły to pali od strzała . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 14 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2014 Na odpalanie na bank ma. CO do spalania nie mam pojęcia ale raczej nie bo to nie jest jego zadanie. Fakt odpalać dobrze odpala ale nie odpala jak ciepły bo jak już ciepły to pali od strzała . Nie rozumiem tego Twojego zdania kompletnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 15 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2014 Sam się może zakręciłem jak pisałem i chciałem dobrze napisać a wyszło mało zrozumiale . Miałem na myśli to że jak jest ciepły to pali od strzała a rano jak zimny jest różnica w porównaniu z ciepłym. Może faktycznie już pada ten czujnik wału.Jest rozgrzany i ma większe wartości i lepiej odpala. Chyba trzeba pomyśleć o wymianie . A błąd 47 jest cały czas pewnie trzeba jechać na kompa go wykasować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 15 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2014 A po co na kompa? Spinaczem go usuń. A czujnik na początek wyjmij jesli bd szlo i wyczysc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 15 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2014 Próbowałem spinaczem jest dalej błąd,później spróbuje jeszcze. Jakiś czas temu miałem wyjęte i wyczyściłem go nawet lekko wyszedł i było trochę syfu.Może ma znowu jakiś syf i czujnik świruje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 15 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2014 No to jak jest błąd stale to zostaje styki psiknąc WD czasem pomaga. A jak dalej bd błąd to czujnik do wymiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marlos90 Opublikowano 15 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2014 nie wszystkie błędy da się usunąć spinaczem, błędów 14x od immo nie usuniesz spinaczem tylko po podpięciu kompa. ew drugie rozwiązanie podłożyć drugi czujnik i przejechać się i diagnostykę na spinacz zrobić wtedy sam powinien zapomnieć o problemie chyba że równie "dobry" czujnik włożymy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 9 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 (edytowane) Te hałasy co mnie tak denerwujące to było łożysko napinacza klimy . Aż lekki dymek poszedł z łożyska dopiero się człowiek za to zabrał. Z braku czasu. Koszt nie wielki bo łożysko kosztuje 22zł w tym tyg pewnie znajdę chwilę czasu i założę łożysko i pasek.Na razie jeżdżę bez paska klimy i jest cisza ,wszystko śmiga aż miło. Sprawdzałem zaraz resztę kółek prowadzących czy jakieś łożysko nie kończy żywotu bez pasków na altku,pompie wspom czy wodu i jest tam cisza. A co do czujnika położenia wału to zaraz go wykręciłem jak wszystkie paski zdjęte i sprawdziłem czy nie ma syfu na nim,był czysty.Ale i tak jest do wymiany raz że opór ma mały a też zauważyłem że ma pękniecie na obudowie co jest w rozrządzie na tej okrągłej płaszczyźnie . http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/64729-p11-zamiennik-czujnika-walu-korbowego-20td-nissan/ W tym temacie jest zamiennik ,to pewnie kupie oplowski jak pasuje.Zawsze trochę kasy zostanie w kieszeni. Zastanawia mnie jeszcze takie duże spalanie u mnie cały czas jest 8l jak w mordę strzelił Tera check się nie zapala.Auto śmiga aż miło.A spalanie jest spore.Czy by miało wpływ na to że dawka jest niższa ? Tak myślę że każdy silnik może różnie reagować na dawkę paliwa. I może wrócić do katalogowej. Ja mam już 333kkm na liczniku. I może zużycie pompy czy nie wiem gdzie szukać przyczyny.Przepływkę też mierzyłem jakiś czas temu i było ok. http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/94426-du%C5%BCe-spalanie-cd20t/ Czytałem ten temat ale sam już nie wiem. Edytowane 9 Marca 2014 przez RAAAD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 9 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 Mniejsza dawka nie powoduje większego spalania.Możesz mieć i 400 i dalej dawka nie bd miała znaczenia.Jak dobrzz odpala to dawka ok.Ciekawi mnie to Twoje spalanie,.Sprawdź opory toczenia w samochodzie.Jedź na rolki żeby CI gość zmierzył. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 11 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2014 Masz na myśli stację diagnostyczną na rolkach i hamulce sprawdzić? Dzisiaj mierzyłem przepływkę i jest na rozgrzanym silniku 1,92-1,95V .W sumie na granicy zużycia.A ta skala to zmienia się i w tych granicach się utrzymuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 11 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2014 Przepłwyka jeszcze daje rade.tak rolki i pokazywac bedzie wartości różne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 13 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2014 Pisałem o hamulcach tutaj http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/66556-p11-p11144-reanimacja-zacisku-tylnego-instrukcja-mocno-ilustrowana/ Pewnie znajdzie się przyczyna żeby mnie spalał i trochę to potrwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muzykant Opublikowano 23 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2022 Witam. O jakiej pompie wtryskowej mówicie? Mam super osiołka w super stanie i żal mi go oddać na żyletki. Bosch zakładam ,a czy ktoś miał problem z poprzednią Covec... Mi niestety wyskoczył błąd 18 , nastawnik HDK, czy jest ktoś w stanie pomóc ? Czy możecie kogoś polecić kto to ogarnie ? Olsztyn - Lublin i okolice 512 140 205 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.